Εννοείται πως η Chevrolet Corvette της Hennessey θα ήταν πιο γρήγορη από την εργοστασιακή Corvette C8, αλλά κανείς δε φανταζόταν για πόσο.
Ο βελτιωτικός οίκος Hennessey, από το Τέξας, προσφέρει το πακέτο H700 για την Chevrolet Corvette Stingray C8, το οποίο περιλαμβάνει έναν υπερσυμπιεστή, ένα νέο σύστημα ψύξης και μια νέα ελεύθερη εξάτμιση. Πέρα από τη νέα –πιο επιθετική- χαρτογράφηση, το πακέτο περιλαμβάνει και ένα σετ τροχών 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω, φινιρισμένους σε απόχρωση βουρτσισμένου αλουμίνιου, σατινέ μαύρου και γραφίτη. Η απόδοση έχει ανέβει στους 708 ίππους και 865 Nm ροπής – αριθμούς αρκετά σοβαρούς για ένα αυτοκίνητο δρόμου.
Συγκριτικά, ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας 6,2 λίτρων μιας «απλής» Chevrolet Corvette Stingray αποδίδει 495 ίππους και 637 Nm ροπής με την προαιρετική -πιο ελεύθερη- εξάτμιση απόδοσης.
Τα δύο παρόμοια, αλλά και διαφορετικά αυτοκίνητα παρατάσσονται στη γραμμή εκκίνησης για ένα φιλικό drag race. Ενώ και οι 2 Corvette φαίνεται να ξεκινούν καλά, το υπερτροφοδοτούμενο μοντέλο κερδίζει αμέσως σημαντικό προβάδισμα χάρη στην έξτρα δύναμη. Μπορεί κάποιος να περίμενε περισσότερο καπνό από τα τεράστια λάστιχα της Hennessey Corvette, ωστόσο, το αυτοκίνητο δε φαίνεται να αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα με την πρόσφυση.
Ακολουθεί ένας αγώνας roll μεταξύ των 2, με το δημιούργημα της Hennessey να έχει και πάλι τον πρώτο λόγο. Στον τελευταίο αγώνα, ο οδηγός της H700 δίνει στον αντίστοιχο του στάνταρ μοντέλου το προβάδισμα, ωστόσο, καταφέρνει να καλύψει πολύ γρήγορα την διαφορά και να τερματίσει για άλλη μια φορά πρώτος.
Ενδιαφέρον θα ήταν και να δούμε πως θα τα πάει η συγκεκριμένη Hennessey Corvette Stingray εναντίον της νέας Z06.