Η BMW παρουσίασε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο μοντέλο -8ης γενιάς- της σειράς 5 που θα κάνει ντεμπούτο τον Οκτώβριο του 2023.
Η αυτοκινητοβιομηχανία δημοσίευσε το πρώτο teaser του πλήρως ηλεκτρικού i5, επιβεβαιώνοντας ότι θα είναι διαθέσιμο σε σεντάν. Η teaser φωτογραφία απεικονίζει την BMW i5 sedan να «κρύβεται» κάτω από ένα κάλυμμα, αλλά οι προβολείς LED της αποκαλύπτουν την μοναδική φωτεινή επιγραφή του μοντέλου . Επίσης μπορούμε να διακρίνουμε το περίγραμμα της μεγάλης μάσκας του μοντέλου. Το 2024 θα ακολουθήσει η κυκλοφορία του πιο πρακτικού i5 Touring, επιβεβαιώνοντας τις φήμες από φωτογραφίες που είχαν διαρρεύσει στο παρελθόν.
Κατά την διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου του BMW Group του 2023 , ο Oliver Sipse, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της BMW AG, αποκάλυψε ότι «ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο Performance της BMW M GmbH θα συμπεριληφθεί επίσης στη νέα σειρά sedan της BMW σειράς 5»
Ο Sipse ανέφερε επίσης ότι το i4 M50 ήταν « το μοντέλο BMW M με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως το 2022», ωθώντας την αυτοκινητοβιομηχανία να αποφασίσει υπέρ μιας προσφοράς με βάση το μεγαλύτερο i5. Όσο για την BMW M5, δεν υπήρξε κάποια αναφορά στο δελτίο τύπου, αλλά οι τελευταίες αναφορές δείχνουν ότι θα φέρει plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε επίσης περισσότερες λεπτομέρειες για τα κινητήρια σύνολα εσωτερικής καύσης της σειράς 5. Η γκάμα κινητήρων θα περιλαμβάνει επιλογές κινητήρα καύσης βενζίνης αλλά και diesel με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt, αλλά και επιλογή plug-in υβριδικού κινητήρα, με την BMW να μένει πιστή στην επιλογή της να προσφέρεις διάφορες επιλογές όσον αφορά των κινητήρια σύνολα των μοντέλων της.
Το εσωτερικό του νέου μοντέλου θα διαθέτει μια κυρτή οθόνη της BMW που θα λειτουργεί με το λειτουργικό σύστημα BMW 8.5 που βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα LINUX. Ωστόσο, είμαστε σίγουροι ότι πιθανότατα η BMW θα ενημερώσει το λειτουργικό σύστημα 9.0 που βασίζεται σε Android στο εγγύς μέλλον.
Η νέα BMW σειράς 5 sedan θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Dingolfing στη Γερμανία μαζί με τα μοντέλα της σειράς 7, σειράς 8 και iX. Το ίδιο εργοστάσιο θα παράγει τους ηλεκτροκινητήρες και τις μπαταρίες υψηλής τάσης για τα i5. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει κατασκευάσει περισσότερα από 10 εκατομμύρια της σειράς 5 από το ντεμπούτο της πρώτης γενιάς του μοντέλου το 1972.