EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Bentley: Αναγέννηση του εμβληματικού Speed Six

bentley-anagennisi-tou-emvlimatikou-speed-six-638111

Με τη συμβολή της Mulliner θα κατασκευαστούν 12 χειροποίητα μοντέλα, πανομοιότυπα με το αυτοκίνητο που κέρδισε στις 24 ώρες του LeMans το 1929 και το 1930.

Η Bentley Mulliner θα αναβιώσει το εμβληματικό Speed ​​Six με μια νέα, εξαιρετικά περιορισμένη σειρά μόλις 12 μονάδων, καθεμιά από τις οποίες θα είναι μηχανικά και εμφανισιακά πανομοιότυπη με το αυθεντικό αγωνιστικό μοντέλο που πήρε τη νίκη στο Le Mans το 1929 και το 1930. Τιμώντας την ιστορία της, αλλά συνεχίζοντας να αναπτύσσει και να διατηρεί τις δεξιότητες που κληρονόμησε, η Mulliner θα επανακατασκευάσει ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα στην ιστορίας της μάρκας, ένα Grand Tourer που με άνεση και πολυτέλεια μπορούσε να καλύψει τεράστιες χιλιομετρικές αποστάσεις.

Για την κατασκευή των 12 αυτοκινήτων θα συνεργαστούν πολλοί ειδικοί τεχνίτες από ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο, δημιουργώντας εξαρτήματα που δεν είναι μόνο εμφανισιακά ίδια με τα αυθεντικά, αλλά σε πολλές περιπτώσεις κατασκευάζονται με τις ίδιες τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν τη δεκαετία του 1920.

O Walter Owen Bentley πίστευε ότι ο καλύτερος τρόπος για να αυξηθεί η ισχύς ενός κινητήρα ήταν η αύξηση της χωρητικότητας του, σε αντίθεση με τον Tim Birkin που υποστήριζε την υπερτροφοδότηση. Έτσι ανέπτυξε έναν νέο, μεγαλύτερο κινητήρα για να διαδεχθεί τον 4½ λίτρων. Ο νέος straight six κινητήρας είχε χωρητικότητα σχεδόν 6,6 λίτρων και απόδοση 147 ίππων. Από αυτούς κατασκευάστηκαν 362 μονάδες και τοποθετήθηκαν σε μια ποικιλία σασί ανάλογα με τις διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών.

Στο Speed ​​Six, που παρουσιάστηκε το 1928, ο κινητήρας απέκτησε διπλά καρμπυρατέρ, υψηλότερη συμπίεση και εκκεντροφόρο υψηλής απόδοσης, αυξάνοντας την ισχύ του στους 180 ίππους. Το Speed ​​Six ήταν διαθέσιμο με μεταξόνιο 3,505μ. 3,569μ. και 3,874 μ. με το κοντό να είναι το πιο δημοφιλές. Συνολικά 182 μονάδες κατασκευάστηκαν μεταξύ 1928 και 1930.

Η αγωνιστική έκδοση του Speed ​​Six είχε μεταξόνιο 3,353 μ. και έναν πιο εξελιγμένο κινητήρα με αναλογία συμπίεσης 6,1:1 και ισχύ 200 ​​ίππων. Δύο νίκες στο Le Mans το 1929 και το 1930 εδραίωσαν τη θέση του Speed ​​Six στην ιστορία της Bentley. Μάλιστα η νίκη του 1929 έθεσε ένα νέο σημείο αναφοράς αφού με οδηγούς τους Woolf Barnato και Sir Henry «Tim» Birkin διατήρησε την πρώτη θέση από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα, ακολουθούμενο άλλες τρείς Bentley. Επιπλέον ο Birkin σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου, κατά 46 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το προηγούμενο, συμπληρώνοντας τον 2,844 χιλιομέτρων γύρο σε 7 λεπτά και 21 δευτερόλεπτά, με μέση ωριαία ταχύτητα 133 χλμ./ώρα.

Το πρώτο Speed Six Μετά από 92 χρόνια θα κατασκευαστεί το δεύτερο εξάμηνο του 2022 και θα αποτελέσει το αυτοκίνητο δοκιμών και εξέλιξης, ενώ και τα 12 αυτοκίνητα παραγωγής έιναι ήδη πουλημένα προς περίπου 1,74 εκ. ευρώ έκαστο.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο