Η κινεζική BYD παρουσίασε την τελευταία έκδοση plug-in υβριδικής τεχνολογίας που σπάει τα ρεκόρ αυτονομίας στην κατηγορία
Ο πρόεδρος της BYD, Wang Chuanfu, παρουσίασε την πέμπτη γενιά της υβριδικής τεχνολογίας που επιτυγχάνει κατανάλωση – ρεκόρ, με 2,9 λίτρα ανά 100 χλμ*. Με μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία και ένα γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης, ένα αυτοκίνητο που φέρει την νέα υβριδική διάταξη της BYD, είναι ικανό να διανύσει 2.100 χιλιόμετρα, πριν χρειαστεί ανεφοδιασμό και πλήρωση των μπαταριών, όπως δήλωσε ο Wang.
Το σύστημα αυτό έκανε ήδη το ντεμπούτο του στην αγορά, αφού τοποθετείται στις νέες εκδόσεις των μοντέλων Qin L και Seal 06, της εταιρείας. Η τιμή των μοντέλων αυτών, ξεκινά από $ 13.775 στην Κίνα και σύμφωνα με την BYD, οι ιδιοκτήτες τους μπορούν να εξοικονομήσουν έως και $ 1.338 ετησίως σε κόστος καυσίμου, σε σύγκριση με τα «συμβατικά» μοντέλα που φέρουν θερμικούς κινητήρες βενζίνης.
Η BYD ποντάρει πολλά στην plug-in υβριδική τεχνολογία, αφού ήταν η προηγούμενη γενιά αυτής, στην οποία οφείλει την ταχεία ανάπτυξή της από το 2021 και μετά, με μοντέλα όπως το Qin Plus DM-i sedan και Song Plus DM-i SUV. Τα προσιτά υβριδικά plug-in καταλαμβάνουν και το μεγαλύτερο μερίδιο των πωλήσεων της BYD τα τελευταία τρία χρόνια, με 3,6 εκατομμύρια μονάδες αυτοκινήτων αυτού του τύπου, να διατίθενται στην αγορά.
Η κινεζική εταιρεία ακολούθησε μια στρατηγική μείωσης των τιμών στα plug-in υβριδικά της γκάμας της, με σκοπό να προσελκύσει περισσότερους αγοραστές και η κίνηση αυτή απέδωσε καρπούς, αφού το πρώτο τρίμηνο του 2024, τα μοντέλα της κατηγορίας αυτής, ξεπέρασαν σε πωλήσεις ομάσταυλα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η BYD βρίσκεται σε στάδιο επέκτασης και διείσδυσης σε νέες αγορές, με τις τελευταίες εξελίξεις σε ΗΠΑ και ΕΕ, που αφορούν στην επιβολή πρόσθετων δασμών, να δυσκολεύουν αρκετά τους στόχους της. Παρ΄όλα αυτά, το πεδίο είναι ακόμα ελεύθερο σε άλλες μεγάλες και σημαντικές αγορές όπως η Νοτιοανατολική Ασία, η Αυστραλία και η Μέση Ανατολή, όπου οι κυβερνήσεις τους δεν έχουν συνταχθεί –τουλάχιστον όχι ακόμα- με την πολιτική των εμπορικών φραγμών της Ευρώπης και της Αμερικής.
*σε depleted μπαταρίες, δηλαδη συστοιχίες που έχουν απωλέσει το ήμισυ των δυνατότητων τους σε χωρητικότητα κατά την φόρτιση
Όλες οι ειδήσεις
Αυτή είναι η νέα BMW Σειρά 3 Sedan και Touring
Αυτά τα αυτοκίνητα οδηγούν οι παίχτες του Ολυμπιακού
Αποστολή στην Αυστρία: Οδηγούμε το νέο, προσιτό, Citroen e-C3