EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Aυτή είναι η εταιρεία που θα σώσει την RECARO από την χρεωκοπία

ayti-einai-i-etaireia-pou-tha-sosei-tin-recaro-apo-tin-chreokopia-726616

«Σωσίβιο» σωτηρίας για την RECARO από ιταλικό όμιλο – Επανεκκίνηση της παραγωγής από τις αρχές του νέου έτους

Το καλοκαίρι που μας πέρασε, η γερμανική RECARO, γνωστή για τα σπορ καθίσματα αυτοκινήτων της, αλλά και αυτά που βρίσκονται στους πάγκους των γηπέδων πολλών ποδοσφαιρικών ομάδων, ανακοίνωσε ότι περιέρχεται σε κατάσταση πτώχευσης.

Η είδηση, αποτέλεσε «κεραυνό εν αιθρία, τόσο για την αγορά, όσο και για τον ασχολούμενο με τo αυτοκίνητο κόσμο, στη συνείδηση οποίου η RECARO, ήταν ένα κομμάτι από την ιστορία των αγώνων και όχι μόνο. Περισσότερα για την ιστορία της εταιρείας, που για πολλούς λογίζεται ως «αυτή που μας έμαθε να καθόμαστε στο αυτοκίνητο», μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ.

Το όνομα και το ειδικό βάρος της εταιρείας ήταν αμφότερα πολύ μεγάλα και ήταν σίγουρο ότι η RECARO, δεν θα «έσβηνε» έτσι απλά. Τα νέα είναι λοιπόν καλά, αφού ένας  επενδυτής σχεδιάζει να αναλάβει τον έλεγχο της εταιρείας, να την εξυγιάνει και να ξεκινήσει και πάλι την παραγωγή.

Πρόκειται για την Proma Group μια ιταλική εταιρεία που εκτός από καθίσματα, παράγει επίσης επί μέρους δομικά στοιχεία και εξαρτήματα αυτοκινήτων. Στη συμφωνία που υπογράφηκε, ο όμιλος Proma, δεσμεύτηκε ότι θα διατηρήσει αρκετούς υπαλλήλους από τα αρχικά τμήματα πωλήσεων και τεχνολογίας στα κεντρικά γραφεία της Recaro Automotive στο Kirchheim της Γερμανίας. Η Recaro Automotive φέρεται να έχει 215 υπαλλήλους στη γερμανική εγκατάσταση, η οποία περιλαμβάνει εργοστάσιο.

Ο όμιλος Proma, όπως αναφέρθηκε, είναι σημαντικός για την αγορά κατασκευαστής καθισμάτων αυτοκινήτου και λειτουργεί 26 εργοστάσια σε τρεις ηπείρους. Μέρος της παραγωγής υπό την ονομασία της RECARO, αναμένεται να μεταφερθεί σε εργοστάσια στην Ιταλία.

Η εξαγορά αυτή, αφήνει ανεπηρέαστες τις δραστηριότητες της RECARO στη Βόρεια Αμερική και στην Ιαπωνία. Τα άλλα τμήματα της Recaro, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν καθίσματα για αεροσκάφη, όπως και καθίσματα γραφείου και gaming αλλά και παιδικά καθίσματα, δεν επηρεάζονται επίσης.

Όλες οι ειδήσεις

Γι’ αυτό «σκοτώνει» τον κινητήρα V10: Η Lamborghini εξηγεί…

Τώρα για να οδηγάς supercar θέλεις και super… δίπλωμα

Η Toyota αποχαιρετά το GR Supra με μια ειδική track-focused έκδοση

 

 

 

car-prices
google-news
Tags

Περισσότερα Βίντεο