Το εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες κινδυνεύει σοβαρά να πει «αντίο» στην παραγωγή αυτοκινήτων ή ακόμα και να κλείσει τις πόρτες του.
του Rosario Murgida, απόδοση: Autotypos Team
Ο όμιλος Volkswagen, μάλιστα, έκανε γνωστή στο συμβούλιο εργαζομένων την απόφαση να μην εκχωρήσει κανένα μοντέλο για τα επόμενα χρόνια, αυξάνοντας τις ανησυχίες μεταξύ των εκπροσώπων των εργαζομένων, οι οποίοι γίνονται ολοένα και περισσότερο πεπεισμένοι ότι το εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλες προορίζεται να αποχαιρετήσει την παραγωγή αυτοκινήτων. «Κανένα αυτοκινητιστικό project δεν έχει προγραμματιστεί στο εργοστάσιό μας για τα επόμενα χρόνια», προειδοποιούν τα συνδικάτα, «Αυτό σημαίνει κλείσιμο».
Στην επόμενη συνεδρίαση του συμβουλίου εργαζομένων, που έχει προγραμματιστεί για τις 17 Σεπτεμβρίου, θα μπορούσαν να προταθούν «εναλλακτικά projects» για να αποφευχθεί το ολικό κλείσιμο του εργοστασίου και να διασφαλιστούν, τουλάχιστον εν μέρει, οι περισσότερες από 2.500 θέσεις εργασίας. «Θα θέλαμε να λάβουμε λεπτομερείς πληροφορίες για αυτό το θέμα και μια γνώμη από όλους τους πιθανούς αγοραστές», τονίζουν οι συνδικαλιστές.
Βρυξέλλες και όχι μόνο
Το κλείσιμο του εργοστασίου της Audi ακολουθεί την έναρξη μιας διαδικασίας διαβούλευσης με τους κοινωνικούς εταίρους τον Ιούλιο για ένα μεγαλύτερο έργο αναδιάρθρωσης, κάτι που συνδέεται με την πτώση των πωλήσεων των, Audi Q8 e-tron και Q8 Sportback e-tron. Η διοίκηση της εταιρείας έχει ήδη προβλέψει το ενδεχόμενο ενός κλεισίματος, που μπορεί να μην είναι καν το μόνο στην Ευρώπη. Ο όμιλος Volkswagen, στην πραγματικότητα, θα φοβόταν την πιθανότητα εκποίησης ορισμένων γερμανικών εργοστασίων προκειμένου να επιταχυνθεί ένα πρόγραμμα περικοπής κόστους. που μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει τα αποτελέσματα που επιθυμούσε η ανώτατη διοίκηση.
Σε κίνδυνο βρίσκονται εργοστάσια που δοκιμάζονται από την έλλειψη αύξησης των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι μεγαλύτεροι φόβοι αφορούν τα εργοστάσια της Δρέσδης και του Osnabrück, που θεωρούνται πολύ μικρά για να εγγυηθούν επαρκείς οικονομίες κλίμακας. Οποιοδήποτε κλείσιμο εργοστασίου στη Γερμανία θα είχε ιστορικές επιπτώσεις, κυρίως επειδή αυτή η «συνδικαλιστική συμμαχία» που χαρακτήριζε μέχρι στιγμής την ιστορία της Volkswagen θα «έσπαγε».
Όλες οι ειδήσεις
10 περίεργα στοιχεία για τα αυτοκίνητα και την ιστορία τους που ίσως να μην γνωρίζεις
Το Hyundai Ioniq 5 έτοιμο (και) για… offroad στις ΗΠΑ
Έχεις Tesla; Μπορεί να έχεις και μπλεξίματα με την αστυνομία!