Κατα πλειοψηφία «ναι» στη Βουλή: η Αττική Οδός «αλλάζει χέρια» και παραχωρείται προς εκμετάλλευση στη «Νέα Αττική Οδός Α.Ε.»
Από την Κυριακή 6 Οκτωβρίου η Αττική Οδός παραχωρείται προς εκμετάλλευση στο νέο παραχωρησιούχο «Νέα Αττική Οδός Α.Ε.». Με το πόσο των 3,27 δισ.,το υψηλότερο που έχει καταγραφεί ποτέ σε διαγωνιστική διαδικασία του ΤΑΙΠΕΔ, ο υπερσύγχρονος οδικός άξονας της Αττικής «αλλάζει χέρια», με την «Νέα Αττική Οδός Α.Ε.» να αναλλαμβάνει πλέον την χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου.
Σε πρακτικό επίπεδο, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα απολύτως για τους -κατά μέσο ημερήσιο όρο- 240.000+ οδηγούς και αναβάτες που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό, ωστόσο η «αλλαγή διεύθυνσης» έρχεται μετά συνοδείας μιας ευχάριστης εξέλιξης, που δεν είναι άλλη από την μείωση στο κόμιστρο των διοδίων. Συγκεκριμένα, από την Κυριακή 6 Οκτωβρίου, οι τιμές για τις κατηγορίες οχημάτων στα διόδια της Αττικής Οδού, αλλάζουν και διαμορφώνονται ως εξής (εντός παρενθέσεως οι προηγούμενες τιμές που ισχύουν μέχρι τις 5 Οκτωβρίου):
Σε ότι αφορά στους πομποδέκτες e-pass και στις κάρτες διελεύσεων, θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά, με αυτόματη μεταφορά των ποσών που έχουν καταβάλει οι οδηγοί και οι αναβάτες. Διατηρούνται επίσης, τα εξής συνδρομητικά προγράμματα:
-Πρόγραμμα Bonus: διατηρείται η πρόβλεψη για τις 15 δωρεάν διελεύσεις του Οκτωβρίου.
-Προγράμματα Friendly και Business: οι τιμές των 30 πρώτων διελεύσεων μειώνονται στα επίπεδα του Βασικού Διοδίου (βλ. παραπάνω νέες τιμές), με τις υφιστάμενες τιμές των επόμενων 20 διελεύσεων (31η έως 50η) και τις τιμές πλέον των 50 διελεύσεων (51η και άνω) να διατηρούνται ως έχουν σήμερα, μόνο για τον μήνα Οκτώβριο.
Επιπλέον, οι συσκευές e-PASS εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της διαλειτουργικότητας και στους άλλους αυτοκινητοδρόμους, ενώ αντίστοιχα οι πομποδέκτες άλλων αυτοκινητοδρόμων συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται κανονικά και στην Αττική Οδό.
Η Αττική Οδός «αλλλάζει χέρια», με είσπραξη ρεκόρ για το ελληνικό δημόσιο
Κατατέθηκε στη Βουλή η σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού
Αττική Οδός: Πώς θα επεκταθεί η σύμβαση της