EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αποκαλύφθηκε το ανανεωμένο Hyundai i10 του 2023

apokalyfthike-to-ananeomeno-hyundai-i10-tou-2023-660083

Το μικρότερο αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή γκάμα της Hyundai, i10, «φρεσκαρίστηκε» με στόχο να παραμείνει ανταγωνιστικό.

Μπορεί πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν εγκαταλείψει την –λιγότερο κερδοφόρα- κατηγορία αυτοκινήτων πόλης με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη, ωστόσο, η Hyundai φαίνεται πως «το πιστεύει» ακόμα. Απόδειξη για αυτό είναι η αποκάλυψη του ανανεωμένου i10, το οποίο λαμβάνει κάποιες διακριτικές τροποποιήσεις στο εξωτερικό, αλλά διατηρεί την κορυφαία επένδυση «N Line». Στις αλλαγές συμπεριλαμβάνονται νέοι συνδυασμοί χρωμάτων και πρόσθετων χαρακτηριστικών στο εσωτερικό της καμπίνας.

Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το Hyundai i10 του 2023 δεν φαίνεται και τόσο διαφορετικό από τον προκάτοχό του που παρουσιάστηκε αρχικά το 2019. Στην πραγματικότητα, το μόνο πράγμα που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά είναι τα DRL σε σχήμα κυψέλης στη μάσκα, που αντικαθιστούν το προηγούμενες στρογγυλές μονάδες.

Μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει το νέο μοτίβο στην μάσκα και την εισαγωγή αέρα του προφυλακτήρα, καθώς και τα νέα LED στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. H Hyundai ενημέρωσε την χρωματική παλέτα με 2 νέες αποχρώσεις, τις Lumen Grey και Meta Blue, ενώ το ανανεωμένο i10 διαθέτει και νέες ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.

Παράλληλα, οι διαφορές είναι ακόμα πιο διακριτικές στην έκδοση N Line, αφού το bodykit της κορυφαίας έκδοσης έχει μεταφερθεί και στην νέα. Εδώ, οι ενημερώσεις περιορίζονται στις νέες μονάδες φωτισμού, αλλά και στις νέες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Περνώντας στο εσωτερικό, το ανανεωμένο i10 N Line διαθέτει ένα «ύφασμα τριπλής κόκκινης γραμμής» για τις πλάτες των καθισμάτων, το οποίο διαφοροποιείται από τις κόκκινες πινελιές και τα σήματα N Line. Παράλληλα, για το απλό i10 υπάρχει ένα νέο «Purple Package» που προσθέτει μια μωβ γεύση στα υφασμάτινα καθίσματα, τις ραφές και τους αεραγωγούς.

Όσον αφορά τον κινητήρα, ακόμα δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες από την Hyundai, ωστόσο, στο τρέχον μοντέλο υπάρχουν οι επιλογές ενός ατμοσφαιρικού τρικύλινδρου κινητήρα 1,0 λίτρων με απόδοση 66 ίππων, ενός τετρακύλινδρου 1,2 λίτρων με ισχύ 83 ίππων και ενός turbo κινητήρα 1,0 TGD με απόδοση 99 ίππους. Ο τελευταίος έχει τοποθετηθεί και στην κορυφαία έκδοση i10 N Line, η οποία πέρα από το πιο επιθετικό της bodykit, επωφελείται και από μια πιο σπορ ανάρτηση.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο