EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Απογοητεύουν οι πωλήσεις της Mercedes C63 AMG

apogoitevoun-oi-poliseis-tis-mercedes-c63-amg-680836

Οι παραγγελίες για το ηλεκτροκίνητο sedan που προσφέρει ιδιαίτερα υψηλές επιδόσεις κυμαίνονται επί του παρόντος κοντά στο μηδέν.

Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από την παρουσίαση της Mercedes-AMG C63 S E Performance και μόλις λίγες εβδομάδες από την κυκλοφορία της στην αγορά στη Γερμανία. Ωστόσο, οι τοπικοί αντιπρόσωποι της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αναφέρουν πως οι πωλήσεις αυτού του νεοσυσταθέν μοντέλου είναι αποκαρδιωτικές, σύμφωνα με όσα αναφέρουν γερμανικά μέσα ενημέρωσης.

Η νέα γενιά της C-Class, με κωδικό W206, που αντικατέστησε τον V8 bi-turbo, με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα που συνδυάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα, βρίσκεται αντιμέτωπη με την εξακύλινδρη BMW M3. Οι μηχανικοί του Affalterbach φιλοδοξούσαν πως οι υποψήφιοι αγοραστές θα παράβλεπαν τον μειωμένο αριθμό κυλίνδρων στη νέα γενιά του C63 S, υποστηρίζοντας ότι η αυξημένη ισχύς και η προηγμένη τεχνολογία θα ενίσχυαν την ελκυστικότητά του. Δυστυχώς, τα πράγματα δεν πήγαν όπως υπολόγιζαν οι ιθύνοντες, ιδίως με βάση τις παρατηρήσεις από την εγχώρια αγορά της Γερμανία.

Βασισμένο σε πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν από Γερμανούς αντιπροσώπους της εταιρείας, το MB Passion Blog αναφέρει ότι οι παραγγελίες για το ηλεκτροκίνητο sedan που προσφέρει ιδιαίτερα υψηλές επιδόσεις κυμαίνονται επί του παρόντος «κοντά στο μηδέν». Οι έμποροι εκτιμούν ότι το συγκρατημένο ενδιαφέρον για το C63 S πηγάζει από το γεγονός ότι ο κύριος ανταγωνιστής του, η BMW M3, συνιστά μια καλύτερη επιλογή σε ότι αφορά τον κινητήρα, την ποιότητα κατασκευής, και φυσικά πιο ανταγωνιστική τιμή.

 

Το C63 S E Performance αποδίδει συνδυαστικά 680 ίππους από έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος, καθιστώντας την πιο ισχυρή C-Class που κατασκευάστηκε ποτέ. Ωστόσο, η επιλογή της Mercedes να αντικαταστήσει τον V8 της προηγούμενης γενιάς, με τον τετρακύλινδρο εν σειρά αυτής, εγείρει πολλούς προβληματισμούς μιας και ο προκάτοχος του τωρινού μοτέρ, εξέπεμπε αναμφισβήτητα έναν πολύ πιο ελκυστικό ήχο, ενώ η ηλεκτρική υποβοήθηση στην έκδοση PHEV μειώνεται πέρα από το όριο των 200 km/h. Εκτός των άλλων το βάρος του οχήματος δεν είναι αμελητέο, μιας και το ήπια υβριδικό σύστημα, έκανε το πολυτελές σεντάν να φτάσει τα 2.129 κιλά, σε σύγκριση με τα 1.690 κιλά της προηγούμενης γενιάς με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Στη Γερμανία, η Mercedes-AMG C63 S E Performance ξεκινά αυτή τη στιγμή από τις 114.888 €, ενώ η αντίπαλη BMW M3 Competition xDrive τιμολογείται στις 100.300 €. Αυτή η αξιοσημείωτη διαφορά των 14,6 χιλιάδων ευρώ μεταξύ των δύο αυτοκινήτων καθιστά την εξακύλινδρη BMW πιο επιθυμητή, παρά το γεγονός ότι αποδίδει 170 ίππους λιγότερο από την ηλεκτροκίνητη AMG.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο