EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αντίδραση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας για την απαγόρευση πώλησης ICE αυτοκινήτων

antidrasi-tis-germanikis-aftokinitoviomichanias-gia-tin-apagorefsi-polisis-ice-aftokiniton-626025

Σφοδρή ήταν η αντίδραση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να υποστηρίξει την de facto απαγόρευση της πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035, λέγοντας ότι είναι υπερβολικά φιλόδοξη και δαπανηρή και αντίκειται στην αγορά και τους πολίτες.

Η απαγόρευση της πώλησης αυτοκινήτων με βενζίνη και ντίζελ αποτελεί βασικό μέρος του μακροπρόθεσμου στόχου πολιτικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να γίνει κλιματικά ουδέτερη το 2050. Μέχρι τώρα, ο τομέας των μεταφορών αποτελούσε σημείωνε σημαντικές καθυστερήσεις στο «πρασίνισμα» των ευρωπαϊκών πολιτικών.

Μετά από μια σημαντική ψηφοφορία στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο όπου η πλειοψηφία ψήφισε υπέρ της απαγόρευσης έως το 2035 το απόγευμα της Τετάρτης (8 Ιουνίου), οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν έχασαν χρόνο για να επιτεθούν.

«Το κοινοβούλιο της ΕΕ έλαβε σήμερα μια απόφαση εναντίον των πολιτών, της αγοράς, της καινοτομίας και των σύγχρονων τεχνολογιών», δήλωσε η Hildegard Müller, πρόεδρος της γερμανικής ένωσης αυτοκινητοβιομηχανίας VDA, σε δήλωση που εκδόθηκε λίγες ώρες αργότερα την Τετάρτη.

Επικαλούμενος την αδύναμη υποδομή φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, ο Müller είπε ότι είναι πολύ νωρίς για μια τέτοια απόλυτη απαγόρευση.

Η ένωσή της είχε προειδοποιήσει προηγουμένως ότι η ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης στη Γερμανία ήταν πολύ αργή.

«Ως εκ τούτου είναι πολύ νωρίς για έναν τέτοιο στόχο. Θα αυξήσει το κόστος για τους καταναλωτές και θα θέσει σε κίνδυνο την εμπιστοσύνη των καταναλωτών».

Η θέση της υποστηρίχθηκε από τον ομόλογο της VDA στην ΕΕ, ACEA.

«Δεδομένης της αστάθειας και της αβεβαιότητας που βιώνουμε παγκοσμίως καθημερινά, οποιαδήποτε μακροπρόθεσμη ρύθμιση που ξεπερνά αυτή τη δεκαετία είναι πρόωρη σε αυτό το πρώιμο στάδιο», δήλωσε ο Oliver Zipse, πρόεδρος της ACEA και Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας BMW.

Η γερμανική ένωση οδηγών αυτοκινήτων, ADAC, εξέφρασε σε δελτίο τύπου τη «λύπη» της για την απαγόρευση και σημειώνοντας ότι «δεν θα είναι δυνατό να επιτευχθούν οι φιλόδοξοι στόχοι για την προστασία του κλίματος στις μεταφορές μόνο με την ηλεκτροκίνηση».

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο