Bucket από ανθρακονήματα ή θερμαινόμενα με μασάζ; H Porsche παρουσιάζει κάποιες από τις επιλογές καθισμάτων που προσφέρει στους πελάτες της.
Φανταστείτε το εσωτερικό μιας Porsche GT3. Λογικά το πρώτο πράγμα που θα σας έρθει στο μυαλό είναι το αγωνιστικού τύπου κάθισμα με ιμάντες ή το στροφόμετρο με την κόκκινη γραμμή στις 9.000 σ.α.λ. Έτσι είναι το εσωτερικό των περισσότερων GT3, ειδικά όταν αυτά είναι εξοπλισμένα με το πακέτο “ Full Buck Seat” των 5.500ευρώ. Η πραγματικότητα, ωστόσο, είναι ότι μία GT3 στάνταρ έκδοσης διαθέτει τα λιγότερο γοητευτικά καθίσματα “ Sport Seats Plus” που είναι καλυμμένα με Alcantara, όπως συναντά κανείς στα μοντέλα Carrera T, GTS και Turbo της Γερμανικής εταιρείας. Για έξτρα άνεση, μπορούν επίσης να επιλεχθούν καθίσματα με ρύθμιση 18 κατευθύνσεων σε μία GT3, στην τιμή των 2,500 περίπου ευρώ.
Τα καθίσματα από ανθρακονήματα είναι σίγουρα πιο cool - συμβάλλοντας στο να το καταστίσουν ως συλλεκτικό τα επόμενα χρόνια. Σίγουρα, η χρήση αναπαυτικών καθισμάτων σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, θα έκανε πολλούς επίδοξους αγοραστές να ...ξινίσουν. Από την άλλη πλευρά, η απόφαση της Porsche να προσφέρει τέτοια - άνετου τύπου - καθίσματα ως επιλογή είναι απόλυτα κατανοητή, ακόμα και στην GT3 RS.
Πολλοί είναι αυτοί που προτιμούν περισσότερη ελευθερία κινήσεων, ειδικά αν χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο απλά ως ένα μέσο μεταφοράς στην καθημερινότητα τους. Ένας από τους πιο ενδιαφέροντες τύπους καθισμάτων είναι τα “tombstone style chairs” που χρησιμοποιούσε η Γερμανική εταιρεία στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Τα εν λόγω καθίσματα διέθεταν το ίδιο βασικό σχήμα αλλά χωρίς ιδιαίτερη πλευρική στήριξη. Η αναβάθμιση "Sports Seats" διαθέτει πιο χοντρά στηρίγματα για τους μηρούς, για να κρατούν τον οδηγό σταθερό στις απότομες εναλλαγές στην πορεία του, αλλά παράλληλα επέτρεπαν την ελευθερία κινήσεων στα χέρια και στον κορμό γενικότερα.
Εσείς τι θα προτιμούσατε; Ελευθερία κινήσεων και άνεση ή μια επιλογή καθίσματος που θα σας κρατάει απόλυτα σταθερούς;
Όλες οι ειδήσεις