Η Ferrari ελπίζει ότι η πρότασή της για 48 εκατομμύρια στον Χάμιλτον ετησίως στο πλευρό του Λεκλέρ, η οποία πρόταση ήλθε απευθείας από τον πρόεδρο Έλκαν, θα γίνει εν τέλει δεκτή.
του Σπύρου Πέττα,
Το μεγάλο “αγκάθι” είναι ότι ο Άγγλος δεν θέλει τον Λεκλέρ στο πλευρό του για ευνόητους λόγους… Επίσης ισχύει ότι δεν θέλει να “πουλήσει” τον team principal Βολφ, τον υπέροχο επικεφαλής τεχνικό του, Πίτερ “Μπόνο” Μπόνιγκντον και την γενικά τρομερή “παρέα” της ασημένιας αρμάδας, που του επέτρεψε να κατακτήσει 6 συναπτούς τίτλους την περίοδο 2014-2020 (και χωρίς το Safety Car του Λατίφι το 2021 στο Άμπου Ντάμπι, θα είχε πάρει και το όγδοο…).
Εξάλλου, στη Mercedes μπορεί να εξοικονομήσει περισσότερα, καθώς το περιθώριο εξτρά διαφημίσεων είναι ευρύτερο.
Στη Ferrari, πάντως, φαίνονται να ελπίζουν ακόμη καθώς έχουν… βαρεθεί λίγο τον Σάινθ, έχουν φυσικά προσύμφωνο με τον Νόρις για το 2025, αναμένεται να ανανεώσουν με τον Λεκλέρ έως και το 2029 για συνολικά 185 εκατομμύρια ευρώ και ο πρόεδρος Τζον “Τζάκο” Έλκαν εκτιμά δεόντως τις εξαίσιες οδηγικές ικανότητες του επτάκις πρωταθλητή και πολυνίκη στην ιστορία της Formula 1, Λιούις Χάμιλτον… Χώρια ότι ο πάντοτε σπουδαίος Φρεντερίκ Βασέρ είναι καλός φίλος του Λιούις.
Ο Λεκλέρ όπως όλα δείχνουν παραμένει με τιμές και δάφνες έως και το 2029 στην αγαπημένη του Ferrari, και απομένει να φανεί ποιός θα τον πλαισιώσει το 2025. Θα είναι η εγνωσμένη ποσότητα, Κάρλος Σάινθ, θα είναι ο “ζόρικος πελάτης” Λάντο Νόρις ή μήπως ο Χάμιλτον;
Στο Ζάντβοορτ της Ολλανδίαςς στην έδρα του Μαξ Φερστάπεν, σε λίγο περισσότερο από μια εβδομάδα θα μάθουμε περισσότερα.
Μείνετε συντονισμένοι στη συχνότητα του autotypos.gr και του Ελεύθερου Τύπου…