EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αλκυώνειο Ράλλυ 2023: Καλή Χρονιά!

alkyoneio-rally-2023-kali-chronia-655576

Με το «Αλκυώνειο Ράλλυ 2023» που πραγματοποιήθηκε τη Κυριακή 22 Ιανουαρίου στην Αττική, η λέσχη κλασσικού αυτοκινήτου Classic Microcars Club εγκαινίασε – με το καλύτερο τρόπο – τη νέα χρονιά.

του Αλέξανδρου Ι. Βενιού, φωτογραφίες ActionStudioGR, Τάσος Αρωνίτης

Ο πρώτος αγώνας Regularity του 2023 της ιδιαίτερα δραστήριας λέσχης, εξελίχθηκε στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής συγκεντρώνοντας αρκετές συμμετοχές, καθώς περιλάμβανε θρυλικές ειδικές διαδρομές που ξυπνούν αγαπημένες ακροπολικές μνήμες: Άγιος Μερκούριος, Δροσοπηγή, Μαυροσουβάλα!

Σύσσωμη η οικογένεια Πετρόγιαννη μετά των δύο χαριτωμένων τέκνων της, καθ’οδόν προς τη πρώτη θέση του βάθρου των νικητών

Το μεσημέρι της Κυριακής λοιπόν, σαράντα ένα πληρώματα συνολικά – είκοσι ένα (21) στη κατηγορία Sport και είκοσι (20) στη κατηγορία Regularity – πήραν εκκίνηση από το σιδηροδρομικό σταθμό του Αγίου Στεφάνου και με κατηφορική φορά, κατευθύνθηκαν προς τη παραλία Μαρκοπούλου Ωρωπού όπου ήταν και η ανασυγκρότηση.

Οι δεύτεροι γενικής Γιαννίτσας – Γκότσης με το εντυπωσιακό Lexus LS 400

Το Ράλλυ χωρίζονταν σε δύο σκέλη και αποτελείτο από, έξι ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους περίπου 40 χλμ. κατά τη διάρκεια των οποίων τα πληρώματα, αναλόγως της κατηγορίας στην οποία συμμετείχαν, έπρεπε (με αρκετή πλοήγηση) να καλύψουν την απόσταση σε ιδανικό χρόνο ενώ στο τέλος κάθε ε.δ. υπήρχε δοκιμασία ακριβείας με κορίνα. Το πρώτο σκέλος άνοιγε με την αρκετά στενή (και δυστυχώς κατακαμένη μετά τις πυρκαγιές του περυσινού καλοκαιριού) ε.δ. της Δροσοπηγής. Επόμενη ε.δ. ο Άγιος Μερκούριος Ι που ήθελε αρκετή προσοχή λόγω της υγρασίας στα σκιερά κομμάτια, όπως αρκετή προσοχή για τον ίδιο ακριβώς λόγο απαιτούσε και η ιδιαίτερα τεχνική ε.δ. της Μαυροσουβάλας Ι.

H δεξιοτίμονη Lancia Appia S3 του 1960 το παλιότερο αυτοκίνητο του αγώνα με οδηγό τον πολύ γνωστό διοργανωτή αγώνων κλασσικών αυτοκινήτων Γιάννη Καράμπελα και συνοδηγό τη Δήμητρα Ρηγοπούλου στρίβει στον Άγιο Μερκούριο ξεσηκώνοντας τους θεατές

Το δεύτερο σκέλος του Αλκυώνειου Ράλλυ περιελάμβανε τις ε.δ. Μαυροσουβάλα ΙΙ, Άγιος Μερκούριος ΙΙ, Άγιος Μερκούριος ΙΙΙ, ενώ ο τερματισμός έγινε και πάλι στο σιδηροδρομικό σταθμό του Αγίου Στεφάνου.  Στη πρώτη θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Πετρόγιαννης Σπύρος – Πετρόγιαννη Κωνσταντίνα με Saab 900 Turbo (1985), στη δεύτερη θέση οι Γιαννίτσας Τάκης – Γκότσης Πέτρος με Lexus LS 400 (1991) και τη τριάδα των νικητών συμπλήρωσαν οι Τερζάκης Ηλίας – Γουργούλη Γιούλη με Peugeot 406 (2000). Ωστόσο τα διάπλατα χαμόγελα των πληρωμάτων στο χώρο του τερματισμού μαρτυρούσε πως όλοι ανεξαιρέτως, ασχέτως θέσης, απόλαυσαν πραγματικά έναν πολύ όμορφο αγώνα!

Με ένα Nissan Sunny Gti συμμετείχαν οι πολύ γνωστοί από τους Ελληνικούς αγώνες Δήμος Ριζικάρης με συνοδηγό τον Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη

Η άψογη οργάνωση της λέσχης Classic Microcars Club σε συνδυασμό με το καλό καιρό και φυσικά τη πολύτιμη συνδρομή της Τροχαίας Κηφισιάς και του Δήμου Διονύσου, εξασφάλισαν τις πλέον ιδανικές συνθήκες για τους συμμετέχοντες! Το περιοδικό Quattroruote και το site Auto Typos by Quattroruote εκτός από βασικοί χορηγοί επικοινωνίας, είχε συμμετοχή στον αγώνα στη κατηγορία Regularity με πλήρωμα τους Βενιό Αλέξανδρο – Τάσο Αρωνίτη με Honda Jazz (2003).

Και του Χρόνου!

Η συμμετοχή του Quattroruote στη κατηγορία των Youngtimer  και πλήρωμα τους Βενιό – Αρωνίτη εντός της 3ης ε.δ. της Μαυροσουβάλας, στο τέλος της οποίας ο γράφων αποδείχθηκε εντελώς…Jazz!

FINAL ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ FINAL ΑΛΚΥΩΝΕΙΟ RALLY 2023

Όλες οι ειδήσεις 

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο