Η νέα Alfa Romeo Giulietta εκτός από μια πιθανή έκδοση Quadrifoglio, θα μπορούσε να διατίθεται και με νέες παραλλαγές αμαξώματος.
Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Μουσείο της Alfa Romeo στο Αρέζε, ο Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό επιβεβαίωσε τι μπορούν να περιμένουν οι Αλφίστι τα επόμενα χρόνια. Μετά το λανσάρισμα της Alfa Romeo 33 Stradale (από την οποία το 90% επέλεξαν τη βενζινοκίνητη έκδοση και το 10% την ηλεκτρική έκδοση) και της Alfa Romeo Milano, που θα κάνει το ντεμπούτο της τον Απρίλιο, σειρά έχουν οι νέες Alfa Romeo Stelvio και Giulia, όπως επιβεβαιώθηκε επίσημα από το νέο σχέδιο της μάρκας. Τα επόμενα χρόνια – δηλαδή από το 2027 – ο Διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό, ανακοίνωσε την πρόθεσή του να λανσάρει ένα τέταρτο SUV και έναν διάδοχο του hatchback της κατηγορίας C, δηλαδή της Alfa Romeo Giulietta, το οποίο θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο σε πολλές εκδόσεις αμαξώματος, από κουπέ έως και διθέσιο roadster.
Γεωπολιτικές παρατηρήσεις
Τα προϊόντα αυτά δεν συμπεριλήφθηκαν στην σχετική παρουσίαση των νέων μοντέλων που παρουσίασε η Alfa Romeo γιατί θα έρθουν μετά το 2026, το οποίο ορίζεται ως ο χρονικός ορίζοντας για τον οποίο ο όμιλος Stellantis έχει ήδη σχεδιάσει όλα τα επενδυτικά του σχέδια. Για να έχουμε την οριστική επιβεβαίωση των νέων έργων θα πρέπει επομένως να περιμένουμε (τουλάχιστον μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους), καθώς το Δ.Σ. σκοπεύει να παρακολουθήσει προσεκτικά διάφορες γεωπολιτικές εξελίξεις. Η σημαντικότερη από αυτές αφορά τις εκλογές στις Ηνωμένες Πολιτείες, δεδομένου ότι μια πιθανή επιστροφή στην προεδρία του Ντόναλντ Τραμπ θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα στις αποφάσεις για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.
Καθαρόαιμο όνειρο
Το πρώτο μοντέλο που ανακοίνωσε ο Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό για τη “μετά-Giulia εποχή” είναι ένα μεγάλο SUV που θα έπρεπε ιδανικά να τοποθετηθεί πάνω από την Alfa Romeo Stelvio: “Σήμερα θα έφτιαχνα ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο παρόμοιο με τη Ferrari Purosangue, αλλά πρέπει επίσης να δούμε την εξέλιξη στις παγκόσμιες αγορές, και να υπάρχει ένα δεύτερο σχέδιο, με επιστροφή στη κατηγορία C.” Στην περίπτωση του προαναφερθέντος SUV, η πλατφόρμα θα ήταν η Stla Large προερχόμενη από τη μικρότερη Alfa Romeo Stelvio, το οποίο θα εγγυάται υψηλές εμβέλειες (της τάξεως των 700 χιλιομέτρων) και μεγάλη σχεδιαστική ευελιξία.
Η Giulietta επέστρεψε
Το δεύτερο μοντέλο, ωστόσο, είναι το πιο ενδιαφέρον για την αγορά μας. Είναι ένας ηλεκτρικός διάδοχος της Alfa Romeo Giulietta, η οποία θα μοιράζεται το ίδιο DNA με ένα άλλο σημαντικό ιταλικό μοντέλο, τη Lancia Delta. Και τα δύο αυτοκίνητα θα παράγονται στη Μπαζιλικάτα, στο εργοστάσιο του Μέλφι και θα βασίζονται στην πλατφόρμα Stla Medium, η οποία επίσης πιστώνεται με αυτονομία περίπου 700 χιλιομέτρων για τις πιο αποτελεσματικές εκδόσεις με έναν ηλεκτροκινητήρα. Μάλιστα, το πλαίσιο θα του επιτρέψει να φιλοξενήσει έναν ή δύο κινητήρες.
Κουπέ και roadster
Εκτός από μια πιθανή έκδοση Quadrifoglio, στην πραγματικότητα θα μπορούσε να υπάρχει χώρος για νέες παραλλαγές αμαξώματος. Ο Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό πρόσθεσε ότι, δεδομένων των λογικών επενδύσεων, εάν η Giulietta είναι επιτυχημένη, θα μπορούσε επίσης να υπάρχει χώρος για πιο δυναμικά spin-offs, όπως ένα coupé, ένα convertible και ένα διθέσιο roadster της ηλεκτρικής εποχής.
Όλες οι ειδήσεις
Tesla Model 3 ή Volvo EX30: Ποιο έφτασε στη Ναύπακτο με περισσότερη αυτονομία;