Με το Τ.50 του Gordon Murray ήδη σε παραγωγή και το αγωνιστικό T.50S είναι καθ’οδόν, η GMA στρέφει τη προσοχή της στο εισαγωγικό T.33.
Πρόκειται για το πιο αδύναμο και λίγο πιο βαρύ «αδερφάκι» του τριθέσιου T.50, αποδίδοντας 607 ίππους από τον ατμοσφαιρικό V12 της Cosworth 3.9 λίτρων που φτάνει μέχρι τις 11.000 στροφές ανά λεπτό, με στόχο το βάρος να μην ξεπερνά τα 1.100 κιλά.
Η εταιρεία μόλις κατασκεύασε το πρώτο της δοκιμαστικό αυτοκινητο: ακόμη και αν απέχει πολύ από την έκδοση παραγωγής, ο κινητήρας έχει ήδη μια μαγευτική μελωδία.
Στο πιο πρόσφατο βίντεο της GMA μπορούμε να δούμε και να ακούσουμε τον …James, όπως αποκαλείται το αυτοκίνητο εξέλιξης. Ο οδηγός του είναι ο Dario Franchitti, τρεις φορές νικητής του Indy 500 και το οδηγεί σε μια πίστα δοκιμών. Είναι αρκετά προσεκτικός με το αυτοκίνητο, καθώς είναι πρόσφατα φτιαγμένο και δείχνει να κάνει αρκετό κρύο τη μέρα των γυρισμάτων. Ταυτόχρονα όμως, του δίνει και λίγο παραπάνω γκάζι, για να γλιστρήσει σε ορισμένα σημεία!
Ο κινητήρας είναι αρκετά κοντά σε αυτόν του T.50, ο οποίος βέβαια φτάνει μέχρι τις 12.100 στροφές ανά λεπτό. Στο Τ.30, έχει τροποποιηθεί για να έχει περισσότερη ροπή χαμηλά. Μια εισαγωγή αέρα τύπου “shaker” ξεπροβάλλει πάνω από τη καμπίνα, ενώ το σύνολο αποδίδει 607 ίππους στις 10.500 στροφές ανά λεπτό. Η σχέση συμπίεσης είναι 14:1 και ενώ η GMA αρχικά έδινε την επιλογή στους αγοραστές του Τ.33 ανάμεσα σε χειροκίνητο ή σειριακό κιβώτιο, όλοι τους προτίμησαν το χειροκίνητο, με την εταιρεία να καταργεί το αυτόματο.
Όπως είναι αναμενόμενο, το αυτοκίνητο εξέλιξης είναι αρκετά γυμνό από ανέσεις. Υπάρχουν μερικοί διακόπτες από το T.50, αλλά το εσωτερικό είναι σχεδόν άδειο. Αυτό βέβαια, σημαίνει ότι υπάρχει λιγότερη ηχομόνωση και ο κινητήρας ακούγεται ακόμη περισσότερο!
Στο τέλος του βίντεο, ο Franchitti ανεβάζει τον V12 μέχρι τις 9.000 στροφές ανά λεπτό. Η μοναδική του εξάτμιση του χαρίζει μια διαφορετική μελωδία σε σχέση με αυτή του T.50, αλλά και οι δύο είναι… ένδοξες! Ανυπομονούμε να δούμε περισσότερα βίντεο του στο μέλλον.