EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ακόμα δεν κυκλοφόρησε και η Bugatti Tourbillon υπέστη… ήττα

akoma-den-kykloforise-kai-i-bugatti-tourbillon-ypesti-itta-718982

Τι ήταν αυτό που δεν υπολόγισαν οι άνθρωποι της Bugatti με την Tourbillon και είχε ως αποτέλεσμα χαμηλότερη από το προσδοκώμενο απήχηση

Το θέμα της εβδομάδας που μας πέρασε (και του μήνα μάλλον…), ήταν αναμφίβολα η επίσημη παρουσίαση της Tourbillon, του νέου hypercar της Bugatti που εντυπωσίασε με την ισχύ , τις επιδόσεις, την τεχνολογία και την σχεδίαση του.

Το βράδυ της 20ης προς 21ης Ιουνίου, όλες οι σχετιζόμενες  με το αυτοκίνητο ιστοσελίδες,  φωτίστηκαν συγχρονισμένα  σαν λαμπάκια σε χριστουγεννιάτικο δέντρο, αναρτώντας το θέμα της παρουσίασης της. Μέχρι το πρωί, το hype της Tourbillon εκτοξεύθηκε, με τα social media να γεμίζουν και αυτά με αναφορές στο μοντέλο.

Στη Bugatti περίμεναν όλο αυτό το «τσουνάμι» ενθουσιασμού να δοκιμάσει τα όρια αντοχής των server τους αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη, προς μεγάλη τους έκπληξη και απογοήτευση.  Δεν ήταν τόσο εντυπωσιακό το αυτοκίνητο; Έχασε ο κόσμος το ενδιαφέρον του;  Γιατί η επισκεψιμότητα στο site τους ήταν πιο χαμηλή από το αναμενόμενο;

Για όλα φταίει η Google ή μάλλον… φταίει η ίδια η Bugatti, η Google την δουλειά της έκανε. Βλέπετε η Bugatti είχε συνάψει από το 2019 συμφωνία με τον οίκο κοσμημάτων και πολυτελούς ωρολογοποιίας, Jacob & Co, στη γκάμα του οποίου συμπεριλαμβανόταν το ρολόι Bugatti Chiron Tourbillon. Ώπα! Πως γίνεται και Chiron και Tourbillon; Γίνεται, μιας και το «Chiron» αφορά στο προγενέστερο μοντέλο της Bugatti, το οποίο αποτέλεσε έμπνευση για το συγκεκριμένο ρολόι, ενώ το «Tourbillon», έχει να κάνει με τον μηχανισμό του.

Tourbillon στην ωρολογοποιία ονομάζεται μια μηχανική διάταξη που βελτιώνει την ακρίβεια. Πρόκειται για έναν περίτεχνο μηχανισμό με μεγάλη λεπτομέρεια και για αυτό όσα ρολόγια φέρουν κάτι τέτοιο, έχουν διάφανο στα σημεία περίβλημα ώστε αυτός να εκτίθεται σε κοινή θέα.

To εμπνευσμένο από την Chiron ρολόι της Jacob & Co λοιπόν, έχει τέτοιο μηχανισμό, εξ ου και το «Tourbillon» στην ονομασία του.  Από την άλλη, η ίδια η Bugatti ανέφερε πως η ονοματοδοσία του νέου της μοντέλου, προέρχεται από αυτό τον μηχανισμό, κάτι που αντανακλάται στο εσωτερικό με τον απίστευτο πίνακα οργάνων.

Με βάση αυτά τα δεδομένα, όταν ο κόσμος άρχισε να πληκτρολογεί «Bugatti Tourbillon στις μηχανές αναζήτησης πριν από μερικές ημέρες, ο αλγόριθμός της Google και όχι μόνο, τους έβγαζε αποτελέσματα σχετιζόμενα με το ρολόι και όχι με το αυτοκίνητο.

Από την στιγμή που υπήρχε ενεργή καταχώρηση με τις λέξεις Bugatti και Tourbillon από το 2019, οι μηχανές αναζήτησης θεώρησαν ότι οι χρήστες ψάχνουν αυτό, οπότε όλο το traffic μεταφέρθηκε εκεί, με την Jacob & Co να γίνεται ο αποδέκτης όλου του ενθουσιασμού που προκάλεσε η παρουσίαση του αυτοκινήτου και την Bugatti να είναι σε φάση meme Travolta:

Όλες οι ειδήσεις

Το ανανεωμένο Toyota GR Yaris έρχεται στην Ευρώπη

Διπλό ρεκόρ για τη Hyundai στο Pikes Peak

BMW: «Θα είναι σαν να αλλάζεις ταχύτητες αλλά δεν θα αλλάζεις»

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο