Μετά την Ypsilon, η οποία θα λανσαριστεί στις 14 Φεβρουαρίου, θα ακολουθήσουν και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα που θα επαναφέρουν το ακρωνύμιο HF.
Σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στη βελγική εφημερίδα Autonieuws, ο Charles Fuster, υπεύθυνος μάρκετινγκ και επικοινωνίας της Lancia, επιβεβαίωσε το χρονοδιάγραμμα που προβλέπει την άφιξη του δεύτερου μοντέλου νέας γενιάς το 2026, ακολουθούμενο δύο χρόνια αργότερα από ένα τρίτο αυτοκίνητο.
Μετά την Ypsilon το επόμενο μοντέλο θα είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα της μάρκας, η Gamma, και στη συνέχεια θα παρουσιαστεί ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η Delta. Τα τρία αυτοκίνητα θα βασίζονται στις νέες πλατφόρμες του ομίλου Stellantis, με την Stla Small για τα μικρά αυτοκίνητα, την Stla Medium για τα πεντάθυρα της αμέσως επόμενης κατηγορίας, και την Stla Large, που μόλις αποκαλύφθηκε με όλες τις βασικές λεπτομέρειες.
Με τη νέα Ypsilon, ένα ιστορικό αρκτικόλεξο για την ιταλική μάρκα θα επιστρέψει επίσης στη γκάμα: το HF (High Fidelity), το οποίο θα ξεχωρίσει τις πιο σπορ εκδόσεις των αυτοκινήτων. Προς το παρόν είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε για ισχύ, όμως οι βάσεις για μια τέτοια συζήτηση έχουν ήδη τεθεί εδώ και καιρό, καθώς έχει ήδη ανακοινωθεί ένας ηλεκτροκινητήρας 240 ίππων για την Ypsilon HF, ο οποίος πιθανότατα θα είναι κοινός με το Abarth 600e.
Όταν ρωτήθηκε για την ευκαιρία να επιστρέψει η Lnacia στον κόσμο των αγώνων, ο Fuster άφησε να εννοηθεί ότι «ποτέ δεν ξέρεις». Για τη Lancia η προτεραιότητα είναι τώρα να λανσάρει προϊόντα και να αυξήσει τα νούμερα των πωλήσεων, αλλά με ένα σημείο εκκίνησης όπως αυτό των εκδόσεων HF που μπαίνει στον κόσμο, οι αγώνες θα απαιτούσαν κυρίως θέληση και επένδυσεις. Στον όμιλο Stellantis, η Opel έχει λανσάρει εδώ και καιρό μια εκδοση του ηλεκτρικού Opel Corsa-e, συγκεκριμένα για το ράλι, αλλά με σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη η νέα Ypsilon θα μπορούσε να πάει αυτό το έργο σε ένα εντελώς άλλο επίπεδο.
Όλες οι ειδήσεις
Praga Bohema: Το νέο τσέχικο supercar με κινητήρα Nissan GT-R
Τεκμήρια αυτοκινήτων: Αλλάζει το σύστημα της εφορίας – Έρχεται μείωση κατά 30%
Τρέχουν χωρίς ζώνη και κράνος οι οδηγοί στην Κρήτη – Τι αναφέρουν οι έλεγχοι της ΕΛΑΣ