Όλο και περισσότεροι Έλληνες κάθε μήνα «απαρνιούνται» τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Τον προηγούμενο μήνα οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων στην Ελλάδα γνώρισαν νέα μείωση (-6,5%), με το συνολικό μερίδιο αγοράς να αγγίζει το 14,9%, όταν πριν από λίγα χρόνια το αντίστοιχο μερίδιο ήταν κοντά στο 50%.
Από την αρχή του έτους (το πρώτο τρίμηνο) το ποσοστό των οδηγών που επέλεξαν πετρελαιοκίνητα οχήματα είναι 15,3%, όταν στην αντίστοιχη περσινή περίοδο το μερίδιο αγοράς βρίσκονταν στο 21,5%.
Στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης τα πράγματα δεν διαφοροποιούνται σε μεγάλο βαθμό. Το ποσοστό των πωλήσεων στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα βρίσκεται στο 19,7%, όταν το αντίστοιχο ποσοστό της περσινής περιόδου ήταν 28,1%. Αντίθετα, έδαφος κερδίζουν οι πωλήσεις των υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αφού κάθε μήνα σημειώνουν και νέο ρεκόρ. Οι πωλήσεις τον περασμένο μήνα σημείωσαν άνοδο 6,6%, ενώ πλέον παραπάνω από ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που πουλιούνται στη χώρα μας είναι υβριδικά. Ανοδικά κινούνται και οι πωλήσεις των ηλεκτρικών (BEV-PHEV), καθώς γνωρίζουν άνοδο 3%, καταγράφοντας συνολικό μερίδιο αγοράς 9,4%.
Η αύξηση της τιμής των καυσίμων έχει οδηγήσει αρκετούς Έλληνες στην αγορά αυτοκινήτων διπλού καυσίμου. Τα μοντέλα υγραερίου γνώρισαν άνοδο 1,1%, καταγράφοντας συνολικό μερίδιο αγοράς 1,6%. Αυτή η τάση υπάρχει και στην ΕΕ όπου το αντίστοιχο ποσοστό του τελευταίου τριμήνου βρίσκεται κοντά στο 2,3%, επιβραβεύοντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες που συνεχίζουν να επενδύουν σε αυτή την τεχνολογία.
Ένα άλλο στοιχείο που παρατηρείται στη χώρα μας είναι ότι πλέον παραπάνω από τα μισά αυτοκίνητα (54,2%) είναι SUV, όταν το αντίστοιχο ποσοστό της περσινής αντίστοιχης περιόδου ήταν 44%. Αυτό σημαίνει ότι οι Έλληνες επιλέγουν αυτοκίνητο που να μπορεί να συνδυάσει τα πάντα. Στα SUV η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων παραμένει η «Β», καθώς αυτή προσφέρει χώρους, άνεση, δύναμη και πολλές δυνατότητες για εξορμήσεις.