EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Grand Prix Κατάρ: Superfast Hamilton 

grand-prix-katar-superfast-hamilton-627568

του Σπύρου Πέττα 

Τελικά ο Φερστάπεν τη γλύτωσε για το σκληρό “τζαρτζάρισμα” στον Χάμιλτον στη Βραζιλία, αλλά όχι και για το ότι δεν έκοψε υπό καθεστώς κίτρινων σημαιών στις κατατακτήριες δοκιμές στο Κατάρ και τιμωρήθηκε με ποινή υποβιβασμού πέντε θέσεων στο γκριντ. 

 Πατήστε εδώ για να δείτε τα κορυφαία στιγμιότυπα του αγώνα

Με μια τρομερή εκκίνηση και προσπεράσματα, όμως, ήταν σύντομα 2ος, με τον poleman Χάμιλτον να ελέγχει το προβάδισμα και να διευρύνει τη διαφορά έως τα 9 δλ. και, μετά και το τρίτο πιτ στοπ του Φερστάπεν, για να μοντάρει τα κόκκινα πολύ μαλακά ελαστικά και να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα που του αποδίδει έναν έξτρα βαθμό, η διαφορά πλησίασε τα 30 δλ… 

Με αυτά και με αυτά, ο Χάμιλτον μείωσε τη διαφορά από τον Φερστάπεν στους 8 βαθμούς και πάει τώρα διαθέτοντας το ταχύτερο μονοθέσιο σε Τζέντα και Άμπου Ντάμπι για τις νίκες και το όγδοο πρωτάθλημα και πέμπτο συνεχόμενο. 

 Τρίτος τερμάτισε ο Αλόνζο με την Alpine επιστρέφοντας στο πόντιουμ για πρώτη φορά από το πολύ μακρινό 2013, όταν έτρεχε για τη Ferrari. Τέταρτος ήταν ο Πέρεζ με ρεσιτάλ προσπερασμάτων, πέμπτος ο Οκόν, έκτος ο Στρολ, έβδομος ο Σάινθ και όγδοος ο Λεκλέρ, για τη Ferrari που καταποντίσθηκε. 

 1095 άλογα το Mercedes V6  

Το φρέσκο θερμικό μοτέρ του Hamilton που έκανε το ντεμπούτο του στη Βραζιλία και χρησιμοποιήθηκε και στο Κατάρ φέρεται να αποδίδει μαζί με τους ηλεκτροκινητήρες (ο ένας, το ERS, παίρνει κίνηση από το turbo και ο άλλος, το KERS, από τους άξονες του κιβωτίου) 1095 τουλάχιστον άλογα χάρη σε (κρυφές από τη FIA;) βελτιώσεις. Το Honda V6 έχει μείνει στα 1080 άλογα και το Ferrari χάρη στο νέο υβριδικό σύστημα που έκανε το ντεμπούτο του στο Sochi με τον Leclerc, έφτασε τα 1060 άλογα. Στη Ferrari όλες οι ελπίδες για το 2022 έχουν εναποτεθεί στον Wolf Zimmerman που θα προσπαθήσει να εισάγει το turbo στην εισαγωγή για καλύτερη χωροταξία, σε μια προσπάθεια να μειωθεί στο χάσμα επιδόσεων. 

 Πάντως ένα θέμα που έχει προκύψει είναι ότι οι μηχανολόγοι των ομάδων είναι ανωτέρου επιπέδου από αυτούς της FIA και ενδεχομένως να είναι δύσκολο για τους δεύτερους να ανακαλύψουν τα τρικ  των πρώτων στους κινητήρες (βλέπε Ferrari 2019 και Mercedes φέτος)… Εξάλλου η πίσω ανάρτηση της Mercedes W12 που χαμηλώνει στις ευθείες (μηχανική εκφόρτιση) για να στολάρει ο διαχύτης και να ανεβαίνει η τελική καθώς έτσι μειώνεται η οπισθέλκουσα, έχει εγείρει περαιτέρω υποψίες για τη νομιμότητά της… 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο