Το ηλεκτρικό Fiat 500, είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του που είναι διαθέσιμο σε τρεις τύπους αμαξώματος (Hatchback, Cabrio και τώρα 3+1). Οι νέοι που οδηγούσαν το συμβατικό 500 σαν το απόλυτο life-style αυτοκίνητο, έγιναν εργαζόμενοι γονείς και αναζητούν το ιδανικό τρόπο για να πηγαίνουν τα παιδιά τους στο σχολείο και στις υπόλοιπες καθημερινές δραστηριότητες τους με ασφάλεια, άνεση και πρακτικότητα.
Παράλληλα όμως δεν θέλουν να χάσουν την ευελιξία που απολαμβάνουν από το αγαπημένο τους 500. Έτσι ήρθε το 3+1 για να καλύψει όλες τις πρακτικές τους ανάγκες, με έναν απλό, όσο και καινοτόμο τρόπο: Με την προσθήκη μιας δεύτερης πόρτας από την πλευρά του συνοδηγού, η οποία ανοίγει σε αντίθετη φορά σε γωνία σχεδόν 90ο επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, κάνοντας ιδιαίτερα εύκολη την είσοδο και έξοδο των παιδιών, ειδικά σε εκείνες τις ηλικίες που απαιτείται και η χρήση του ειδικού καθίσματος.
Η συγκεκριμένη λύση σαν σύλληψη, κάθε άλλο παρά άγνωστη είναι στο χώρο του αυτοκινήτου, η εφαρμογή της όμως στο ηλεκτρικό 500 έγινε με έναν πραγματικά καινοτόμο τρόπο, ο οποίος παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε σχεδιαστικό και μηχανολογικό επίπεδο.
Η προσθήκη της δεύτερης πλαϊνής πόρτας ολοκληρώθηκε χωρίς οι σχεδιαστές να αυξήσουν στο ελάχιστο τις διαστάσεις του μοντέλου. Με αυτό τον τρόπο διατήρησαν στο ακέραιο την παροιμιώδη ευελιξία του ηλεκτρικού 500 και κυρίως το μοναδικό του στιλ. Σκοπός ήταν η σημαντική αύξηση του επιπέδου πρακτικότητας, χωρίς την προσθήκη στοιχείων που θα αλλοίωναν την εικόνα του μοντέλου. Η προσεκτική σχεδίαση των αρμών και των σημείων σύνδεσης της πόρτας με το αμάξωμα, δημιούργησαν ένα σύνολο το οποίο δύσκολο μπορεί να ξεχωρίσει κανείς με την πρώτη ματιά από την απλά 3θυρη έκδοση του μοντέλου, ενώ και η ορατότητα δεν περιορίστηκε στο ελάχιστο σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις.
Η απουσία μεσαίας κολώνας στην πλευρά του συνοδηγού, αποτέλεσε ιδιαίτερη πρόκληση για τους μηχανικούς, οι οποίοι έπρεπε να βρουν τρόπους για να διατηρήσουν την ακαμψία του συνόλου, αλλά και το συνολικό επίπεδο παθητικής ασφάλειας. Η ενισχυμένη δομή που ήδη διαθέτει το νέο πλαίσιο του αμιγώς ηλεκτρικού 500 αποτέλεσε σύμμαχο τους, αφού με πολύ μικρές ενισχύσεις κατέστη δυνατή η επίτευξη του στόχου. Το εξαιρετικά στιβαρό τμήμα που φιλοξενεί την μπαταρία και το χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα, επίσης συνέβαλαν στο να απαιτηθούν ελάχιστες παρεμβάσεις σε σχέση με τη σχεδίαση της έκδοσης hatchback.
Τέλος, η προσθήκη θυρών και των σχετικών ενισχύσεων, συχνά επιβαρύνει σημαντικά το βάρος ενός μοντέλου. Στην περίπτωση του Fiat 500 3+1, παρά την απουσία κεντρικής κολώνας που οδήγησε σε πρόσθετε ενισχύσεις, η συνολική επιβάρυνση είναι μόλις 30 κιλά.