Πιο κοντά από ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 βρίσκεται ο όμιλος Volkswagen και ειδικότερα η Porsche, η οποία έχει φλερτάρει και στο παρελθόν με την κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητο αθλητισμού.
Στο παγκόσμιος σκηνικό της ραγδαίας μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, και καθώς πολλοί κατασκευαστές θα σταματήσουν να πουλούν αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στοτέλος του 2025, ο κρισιμότερος παράγοντας της ορατής, πλέον, εισόδου των δύο γερμανικών εταιρειών στη F1 είναι οι νέοι κανονισμοί των μονάδων ισχύος που θα ιχύουν από το 2026.
Ο Oliver Blume, ο ισχυρός άνδρας της Porsche, είναι προσεκτικά αισιόδοξος: «Είναι αλήθεια ότι η F1 είναι το κορυφαίο επίπεδο των μηχανοκίνητων αθλημάτων και το παρακολουθούμε προσεκτικά. Αλλά για να το μετατρέψουμε σε μια βιώσιμη επιχειρηματική υπόθεση που συνδυάζει τις βασικές μας αξίες, οι κανονισμοί πρέπει να αλλάξουν έτσι ώστε η Porsche να μπορεί να ταυτιστεί ευρέως με τις νέες φιλικές προς το περιβάλλον προτεραιότητες. Τα συνθετικά καύσιμα είναι μόνο ένα πρώτο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση».
Η συμμετοχή της Audi ή της Porsche θα μπορούσε να συμπέσει με την αποχώρηση της Honda μετά το 2024 και οι γερμανικές εταιρίες να έχουν τόσο εργοστασιακή συμμετοχή ή και να προμηθεύουν με κινητήρες ομάδες, όπως την Red Bull McLaren. Επίσης, θα μπορούσαν αν έχουν κινητήρες Audi/ Porsche ακόμη και οι Williams και McLaren επειδή στα ανώτερα κλιμάκια υπάρχουν πρώην κορυφαία στελέχη του VW Group.
Όπως αναφέρουν αξιόπιστες πηγές του γερμανικού «Auto Motor und Sport», αν οι τελικοί κανονισμοί των κινητήρων του 2026 είναι αυτοί που έχουν προδιοριστεί σε αυτές τις τελευταίες συσκέψεις, ο όμιλος VW θα μπει στο σπορ σε πέντε χρόνια.