Μέχρι τώρα έχουμε δει συστήματα αναγνώρισης και σκαναρίσματος του οδοστρώματος από κάμερες Lidar και την προσαρμογή της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης. Πλέον, χάρη στο δίκτυα 5G η τεχνολογία αυτή περνά σε άλλο επίπεδο και μέσω του V2V (Vehicle-2-Vehicle) και του Car-To-X δικτύου θα υπάρχει η δυνατότητα αποστολής σήματος από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο.
H τελευταία έκδοση του συστήματος επικοινωνίας Car-to-X που παρουσίασε η Mercedes, ενισχύει τον «δείκτη ευφυΐας» των μοντέλων της, καθώς πλέον είναι θα σε θέση να προειδοποιούν τους οδηγούς για τυχόν λακκούβες ή σαμαράκια.
Πώς λειτουργεί;
Οι νέες Mercedes-Benz C-Class, S-Class και EQS μπορούν να ανιχνεύσουν όλες τις λακκούβες και τα σαμαράκια. Μετά την καταγραφή ενός, αν είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία «Car-to-X Communication», αυτές οι πληροφορίες αποστέλλονται στο Mercedes-Benz Cloud σε πραγματικό χρόνο μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας του αυτοκινήτου.
Τα επιβατικά αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν από τη Mercedes-Benz από το 2016 και μετά μπορούν να λάβουν τις προειδοποιητικές πληροφορίες, αρκεί να έχουν λογαριασμό Mercedes me και να έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία επικοινωνίας Car-to-X. Σε αυτά τα οχήματα, οι προειδοποιήσεις θα αναφέρουν «Traffic event μπροστά» ενώ στις νέες C-Class, S-Class και EQS, η προειδοποίηση θα είναι «Προσοχή, λακκούβα!» Ή «Προσοχή, σαμαράκι!». Αυτές οι ειδοποιήσεις είναι διαθέσιμες σε 36 γλώσσες.
Η Mercedes-Benz διαθέτει επίσης μια άλλη λειτουργία Car-to-X που ονομάζεται «Crosswind Assist». Αυτό το σύστημα ενεργοποιείται σε περίπτωση ισχυρού πλευρικού ανέμου και βοηθά τον οδηγό με στοχευμένες παρεμβάσεις στα συστήματα φρεναρίσματος και διεύθυνσης. Το Mercedes-Benz Cloud ειδοποιείται επίσης, προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν για τον πλευρικό άνεμο.