EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Formula 1: Τα προβλήματα της Ferrari

formula-1-ta-provlimata-tis-ferrari-621458

Του Σπύρου Πέττα

Τα προβλήματα με το graining στα ελαστικά δείχνουν να ξεπερνώνται χάρη σε κατάλληλες ρυθμίσεις της εμπρόσθιας ανάρτησης και τώρα η Ferrari θα διεκδικήσει τη νίκη στην Ουγγαρία.

Στο Grand Prix του Paul Ricard στη Γαλλία σήμανε συναγερμός στο Μαρανέλο. Προβλήματα graining: σχηματισμός κόκκων στο πέλμα των ελαστικών και ιδίως των εμπρόσθιων εξαιτίας μετατόπισης του πέλματος εξαιτίας υπερθέρμανσης και ανώμαλης φθοράς. Οι μεγάλοι οδηγοί Leclerc και Sainz στο συγκεκριμένο αγώνα καταποντίσθηκαν στις πίσω θέσεις.

“Το πρόβλημα στη Γαλλία ήταν μεγάλο. Πρέπει να έχουμε το στενότερο ωφέλιμο φάσμα λειτουργίας στα εμπρόσθια ελαστικά από όλα τα μονοθέσια φέτος και το πληρώσαμε. Μετά από αυτό ήταν εντυπωσιακό το πώς κινητοποιήθηκε όλο το εργοστάσιο για να ξεπεραστεί το πρόβλημα” δήλωσε εύγλωττα ο Carlos Sainz.

Πράγματι, με κατάλληλες ρυθμίσεις στην εμπρόσθια ανάρτηση το πρόβλημα δεν έκανε πάλι την εμφάνισή του στο διπλό αγώνα στην Αυστρία και εκεί οι δύο νεαροί οδηγοί της Scuderia έλαμψαν.

Τους πλήττει ωστόσο η ελλιπής ισχύς του κινητήρα σε σχέση με τον κορυφαίο ανταγωνισμό των 1065 περίπου ίππων των Honda και Mercedes. Είκοσι τουλάχιστον άλογα υπολείπεται το μοτέρ της Ferrari και αυτό στις ευθείες και σε συνδυασμό με το υψηλό drag, που έχει μείνει από το 2020 (καθώς το σασί εξαιτίας των κανονισμών παρέμεινε ίδιο) φαίνεται πολύ.

Φάνηκε και στο Μπακού, φάνηκε και στο Silverstone όπου ο ρυθμός με τη σκληρή γόμα δεν ήταν καλός και αυτό κόστισε μια μεγαλειώδη νίκη στον τεράστιο Leclerc. Η εμπρόσθια ανάρτηση έχει παραμείνει ίδια με αυτήν του 2020. Η πίσω άλλαξε σε γεωμετρία, χωρίς να αλλάξουν τα σημεία αγγίστρωσης των μερών στο κιβώτιο και στο συγκεκριμένο μέρος έγινε καλή δουλειά καθώς η SF21 είναι κορυφαία φέτος σε μηχανική πρόσφυση.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο