EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

SYM JET X 125 – Μοναδική εμφάνιση και σπορ επιδόσεις

sym-jet-x-125-monadiki-emfanisi-kai-spor-epidoseis-620598

Το JET X 125, που είναι η τελευταία έκδοση της επιτυχημένης σειράς σπορ σκούτερ 125 κ.εκ της SYM, αποτελεί την πρόταση του εργοστασίου από την Τάιβαν απέναντι στα δυο άλλα σπορ σκούτερ της αγοράς το Honda PCX 125 και το Yamaha N MAX 125.

Η εμφάνιση, ο εξοπλισμός, η απόδοση του κινητήρα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της πρότασης της SΥΜ είναι εφάμιλλα του ανταγωνισμού με πρόσθετο πλεονέκτημα για το JET X 125 την τιμή του που στα 2.895€ είναι περίπου 400€ χαμηλότερη από τις τιμές του ανταγωνισμού.

Ο κινητήρας προδιαγραφών Euro5 είναι ο νέος εξελιγμένος τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος 125cc με απόδοση, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, 12.6 ίππων που είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία, και 11Nm ροπής.

Ο συνδυασμός της καλής απόδοσης του σύγχρονου κινητήρα με την σωστά ρυθμισμένη αυτόματη μετάδοση δίνει, σε ότι αφορά την επιτάχυνση, πολύ καλές επιδόσεις μέχρι τα 80 χιλιόμετρα, περίπου, μετά ο ρυθμός επιτάχυνσης μειώνεται με την τελική ταχύτητα να είναι 100 – 105 χιλιόμετρα ανάλογα με τις συνθήκες και το φορτίο. Επιδόσεις που είναι επαρκέστατες  για την καθημερινή μετακίνηση με ένα ή δυο άτομα, επίσης η σύγχρονη τεχνολογία του κινητήρα βοηθάει και στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που κατά τη διάρκεια της δοκιμής ήταν στα 3λίτρα/100χλμ. (τιμή κατασκευαστή 2,5λίτρα /100χλμ.) με μικτή οδήγηση  .

Το πλαίσιο του JET X, που είναι νέα σχεδίαση, σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις, εμπρός με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω με δυο αμορτισέρ, προφέρει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά με μια μικρή παραχώρηση στην άνεση που τουλάχιστον εμάς δεν μας ενόχλησε. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι παρά τις επαρκέστατες διαδρομές των αναρτήσεων το, κοινό σε σχεδόν όλα τα σκούτερ, πρόβλημα με την αντίδραση της πίσω ανάρτησης που ταλαιπωρεί τον συνεπιβάτη στις ανωμαλίες του δρόμου ήταν σχετικά έντονο.

Τα φρένα του JET X είναι δισκόφρενα εμπρός και πίσω διαμέτρου 260χιλ και 220χιλ αντίστοιχα και σε συνδυασμό με το στάνταρ ABS της Continental και τις αναρτήσεις που κρατάνε τους τροχούς σε διαρκή επαφή με το δρόμο αποδίδουν πολύ καλά με το ABS να επεμβαίνει ελάχιστα και μόνο όταν είναι πραγματικά απαραίτητο. Σημειώνουμε εδώ ότι το ABS είναι κάτι που δεν το συναντάμε σε όλα τα σκούτερ 125 κ. εκ. μιας και δεν είναι υποχρεωτικό στην κατηγορία.

Οι 14” τροχοί με ελαστικά 100/90-14 51P εμπρός και 110/80-14 59S πίσω, με την απροβλημάτιστη συμπεριφορά τους, μας έδωσαν αρκετές φορές την αίσθηση ότι το Jet είναι εξοπλισμένο με μεγαλύτερους τροχούς.

Η σέλα, αν και σχετικά σκληρή, είναι άνετη για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη, ο χώρος κάτω από τη σέλα παίρνει άνετα ένα κράνος full face, και το ντουλαπάκι στην ποδιά εμπρός προσφέρει έξτρα αποθηκευτικό χώρο για μικροπράγματα, τέλος ο χώρος για τα πόδια του 1,85 εκ αναβάτη της δοκιμής ήταν επαρκέστατος.

Ο στάνταρ εξοπλισμός του JET X είναι πλήρης και περιλαμβάνει, φώτα Full LED με ενσωματωμένα φώτα ημέρας (DRL), πίνακα οργάνων με οθόνη LCD και αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας, σύστημα Κeyless για την εκκίνηση του κινητήρα, το κλείδωμα τιμονιού και το άνοιγμα σέλας, ενσωματωμένο σύστημα συναγερμού και παροχή φόρτισης USB QC 2.0.

Κλείνοντας, αυτό που μας έκανε την καλύτερη εντύπωση μέσα στην εβδομάδα που κρατήσαμε το JET X 125, πέρα από την αναμενόμενη ευχρηστία στην καθημερινή μετακίνηση, ήταν η ευχάριστη και “εύκολη” οδική συμπεριφορά.

Τέλος με την ευκαιρία αναφέρουμε ότι σύμφωνα με το νέο νόμο για την ισοδυναμία αδειών οδήγησης επιτρέπεται η οδήγηση δικύκλου 125 κ.εκ. (κατηγορία Α1) από οδηγούς που έχουν άδεια οδήγησης αυτοκινήτου (Β) πάνω από 6 έτη, έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 27 ετών και έχουν παρακολουθήσει 5 μαθήματα πρακτικής εκπαίδευσης.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος υγρόψυκτος τετραβάλβιδος.

ΙΣΧΥΣ: 12,6 ps / 8000 rpm

ΡΟΠΗ: 11.5 Nm/ 6500rpm

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 7,5 L

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ): 2000 x 760 x 1350

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 780mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ): 140kg

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ – ΠΙΣΩ: Δίσκος 260mm – Δίσκος 220mm με δικάναλο ABS CONTINENTAL

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ – ΠΙΣΩ: Τηλεσκοπικό Πιρούνι 100mm – Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ 75mm

ΕΛΑΣΤΙΚΆ: Εμπρός 100/90-14 51P – Πίσω 110/80-14 59S

Διαθέσιμα χρώματα: Mat Black, Mat Brown, Grey και White

Εξοπλισμός αναβάτη δοκιμής : Κράνος SHOEI ΝΧR, μπουφάν ΙΧΟΝ, μπότακια IXS και γάντια Hebo

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο