Η εποχή των pit stop με διάρκεια μικρότερη των 2 δευτερολέπτων φαίνεται ότι δεν θα κρατήσει πολύ ακόμη, καθώς η FIA παρουσίασε κάποιους νέους κανονισμούς που επιβραδύνουν τις διαδικασίες, με απώτερο σκοπό την αυξημένη ασφάλεια.
Από τη στιγμή που ο ανεφοδιασμός καυσίμων απαγορεύθηκε το 2010, τα pit stop της Formula 1 γίνονται όλο και γρηγορότερα. Το τωρινό ρεκόρ σημειώθηκε το 2019 στην Βραζιλία, όπου η ομάδα της Red Bull ολοκλήρωσε τις αλλαγές στο αυτοκίνητο σε 1.82 δευτερόλεπτα.
Αυτός ο χρόνος-ρεκόρ, είναι σχεδόν απίθανο να ξεπεραστεί, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. Η FIA θεωρεί πως τα pit stop είναι υπερβολικά γρήγορα, και πως πρέπει να γίνονται πιοο αργά. Ακόμη και αν τα συμβάντα είναι σπάνια, συνεχίζουν να συμβαίνουν. Σε δοκιμαστικά πριν από τη φετινή σεζόν, ο οδηγός της Haas, Mick Schumacher έφυγε από τα pit με τον υδραυλικό γρύλο σφηνωμένο κάτω από το μονοθέσιο του. Ταυτόχρονα, βλέπουμε συχνά οδηγούς να εγκαταλείπουν επειδή κάποιος τροχός δεν είχε τοποθετηθεί σωστά.
Ο νέος κανονισμός θα «πλήξει» την ομάδα της Red Bull πιο πολύ από κάθε άλλη. Εκτός του ότι έχουν το ρεκόρ χρόνου, η ομάδα νικά εδώ και 3 συνεχόμενα έτη τον διαγωνισμό Fastest Pit Stop Award της DHL.