ECO CARS

BMW i4: Κεφάλαιο Στρατηγικής Σημασίας

bmw-i4-kefalaio-stratigikis-simasias-618615

Tου Fabio Sciarra, Aπόδοση: Άκης Τεμπερίδης, Lexartis

Το δεύτερο, μετά την iX, ηλεκτρικό της BMW αποκαλύφθηκε στα πλαίσια του ετήσιου συνεδρίου της εταιρίας μεταδίδοντας ένα ξεκάθαρο μήνυμα: τα BEV είναι όλο και πιο σημαντικά για το Μόναχο και το 2030 θα καλύπτουν το ήμισυ των συνολικών πωλήσεων BMW.

Δε συμβαίνει συχνά ένας κατασκευαστής να αποκαλύπτει κάποιο νέο μοντέλο του στα πλαίσια του ετήσιου συνεδρίου του, όπου συνήθως συζητούνται θέματα οικονομικά και στρατηγικής του ομίλου. Πρόκειται για μία περίεργη όσο και συμβολική κίνηση η οποία δείχνει ότι η i4 είναι ένα μοντέλο κομβικής σημασίας, κάτι που ισχύει πλέον για κάθε ηλεκτρικό, ανεξαρτήτως κατασκευαστή.

Το πόση σημασία έχουν τα μοντέλα με μπαταρίες για την BMW συνοψίζεται σε έναν αριθμό: 50%. Αφορά το ελάχιστο μερίδιο πωλήσεων των ηλεκτρικών μοντέλων της μέχρι το 2030. Για να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος στόχος, από το 2023 το Μόναχο θα διαθέτει ένα τουλάχιστον αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στο 90% των κατηγοριών. Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού εντάσσεται και η νέα i4.

ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΣ Μ

Αν εξαιρέσουμε τα i3 και i8 που ανήκουν στην πρώτη γενιά εξηλεκτρισμένων BMW, ένα sedan coupé είναι το τρίτο μοντέλο της σειράς BMW i μετά τα SUV iX και iX3. Και το πρώτο που ανήκει στις παραδοσιακές για BMW κατηγορίες.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της i4; Για την ώρα ελάχιστα γνωρίζουμε, καθώς το Μόναχο θα ανακοινώσει επίσημα τις προδιαγραφές του μοντέλου μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2021. Ωστόσο, μπορούμε να σας δώσουμε κάποια πρώτα στοιχεία. Το σημαντικότερο που είναι και επιβεβαιωμένο είναι ότι η παραγωγή της i4 στο εργοστάσιο του Μονάχου θα ξεκινήσει με τρεις μήνες προπορεία. Αντί για Νοέμβριο με Δεκέμβριο, όπως ήταν στο πρόγραμμα, τα πρώτα αυτοκίνητα θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, ώστε η i4 να βγει στην αγορά μέχρι τα τέλη του χρόνου, αντί για αρχές του 2022 όπως ήταν προγραμματισμένο. Δεύτερον, η ηλεκτρική Σειρά 4 θα διατίθεται και με μία μεγαλύτερη μπαταρία που της χαρίζει αυτονομία 590 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Τρίτο και σημαντικότερο για τους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων. Στην πορεία θα προκύψει και μία έκδοση M – ή τουλάχιστον M Performance – με ισχύ 530 PS, η οποία θα επιταχύνει από 0-100 σε δλ. Λέτε να έρχεται το τέλος της M4 πιο γρήγορα από ό,τι πιστεύαμε και ελπίζαμε;

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο