Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη ημέρα δοκιμών ενόψει της νέας σεζόν της Φόρμουλα Ένα, η «αυλαία» των οποίων άνοιξε σήμερα (12/3) στην πίστα του Μπαχρέιν.
Ο Ολλανδός «πιλότος» της Red Bull «έγραψε» 139 γύρους και τον καλύτερο χρόνο (1:30.674 με τη μέση γόμα) στην πίστα του Σακχίρ, εν μέσω αμμοθύελλας που δυσκόλεψε τις συνθήκες και την ορατότητα για τους οδηγούς, την ώρα που η Mercedes αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον κατετάγη μόλις δέκατος, παίρνοντας το απόγευμα τη… σκυτάλη από τον Βάλτερι Μπότας. Ο Φινλανδός είχε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και έκανε μόνο έξι γύρους το πρωί, με αποτέλεσμα η γερμανική ομάδα να «χάσει» τρεις ώρες δοκιμών και οι οδηγοί της να καταγράψουν συνολικά τους λιγότερους γύρους από όλες τις ομάδες. Πρόβλημα, όμως, αντιμετώπισε και η Ferrari, καθώς το μονοθέσιο του Σαρλ Λεκλέρκ ακινητοποιήθηκε στην πίστα το πρωί, με αποτέλεσμα να βγουν κόκκινες σημαίες.
Μαξ Φερστάπεν
Στο μεταξύ, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, στο ντεμπούτο του με τη McLaren, ήταν ο ταχύτερος το πρωί, ενώ τελικά κατετάγη έβδομος. Δεύτερος στο τέλος της ημέρας ήταν ο Λάντο Νόρις με την άλλη McLaren, η οποία «έφυγε» από τη Renault και φέτος θα χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Mercedes. Την πρώτη τριάδα της σημερινής ημέρας συμπλήρωσε ο Εστεμπάν Οκόν για λογαριασμό της Alpine (σ.σ. πρώην Renault), η οποία έκανε πρεμιέρα με την καινούρια… μορφή της, ενώ η Aston Martin (σ.σ. πρώην Racing Point) επέστρεψε ως κατασκευαστής στη Φόρμουλα Ένα για πρώτη φορά από το 1960. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Haas αντιμετώπισε προβλήματα με τα υδραυλικά, με αποτέλεσμα ο Μικ Σουμάχερ να «γράψει» μόλις 15 γύρους.
Στο Μπαχρέιν θα διεξαχθούν τρεις ημέρες δοκιμών το διάστημα 12-14 Μαρτίου, ενώ στη συνέχεια οι ομάδες θα αρχίσουν να μετρούν αντίστροφα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που είναι προγραμματισμένος για τις 28 Μαρτίου στη χώρα του Περσικού Κόλπου.
Η κατάταξη της πρώτης ημέρας δοκιμών:
ΟΔΗΓΟΣ/ΟΜΑΔΑ ΓΥΡΟΙ ΧΡΟΝΟΣ 1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 139 1:30.674 2. Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία/McLaren) 46 + 0.215 3. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Alpine) 129 + 0.472 4. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin) 46 + 1.108 5. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Ferrari) 57 + 1.245 6. Αντόνιο Τζιοβινάτσι (Ιταλία/Alfa Romeo) 68 + 1.271 7. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/McLaren) 45 + 1.529 8. Πιέρ Γκασλί (Γαλλία/AlphaTauri) 74 + 1.557 9. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία/AlphaTauri) 37 + 2.053 10. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes) 42 + 2.238 11. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) 59 + 2.568 12. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Alfa Romeo) 63 + 2.646 13. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Aston Martin) 51 + 3.068 14. Ρόι Νισάνι (Ισραήλ/Williams) 83 + 4.115 15. Νικίτα Μαζέπιν (Ρωσία/Haas) 70 + 4.124 16. Μικ Σουμάχερ (Γερμανία/Haas) 15 + 5.453 17. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Mercedes) 6 + 6.176