Η νέα, ξεχωριστής σχεδίασης, μικρή street adventure μοτοσυκλέτα από την Daytona, έρχεται να προσφέρει δυναμικές επιδόσεις στην κατηγορία.
Με FULL LED φώτα, ψαλίδι αλουμινίου, standard προστατευτικά κάγκελα, tubeless ελαστικά σε ακτινωτές ζάντες, ακόμη και με συμπλέκτη ολίσθησης. Σχεδιαστικά, η 155 U1 χρησιμοποιεί κοινή πλατφόρμα με την U125. Βασική διαφορά, η χρήση μεγαλύτερου ανεστραμμένου πιρουνιού, αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος στα 215mm, δίνοντας μεγαλύτερο πεδίο δράσης στις off road διαδρομές.
Ξεχωριστή Σχεδίαση
Ευέλικτη και εύκολη στο χειρισμό χάρη στο κοντό μεταξόνιο 1370mm, η 155 U1 αποτελεί μια μοναδική σχεδιαστική προσέγγιση, συγκεντρώνοντας χαρακτηριστικά από δύο κατηγορίες. Από τη μία, το στήσιμο της, με το εμπρός φτερό να είναι τοποθετημένο ψηλά, οι τροχοί 17” και οι προστατευτικές χούφτες χεριών – κατασκευασμένες από κράμα αλουμινίου -, παραπέμπουν σε μοτοσυκλέτα κατηγορίας Supermoto.
Από την άλλη, το μεγάλο σε μήκος 775mm ανεστραμμένο πιρούνι , οι ενσωματωμένες προστατευτικές μπάρες, οι ακτινωτοί τροχοί – με την ειδική σχεδίαση για τη χρήση tubeless ελαστικών – και τα ελαστικά παντός εδάφους, με βαθύ πέλμα, διευρύνουν το πεδίο δράσης και σε off road διαδρομές, προσδίδοντας χαρακτήρα Adventure στη μοτοσυκλέτα.
Τα παραπάνω στοιχεία, σε συνδυασμό με τα έντονα sport χαρακτηριστικά της U1 και τη σχεδιαστική έμφαση στην πιο μικρή λεπτομέρεια, δημιουργούν ένα γοητευτικό αθλητικό street adventure σύνολο.
Υψηλής Τεχνολογίας Κινητήρας
Η 155 U1 εξοπλίζεται με το νέο, υψηλής τεχνολογίας κινητήρα 155κ.εκ. της ZONTES.
Υγρόψυκτος και με μεγάλο ψυγείο ψύξης, ο 4βάλβιδος με το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων κινητήρας, διαθέτει διπλή χαρτογράφηση. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις δύο λειτουργίες “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και “S” για γρήγορη sport λειτουργία. Η ιπποδύναμη αγγίζει τους 18 ίππους με μέγιστη ροπή τα 16 Nm και τη σχέση συμπίεσης να είναι 12.5:1
Και η 155 U1 διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης κάνοντας το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.
Ο κινητήρας τροφοδοτείται με σύστημα EFI της BOSCH και η κατανάλωση κυμαίνεται μόλις στα 2,3l/100km. Σε συνδυασμό με τη δεξαμενή καυσίμου 12,5 λίτρων – η οποία ανοίγει ηλεκτρικά και διαθέτει γαλβανισμένη εσωτερική επιφάνεια για αντιδιαβρωτική προστασία – επιτυγχάνεται αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 500 km.
Οδηγική Αρτιότητα
Εκτός των υψηλών επιδόσεων που προσφέρει ο κινητήρας, στην 155 U1 συνάττονται τα κορυφαία περιφερειακά μέρη που φέρουν και άλλα μοντέλα της σειράς DAYTONA by ZONTES.
Δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου
Το μεγάλο δισκόφρενο μπροστά 300mm με διπίστονες δαγκάνες και το πίσω δισκόφρενο 230mm με το έμβολο Ø38mm προσφέρουν ισχυρότερη δύναμη και αίσθηση πέδησης.
Δικάναλο σύστημα ABS της BOSCH
Το σύστημα Bosch 9.1m ABS προσφέρει κορυφαίο έλεγχο κατά την πέδηση. Ακόμη και σε συνθήκες οδήγησης σε χώμα ή βροχή, με το σύστημα πέδησης της 155 U1 ο αναβάτης αποκτά μεγάλη αυτοπεποίθηση και σιγουριά.
Κεντρικό αμορτισέρ αζώτου
Η κεντρική πίσω ανάρτηση διαθέτει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης. Το δοχείο αζώτου προσφέρει ομαλότερη συμπεριφορά και μεγαλύτερη ακρίβεια της ανάρτησης σε οδήγηση απαιτήσεων. Η προφόρτιση του ελατηρίου μεταβάλλεται μικρομετρικά, ρυθμίζοντας το επίπεδο οδηγικής άνεσης που επιθυμεί ο αναβάτης.
Ανεστραμμένο πιρούνι
Η Adventure προσέγγιση της 155U1, της χάρισε ανεστραμμένο πιρούνι μήκους 775mm και πάχους 37mm, μεγαλύτερου σε μήκος από το αντίστοιχο που συναντάται στη street fighter έκδοση της σειράς. Αντίστοιχα έχει αυξηθεί και η απόσταση της μοτοσυκλέτας από το έδαφος στα 215mm.
Ενισχυμένο ψαλίδι κράματος αλουμινίου
Το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ασύμμετρο, υιοθετώντας ένα σχήμα “τόξου” στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.
Εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση
Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση με τη διακριτική κοντή απόληξη προσδίδει ιδιαίτερο χαρακτήρα. Κρατά χαμηλά το κέντρο βάρους και επιτυγχάνεται βέλτιστη κατανομή βάρους αριστερής και δεξιάς πλευράς της μοτοσυκλέτας. Είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας μεγάλη διάρκεια ζωής.