EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

H Continental παρουσιάζει το αγωνιστικό off-road ελαστικό της

h-continental-parousiazei-to-agonistiko-off-road-elastiko-tis-613288

Τον Ιανουάριο του 2021 ξεκινά η νέα σειρά επαγγελματικών, off-road αγώνων, για ηλεκτρικά sport SUVs. Οι αγώνες θα έχουν το όνομα “Extreme E” και θα διεξαχθούν στις πιο αφιλόξενες γωνιές του πλανήτη. Η Continental είναι ιδρυτικός συνεργάτης και αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών των αγώνων.

Η Continental κλήθηκε να δημιουργήσει ένα εντελώς νέο off-road αγωνιστικό ελαστικό, που ονομάστηκε “Extreme E – CROSSCONTACT”. Η κατασκευή ενός νέου ελαστικού, για συμβατικά αυτοκίνητα, απαιτεί 3 έως 4 χρόνια, όμως, οι μηχανικοί της Continental κατασκευάσαν το ελαστικό του ηλεκτροκίνητου, αγωνιστικού SUV, “ODYSSEY 21” στο μισό χρονικό διάστημα. Το όχημα “ODYSSEY 21”, σε διαστάσεις και βάρος θυμίζει τα καθημερινά SUVs, αλλά η ηλεκτρική δύναμη των 550 ίππων του παράγει 3 φορές περισσότερη ροπή, ακόμη και από το αγωνιστικό Gen 2 της Formula E.

Για την Continental, η βασική διαφορά μεταξύ ενός ηλεκτρικού και ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι ο τρόπος απόδοσης της ενέργειάς τους. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, τυπικά, έχουν πιο χαμηλή ενεργειακή απόδοση από τους ηλεκτρικούς, όταν αυτοί μετατρέπουν την εισερχόμενη από τα καύσιμα χημική ενέργεια σε μηχανική ενέργεια πρόσφυσης. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες, θεωρητικά, δεν έχουν όριο ενεργειακής απόδοσης. Πολύ απλά, η ροπή που θα δημιουργεί το ODYSSEY 21 θα εκθέτει τα ελαστικά του σε τεράστιες δυνάμεις. Το νέο custom ελαστικό της Continental, “Extreme E – CROSSCONTACT”, βασίζεται στο επιτυχημένο «συμβατικό» ελαστικό της Continental, CrossContact LX. Η πρόκληση ήταν να προσαρμοστεί η χάραξη του πέλματος, του πλευρικού τοιχώματος και της κατασκευαστικής δομής του ελαστικού στις απαιτήσεις των πολύ διαφορετικών εδαφών των αγώνων Extreme E.

Από τεχνικής πλευράς, στο πλευρικό τοίχωμα αναγράφεται η διάσταση 37X12.5 R17, δηλαδή 37 ίντσες διάμετρος, 12,5 ίντσες πλάτος, για ζάντα 17 ιντσών. Η χάραξη του πέλματος έχει βελτιστοποιηθεί για top απόδοση σε κάθε είδους δύσκολο τερέν. Το μίγμα του πέλματος φτιάχτηκε ειδικά για αυτό το ελαστικό. Η χάραξη προσφέρει ιδανικό συνδυασμό τακουνιών και αυλακώσεων, για μέγιστη πρόσφυση. Τα μπλοκ του πέλματος έχουν ενισχυθεί με εσωτερικά έξτρα στοιχεία και άλλα καινοτόμα στοιχεία, ειδικά στο να διώχνουν τις πέτρες που κολλούν στο πέλμα. Όλα αυτά δημιουργούν ένα ελαστικό τόσο στιβαρό και ανθεκτικό που θα τα καταφέρει στις δυσκολίες των εδαφών της ζούγκλας του Αμαζονίου και της Σαχάρας. Επιπλέον, το ελαστικό διαθέτει νέο σχέδιο ώμου, που δημιουργεί μια στιβαρή ένωση, μεταξύ του πέλματος και του πλευρικού τοιχώματος. Επίσης, ενισχυμένη είναι κατασκευή του σκελετού.

Το τελικό αποτέλεσμα δίνει ένα πολύ εναρμονισμένο σύνολο οχήματος – ελαστικού και, μέχρι την εκκίνηση στην Αφρική, η Continental ρυθμίζει τις τελευταίες τεχνικές λεπτομέρειες, ώστε το ελαστικό να ανταπεξέλθει με απόλυτη επιτυχία στις ακραίες εδαφικές και κλιματολογικές συνθήκες των αγώνων. Τέλος, με τη βοήθεια της τεχνολογίας ContiPressureCheck, κρίσιμα δεδομένα για την κατάσταση του ελαστικού, όπως πίεση και θερμοκρασία, θα προβάλλονται σε μια οθόνη στο cockpit του οδηγού, κατά τον αγώνα.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο