EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

50ο Διεθνές Ράλλυ Φίλπα 2022: Μοναδικές ιστορικές στιγμές

50o-diethnes-rally-filpa-2022-monadikes-istorikes-stigmes-643944

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το επετειακό 50ο Διεθνές Ράλλυ της ΦΙΛΠΑ, με το οποίο η λέσχη γιόρτασε τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την ίδρυσή της. Ο αγώνας υπενθυμίζουμε πραγματοποιήθηκε από, τη Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου μέχρι την Κυριακή 2 Οκτωβρίου και είχε ως βάση τη πόλη της Καλαμάτας. Στη κορυφαία εκδήλωση της λέσχης συμμετείχαν 80 ιστορικά αυτοκίνητα με πληρώματα από εννέα χώρες, χωρισμένα σε τρεις κατηγορίες: τη Classic Regularity με μ.ω.τ. 50 χλμ./ώρα, τη Time Trophy με συγκεκριμένα σημεία δορυφορικής μέτρησης και τη περιηγητικού χαρακτήρα Touring με χαμηλότερες μ.ω.τ.

Το πρωί της Πέμπτης 29/9 πραγματοποιήθηκε η εκκίνηση του αγώνα από τα Ίσθμια, με πρώτο αυτοκίνητο ένα εντυπωσιακό Bugatti Brescia του 1923, ακολουθούμενο από μια Cadillac Opera Coupe του 1926 και ένα Cord Phaethon του 1936, τα οποία «έκλεψαν» κυριολεκτικά την παράσταση καθ’ όλη τη τριήμερη διάρκεια του αγώνα!

Κοντογιάννης Νικόλας – Μπουλανικιαν Μαρία (Bugatti T13 Brescia 1923)

Η πρώτη μέρα του 50ού διεθνούς Ράλλυ ΦΙΛΠΑ περιλάμβανε δέκα ειδικές διαδρομές ακριβείας και ήδη από, τις πρώτες δύο ειδικές διαδρομές φάνηκε ότι ο αγώνας στη κατηγορία Classic Regularity θα είναι υπόθεση τριών έμπειρων πληρωμάτων. Πιο συγκεκριμένα των, μέχρι εκείνη τη στιγμή πρωτοπόρων Crucifix-Δογάνη (Peugeot 205), Καλογερά-Καλογερά (Alfa Romeo GT 1300 Junior) και Κατσαούνη-Μανσόλα (VW Golf GTi). Η μάχη μεταξύ των τριών πληρωμάτων υπήρξε δυνατή έως τα μέσα της τρίτης ειδικής διαδρομής, μέχρι που ένα λάθος πλοήγησης των Crucifix-Δογάνη τους χρέωσε αρκετούς βαθμούς ποινής και έδωσε τη σκυτάλη στους πατέρα και γιο Καλογερά, ακολουθούμενους από, τους Κατσαούνη-Μανσόλα και Λιακωτίτη-Γκανούτα (Alfa Romeo Giulia).

Κατσαούνης – Μανσόλας (VW Golf GTI 1979) (νικητές Classic Regularity)

Στο τέλος της δέκατης και τελευταίας ειδικής διαδρομής της ημέρας, οι Κατσαούνης-Μανσόλας δημιούργησαν απόσταση ασφαλείας από τους δεύτερους Λιακωτίτη-Γκανούτα, ενώ οι πατήρ και υιός Καλογεράς υποχώρησαν στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης της κατηγορίας.

Καλογεράς – Καλογεράς (Πατέρας και Υιός) (Alfa Romeo GT 1300 Junior 1972)

Η πολυπληθής κατηγορία Touring, όπου συμμετείχαν 43 αυτοκίνητα χωρίς όργανα, εξελίχθηκε σε αποκλειστική υπόθεση των Φίλη-Ξηρού με την εμβληματική Porsche 356B με, τους Χριστοφίδη-Μαρινόπουλο (Morgan Plus 4 Coupe) και Κλουκίνα-Λάμπρου (Lotus Elan) να συμπληρώνουν την τριάδα.

Φίλης – Ξηρός (Porsche 356B 1961)

Στις 10.45 το πρωί της Παρασκευής 30/9, της δεύτερης ημέρας του διεθνούς Ράλλυ ΦΙΛΠΑ, τα πληρώματα εκκίνησαν με κατεύθυνση προς Μεσσηνιακή και Λακωνική Μάνη. Τα αυτοκίνητα πέρασαν από, Καρδαμύλη, Στούπα, Αρεόπολη και τερμάτισαν το πρώτο σκέλος στο Γερολιμένα. Η επιστροφή προς Καλαμάτα περιλάμβανε δύο ακόμα ειδικές δοκιμασίες και στο τέλος της, συνέχισαν να προηγούνται στη κατηγορία Classic Regularity οι Κατσαούνης-Μανσόλας, ακολουθούμενοι από την οικογένεια Καλογερά και τους Λιακωτίτη-Γκανούτα. Στη κατηγορία Time Trophy προηγούνταν οι Δημακαρέας-Παπαδάκη, με δεύτερους τους Δαρζέντα-Λιάσκου και τρίτους τους Βλάχο-Πανταζή. Στην κατηγορία Touring, οι Φίλης-Ξηρός οδηγούσαν σταθερά την κούρσα, με δεύτερους τους Χριστοφίδη-Μαρινόπουλο, ενώ στη τρίτη θέση ανέβηκαν μετά από δυναμική εμφάνιση οι Παπαδάκης-Λυράκου.

Λιακωτίτης – Γκανούτας (Alfa Romeo Giulia 1977)

Το Σάββατο 1 Οκτωβρίου, τρίτη μέρα του αγώνα, το πρόγραμμα περιλάμβανε εκκίνηση και πάλι από, την Καλαμάτα με κατεύθυνση τη Κορώνη μέσω Πεταλιδίου. Η συνέχεια επιφύλασσε για όλες τις κατηγορίες πέντε σχεδόν συνεχιζόμενες όμορφες ειδικές δοκιμασίες, πριν από το τερματισμό στην παραλία της γραφικής Πύλου. Τα αποτελέσματα των ειδικών δοκιμασιών δεν άλλαξαν τη γενική βαθμολογία, αλλά οι πρόσθετες ποινές που προέβλεπε ο κανονισμός του αγώνα από τις καθυστερημένες αφίξεις στα ΣΕΧ (ειδικά στο ΣΕΧ του Γερολιμένα), έφεραν μικρές ανακατατάξεις στις δύο πρώτες κατηγορίες, ενώ στην Time Trophy άλλαξαν ριζικά την τελική κατάταξη, όπου πέρασαν πρώτοι οι Δαρζέντας-Λιάσκου (Toyota Corolla), με δεύτερους τους Λουμίδη-Πιπιλή (Chevrolet Corvette) και τρίτους τους Παρασκευαΐδη-Μάρη (Toyota Celica).

Χριστοφίδης – Μαρινόπουλος (Morgan Plus 4Coupe 1968)

Οι νικητές όλων των κατηγοριών είναι οι:

Classic Regularity:

Κατσαούνης – Μανσόλας (VW Golf GTI 1979)

Καλογεράς – Καλογεράς (Alfa Romeo GT 1300 Junior 1972)

Λιακωτίτης – Γκανούτας (Alfa Romeo Giulia 1977)

Time Trophy:

Δαρζέντας – Λιάσκου (Toyota Corolla 1982)

Λουμίδης – Πιπιλής (Chevrolet Corvette 1968)

Παρασκευαϊδης – Μάρη (Toyota Celica 1976)

Touring:

Φίλης – Ξηρός (Porsche 356B 1961)

Χριστοφίδης – Μαρινόπουλος (Morgan Plus 4Coupe 1968)

Παπαδάκης – Λυράκου (Porsche 911 Targa 1971)

Για τα πλήρη αποτελέσματα του αγώνα επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα της ΦΙΛΠΑ

Η βραδιά έκλεισε με το επίσημο gala της απονομής των βραβείων με την υποστήριξη του Δήμου Καλαμάτας, όπου παρευρέθηκαν χορηγοί, πολιτικοί και τοπικοί παράγοντες, οι οποίοι συνέβαλαν στην επιτυχία του αγώνα. Υπενθυμίζουμε πως το περιοδικό μας Quattroruote και το site AutoTypos.gr, ήμασταν χορηγοί επικοινωνίας στη συγκεκριμένη εκδήλωση.

Επόμενο ραντεβού με το πανέμορφο και συναρπαστικό χώρο της κλασσικής αυτοκίνησης, το Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ, που θα πραγματοποιηθεί από 19-20 Νοεμβρίου στη περιοχή της Αρκαδίας!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο