Τα μελλοντικά τις σχέδια και την δέσμευσή της για την ηλεκτροκίνηση παρουσίασε η Toyota στο Japan Mobility Show με το Land Cruiser Se.
Συγκεκριμένα, η ιαπωνική εκδήλωση είναι μια ευκαιρία να εισαχθούν πολυάριθμες έννοιες που προδιαγράφουν την τεχνολογία και τη σχεδίαση που θα εφαρμοστούν σε μελλοντικά μοντέλα της Toyota, όπως το Land Cruiser Se , το EPU Concept και το Space Mobility Concept.
Όχι πολύ μακριά από τη νέα γενιά του στάνταρ Land Cruiser , η Toyota αποκαλύπτει το ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο του Land Cruiser Se. Δεν υπάρχει άμεση σύνδεση μεταξύ των δύο μοντέλων και για αυτό για το πρωτότυπο των 5,1 μέτρων με μεταξόνιο 3,05, η Toyota έχει επιλέξει εντελώς διαφορετικές λύσεις σε σύγκριση με το παρελθόν. Η σχεδίαση είναι στην πραγματικότητα πιο εκλεπτυσμένη και μινιμαλιστική, με επιφάνειες επιμελημένες από premium SUV και επταθέσιο εσωτερικό που δεν έχει ακόμη παρουσιαστεί.
Είναι πολύ πιθανό, επομένως, η Toyota να θέλει να φέρει το όνομα Land Cruiser σε ένα προϊόν πιο κατάλληλο για οδήγηση, όπως αποδεικνύεται από τα ελαστικά, τη χαμηλή απόσταση από το έδαφος και το στυλ αυτού του πρωτοτύπου. Τα τεχνικά στοιχεία του συστήματος μετάδοσης κίνησης δεν έχουν γίνει γνωστά και η ιαπωνική εταιρεία περιορίζεται στο να μιλάει για την «υψηλή» του ροπή.
Παράλληλα με το Land Cruiser Se, η Toyota έφερε και το «αδερφάκι» παραγωγής του, EPU Concept, εξοπλισμένο με το νέο σύστημα Neo Steer. Πρόκειται για έναν μοχλό ελέγχου εμπνευσμένο από τον κόσμο των μοτοσικλετών που κατέστησε δυνατή την εξάλειψη των παραδοσιακών πεντάλ. Το γκάζι και το φρένο είναι τοποθετημένα στο τιμόνι, καθιστώντας το όχημα οδηγήσιμο ακόμη και από άτομα με κινητικά προβλήματα.
Η Toyota δείχνει επίσης την άποψή της για την κατηγορία των ηλεκτρικών pick-up, με το πρωτότυπο EPU να έχει μήκος 5,06 μέτρα με πενταθέσια καμπίνα επιβατών. Η σχεδίαση του αμαξώματος φαίνεται απλή και δυνητικά κοντά στην παραγωγή, ενώ οι εσωτερικοί χώροι προσφέρουν πιο φουτουριστικές λύσεις. Εκτός από το τιμόνι cloche, βρίσκουμε μια διπλή οθόνη, ενώ το υπόλοιπο ταμπλό μετατρέπεται σε ένα είδος γραφείου. Δεν υπάρχουν προς το παρόν διαθέσιμα τεχνικά χαρακτηριστικά σχετικά με το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Τέλος, το Space Mobility Concept διαθέτει τετρακίνηση και σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ παρέχονται τέσσερις ηλεκτροκινητήρες για να μπορούν να αντιμετωπίσουν ακραίες κλίσεις. Παράλληλα, μμε συνολικό μήκος 3,46 μέτρα μπορείτε να δαμάσετε ακόμα και τις πιο απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές. Το εν λόγω πρωτότυπο δεν προορίζεται για μοντέλο παραγωγής, αλλά θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο για εφαρμογές σε πιο εξειδικευμένα οχήματα εκτός δρόμου.