ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

To Υugo ξανά στην αγορά!

to-yugo-xana-stin-agora-751008

Η επιτομή του προσιτού και απλού αυτοκινήτου, ετοιμάζεται για μια δυναμική επιστροφή, προσαρμοσμένη στο σήμερα

Κάποτε ήταν ο πιο εύκολος τρόπος για να αποκτήσει κάποιος ΙΧ όχημα. Χλευάστηκε, ανακηρύχτηκε ως το «χειρότερο» αυτοκίνητο όλων των εποχών και παρά το ότι η παραγωγή του έχει σταματήσει εδώ και καιρό, τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει εξέχουσα θέση ως «cult» και χαρακτηριστικό προϊόν του ανατολικού μπλοκ.

Ο λόγος για του Yugo, που παρουσιάστηκε το 1980, ως μια παραλλαγή του FIAT 128, με την κατασκευή του να γίνεται από την γιουγκοσλαβική Zastava, όταν υπήρχε ακόμα Γιουγκοσλαβία δηλαδή.

Στην Ελλάδα κυκλοφόρησε αρκετά, όντας ένα απλό και προσιτό αυτοκίνητο για να κάνει κανείς την δουλειά του, χωρίς πολλές απαιτήσεις. Ποτέ δεν αποτέλεσε αντικείμενο πόθου ωστόσο εξυπηρέτησε χιλιάδες κόσμου και απέκτησε φήμη, όχι κατ’ ανάγκη την καλύτερη, αφού η ποιότητα κατασκευής και η αξιοπιστία του υστερούσαν σε σχέση με τα άλλα μοντέλα της εποχής.

Σε κάθε περίπτωση τα αυτοκίνητα τότε ήταν απλά και τα συνοικιακά «μαστόρια» άφθονα, οπότε τα Yugo ήταν μια γνώριμη και συνήθης εικόνα στους δρόμους της Ελλάδας.

Την προσιτή τιμή και την απλότητα –τηρουμένων των αναλογιών- θέλει να επαναφέρει το εκ νέου λανσάρισμα του μοντέλου. Τα πρώτα σκίτσα του νέου Yugo μόλις κυκλοφόρησαν, και ένα πρωτότυπο πρόκειται να παρουσιαστεί στην Έκθεση Βελιγραδίου το 2027.

Πίσω από την αναβίωση του Yugo, βρίσκεται ο μηχανικός και οικονομολόγος Aleksandar Bjelić, ο οποίος έχει εργαστεί σε θέσεις μάρκετινγκ γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών για σχεδόν δύο δεκαετίες. Ο Bjelić, έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα του εμπορικού σήματος «Yugo» διεθνώς, το οποίο πλέον θα αποτελεί μπράντα και όχι όνομα μοντέλου.

Ο Σέρβος σχεδιαστής Darko Marčeta είναι αυτός που δημιούργησε τα σκίτσα της αναγέννησης του Υugo, διατηρώντας σε ένα μεγάλο βαθμό τις αναλογίες και το δωρικό ύφος του αρχικού αυτοκινήτου.

Η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασίζεται το μοντέλο, θα παρέχεται από γνωστή κατασκευάστρια, την οποία ο Bjelić δεν θέλει να αποκαλύψει ακόμη. Το αυτοκίνητο θα πληροί όλους τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων και ασφάλειας και τιμολογιακά, θα τοποθετείται στο χαμηλότερο άκρο της αγοράς, όπως και το αρχικό Yugo.

Αρχικά, το νέο Yugo θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης, χωρίς να αποκλείεται να υπάρξει και μια ηλεκτροκίνητη έκδοση στο μέλλον.

Πηγή: Autopian

Όλες οι ειδήσεις

Νέος τιμοκατάλογος Audi: Αυτό είναι το πιο φθηνό & το πιο ακριβό μοντέλο

Έρχεται κύμα ψύχους, προσοχή στον πάγο στους δρόμους

Αττική Οδός: Ξεπέρασαν τα 100 εκατ. οι διελεύσεις το 2024

car-prices
google-news
Tags

Περισσότερα Βίντεο