Το Toyota GR86 μόλις απέκτησε άλλη μια επιλογή μεταμόρφωσης, από το Aerodynamic Development Race Optimization (ADRO). Η εταιρεία αποκάλυψε ένα πλήρες κιτ για το ιαπωνικό σπορ αυτοκίνητο, με εξαιρετικά φαρδιά φτερά και ειδικούς προφυλακτήρες.
Μεγάλος αριθμός από λάτρεις της βελτίωσης έχει ήδη σε εκτίμηση το Toyota GR86, ειδικά στην εγχώρια αγορά του στην Ιαπωνία. Η υλοποίηση της ADRO, ωστόσο, είναι από τις πιο άγριες μέχρι τώρα.
Στο μπροστινό μέρος, βρίσκουμε μια πιο αιχμηρή και χαμηλωμένη μύτη, πολύ μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και ένα ενσωματωμένο splitter που σχεδόν αγγίζει το έδαφος. Ο μπροστινός προφυλακτήρας ενώνεται με τα bolt-on φτερά, καλύπτοντας τα σημαντικά φαρδύτερα λάστιχα.
Τα αεροδυναμικά πλαϊνά μαρσπιέ και τα πίσω φτερά ολοκληρώνουν την ομολογουμένως άγρια εμφάνιση, σε συνδυασμό με την επιβλητική αεροτομή από ανθρακονήματα και τον πιο ευδιάκριτο διαχύτη. Να σημειωθεί ότι οι ζάντες aftermarket και η ανάρτηση αέρα του εικονιζόμενου οχήματος δεν περιλαμβάνονται στο πακέτο της ADRO.
Κάθε κιτ είναι κατασκευασμένο από ενισχυμένο με ίνες πολυμερές και υγρή ίνα άνθρακα, ενώ χρειάζεται περισσότερες από 40 εργατοώρες για να ολοκληρωθεί. Οι εργασίες σχεδιασμού ολοκληρώθηκαν στην Καλιφόρνια, ενώ η κατασκευή γίνεται στην Κορέα. Ο σχεδιασμός ξεκίνησε με μια τρισδιάστατη σάρωση του Toyota GR86, προκειμένου τα πρόσθετα εξαρτήματα να πληρούν τις προδιαγραφές της OEM.
Η αεροδυναμική απόδοση του κιτ δοκιμάστηκε χρησιμοποιώντας ανάλυση CFD. Σύμφωνα με τον Scott Beeton, Chief Aerodynamicist της ADRO, το bodykit τους παρέχει επιπλέον 90 κιλά κάθετης δύναμης σε σύγκριση με ένα εργοστασιακό GR86, ενώ προσθέτει 113 κιλά βάρους. Όσον αφορά την απόδοση, δεν προσφέρεται καμία αναβάθμιση. Επομένως, όσοι επιθυμούν την αύξηση ισχύος από τους εργοστασιακούς 228 ίππους του ατμοσφαιρικού boxer κινητήρα 2,4 λίτρων, θα πρέπει να ψάξουν αλλού.
Το ADRO Toyota GR86 θα παρουσιαστεί στην έκθεση SEMA αυτόν τον Νοέμβριο. Τον ίδιο μήνα, η ADRO θα αρχίσει να δέχεται προπαραγγελίες στην τιμή των 4,878 ευρώ, για το πλήρες κιτ. Εκτός από το GR86, το κιτ είναι επίσης συμβατό με το Subaru BRZ, διευρύνοντας το μέγεθος του αγοραστικού κοινού στο οποίο απευθύνεται.