Αμιγώς ηλεκτρικό σε τρείς εκδόσεις, υβριδικό και plug-in υβριδικό, το «ισχυρού χαρακτήρα» 3008, φιλοδοξεί να συνεχίσει το success story του!
Το ηλεκτρικό E-3008 παράγεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο του Sochaux στη Γαλλία και γίνεται το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιεί την ολοκαίνουργια πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis, η οποία έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την καλύτερη απόδοση στην κατηγορία, με αυτονομία έως 700 km, χρόνους επαναφόρτισης 30 λεπτά, οδηγική απόλαυση, απόδοση, αποτελεσματικότητα και ένα ευρύ πεδίο διασυνδεσιμότητας.
Η γκάμα των ηλεκτρικών 3008, θα βασίζεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, το Allure και το GT και τρία πλήρως ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης: 210 ίππων, 230 ίππων μεγάλης αυτονομίας και την κορυφαία έκδοση 320 ίππων, με διπλό e-κινητήρα και τετρακίνηση.
Συγκεκριμένα, η νέα γενιά σύγχρονων κινητήρων μόνιμου μαγνήτη προσφέρει περισσότερη ισχύ και μεγαλύτερη απόδοση, με τις 2WD εκδόσεις να αποδίδουν 157 kW / 343 Nm, ενώ η «μεγάλης αυτονομίας» 170 kW / 343 Nm. Η έκδοση Dual Motor 4-wheel drive, αποδίδει συνολικά 240kW (157kW /343Nm μπροστά και 83Kw 166Nm πίσω). Σημειώνεται δε, ότι οι ηλεκτροκινητήρες, κατασκευάζονται και παράγονται από την κοινοπραξία STELLANTIS-NIDEC, στο Trémery της Γαλλίας.
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης (400V) , με χημική σύνθεση NMC (νικέλιο, μαγγάνιο και κοβάλτιο), βρίσκονται στο δάπεδο και η ενέργεια τους χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης, με τα υπόλοιπα συστήματα (φώτα, infotainment, κ.λπ.) να τροφοδοτούνται από μπαταρία 12V.
H Peugeot ανακοινώνει αυτονομία βάση του υπό έγκριση κύκλου WLTP, με τις ακόλουθες τιμές για τις εκδόσεις του Ε-3008:
Εμβέλεια 525km με μπαταρία 73kWh για την βασική έκδοση
Εμβέλεια 525km με μπαταρία 73kWh, για την έκδοση διπλού e-κινητήρα
Eμβέλεια 700km με μπαταρία 98kWh, για την μεγάλης αυτονομίας έκδοση
Σε όλες τις εκδόσεις του E-3008, υπάρχει σύστημα ψύξης, που εξασφαλίζει εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση, βελτιστοποιημένη εμβέλεια και μακροζωία στις μπαταρίες. Σημειώνεται δε, ότι η Peugeot, προσφέρει εγγύηση για την μπαταρία διάρκειας 8 ετών (ή 160.000 χλμ.) σχετικά με τις απώλειες στην χωρητικότητα, ισχυριζόμενη ότι δεν θα υπερβαίνει το 30%.
Η υποδοχή φόρτισης στο αριστερό πίσω φτερό προσφέρει συνδέσεις Mode 2/3 και Mode 4. Για φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος, διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένου φορτιστή που ταιριάζουν σε όλες τις χρήσεις και λύσεις, με έναν τριφασικό φορτιστή 11 kW ως στάνταρ και έναν τριφασικό φορτιστή 22 kW ως στοιχείο προαιρετικού εξοπλισμού.
Για επαναφόρτιση DC μέσω ταχυφορτιστών, η υποδοχή Mode 4 στο νέο E-3008 δέχεται ονομαστική ισχύ έως και 160 kW , επιτρέποντας την επαναφόρτιση της μπαταρίας του E-3008 από 20% έως 80% σε 30 λεπτά για την έκδοση τυπικής εμβέλειας και λιγότερο από 30 λεπτά, για την έκδοση μεγάλης εμβέλειας.
Στο εσωτερικό, η Peugeot διατήρηση την ισχυρή και ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα, προσφέροντας δύο από τα τρία θεμελιώδη στοιχεία του i-Cockpit®, όπως το head-up display και τη μεγάλη κεντρική οθόνη αφής. Αυτά είναι πλέον ενσωματωμένα σε μια κυρτή πανοραμική οθόνη που στην GT έκδοση, αποτελείται από ένα ενιαίο πάνελ υψηλής ευκρίνειας 21 ιντσών, το οποίο εκτείνεται από το αριστερό άκρο του ταμπλό μέχρι την κεντρική κονσόλα. Στην έκδοση Allure του E-3008, το νέο PEUGEOT i-Cockpit® αποτελείται από δύο ψηφιακές οθόνες 10 ιντσών, ενσωματωμένες σε ένα μόνο πάνελ στην πανοραμική οθόνη.
Μπορείτε να διαβάσετε τις πρώτες μας εντυπώσεις από την οδήγηση τιου Ε-3008, εδώ
Σε ότι αφορά στις υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις του 3008, ο υβριδικός κινητήρας Hybrid 136 e-DSC6 (1.200 κ.εκ.) εξοπλίζεται με μια μπαταρία 48V και ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 136 ίππων. Το plug-in hybrid με τον κινητήρα 1,6 φέρει επίσης ηλεκτρονικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά με 7 σχέσεις, ενώ η συνδυαστική ισχύς, είναι 195 ίπποι.
Οι τιμές αλλά και οι ακριβείς ημερομηνίες διάθεσης των εκδόσεων του νέου Peugeot 3008 στην ελληνική αγορά, αναμένεται να ανακοινωθούν.
Όλες οι ειδήσεις
Η νέα BMW X3: Δυναμική σχεδίαση και sport χαρακτήρας
Πως λειτουργεί ο δείκτης καυσίμου στα αυτοκίνητα;
Alfa Romeo 1900 Sport Spider (1954): Αγάπη Παντοτινή!