ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το νέο Nissan Ariya NISMO των 435 ίππων έφτασε στην Ευρώπη

to-neo-nissan-ariya-nismo-ton-435-ippon-eftase-stin-evropi-749528

Βασισμένο στην πλούσια κληρονομιά NISMO της Nissan και με χαρακτηριστικό δυναμικό Ιαπωνικό σχεδιασμό, το Ariya NISMO συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα του Ariya e-4ORCE 87 kWh με μια σειρά από σημαντικές μηχανικές αναβαθμίσεις για να προσφέρει μια ακόμα πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία

Εντυπωσιακή επιτάχυνση και ευελιξία

Το νέο Nissan Ariya NISMO διαθέτει ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που έχει ρυθμιστεί από τη NISMO, με την ισχύ του να αυξάνεται στους 435 ίππους (σχεδόν 130 ίπποι περισσότεροι από το Ariya e-4ORCE 87 kW), ενώ η ροπή παραμένει στα εντυπωσιακά 600 Nm. Χάρη στη σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης, το Ariya NISMO μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα, ενώ η επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 2,4.

Nissan Ariya NISMO

Το Ariya NISMO όμως δεν υπερηφανεύεται μόνο για την επιτάχυνσή του σε μια ευθεία. Χάρη στις βελτιώσεις στο σύστημα τετρακίνησης e-4ORCE του αυτοκινήτου αλλά και σε άλλες αναβαθμίσεις, το αποτέλεσμα είναι η μεγάλη ευελιξία και η δυναμική απόκριση. Το ειδικά ρυθμισμένο σύστημα e-4ORCE του Ariya NISMO μπορεί να μεγιστοποιήσει την πρόσφυση ρυθμίζοντας την ισχύ που αποστέλλεται σε κάθε τροχό 10.000 φορές το δευτερόλεπτο. Με μια νέα κατανομή ισχύος 60:40 υπέρ του πίσω άξονα, το σύστημα προσφέρει πιο σπορ αίσθηση σε σύγκριση με το «απλό» Ariya e-4ORCE, παρέχοντας 12% βελτίωση στην ακολούθηση των ιδανικών γραμμών.

Η ανάρτηση έχει επίσης τροποποιηθεί εκτενώς, με αναθεωρημένα stabilizers, ελατήρια και ρυθμίσεις αμορτισέρ, για την επίτευξη βέλτιστης ισορροπίας και ελέγχου του αμαξώματος και μεγαλύτερη ευελιξία σε υψηλότερες ταχύτητες. Επιπλέον, το επαναρυθμισμένο σύστημα διεύθυνσης προσθέτει πιο άμεση αίσθηση καθώς αυξάνονται οι ταχύτητες.

Σε συνδυασμό με την προσθήκη του «i-Booster», το οποίο αυξάνει την απόδοση πέδησης με βελτιωμένη ανάκτηση ισχύος και νέα ελαστικά, το αποτέλεσμα είναι η πλήρης ευελιξία που χαρακτηρίζει ένα όχημα NISMO, παράλληλα με μια αυξημένη αίσθηση ασφάλειας στο δρόμο. Υπάρχει ακόμα και μια νέα λειτουργία οδήγησης «NISMO» η οποία καθιστά το Ariya το ακόμα πιο συναρπαστικό και απολαυστικό στην οδήγηση.

Nissan Ariya NISMO

«Για το Ariya NISMO, εκμεταλλευθήκαμε την πλούσια ιστορία μας στην τεχνογνωσία των σπορ αυτοκινήτων για να προσφέρουμε βελτιώσεις στην απόδοση οι οποίες συμπληρώνουν τα υπάρχοντα πλεονεκτήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων του Ariya. Το αποτέλεσμα είναι ένα Ariya που προσφέρει συγκινήσεις όταν οι δρόμοι είναι γεμάτοι στροφές, αλλά παραμένει αβίαστο και εκλεπτυσμένο στον αυτοκινητόδρομο ή στην πόλη», δήλωσε η Cliodhna Lyons, Αντιπρόεδρος Περιφέρειας για τον Σχεδιασμό Προϊόντων & Υπηρεσιών, Nissan AMIEO (Αφρική, Μέση Ανατολή, Ινδία , Ευρώπη και Ωκεανία).

Nissan Ariya NISMO

Σπορ σχεδιασμός συνδυασμένος με βελτιωμένη αεροδυναμική

Ο σχεδιασμός του Ariya NISMO έχει ανανεωθεί διακριτικά ώστε να αντικατοπτρίζει το σπορ DNA του, με αποτέλεσμα μια συνολική εμφάνιση που φέρνει πρόσθετη ένταση στη ρευστή μορφή του Ariya. Οι στυλιστικές βελτιώσεις εξασφαλίζουν ότι το Ariya NISMO ξεχωρίζει από το πλήθος στο δρόμο.

Νέες αεροτομές συμβάλλουν στη μείωση της οπισθέλκουσας και στην εξασφάλιση της ομαλής ροής αέρα κατά μήκος του αμαξώματος, ενώ ένας νέος μπροστινός διαχωριστής με γεννήτριες στροβιλισμών, εκτεταμένους κάτω προφυλακτήρες, διπλό διαχύτη και πίσω αεροτομή ducktail συμβάλλουν στη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή κατά ένα εντυπωσιακό 40%, επιτυγχάνοντας CL 0,11 έναντι CL 0,18 για το «απλό» Ariya.

Εν τω μεταξύ, οι μοναδικές ζάντες ENKEI με ανάγλυφο «NISMO» 20 ιντσών συνδυάζονται με ειδικά ελαστικά Michelin Pilot Sport EV για να προσφέρουν αυξημένη πρόσφυση και ασφάλεια στο δρόμο, ενώ παράλληλα μειώνουν τη μάζα και βελτιώνουν την ψύξη των φρένων. Οι ζάντες από χυτό αλουμίνιο, που κατασκευάζονται με τη χρήση της μοναδικής διαδικασίας «MAT Process» της ENKEI, προσφέρουν αναλογία αντοχής προς βάρος συγκρίσιμη με τους σφυρήλατους τροχούς, επιτρέποντας στους σχεδιαστές να χρησιμοποιούν λεπτότερες ακτίνες για να βοηθήσουν στην ψύξη.

Το ολοκαίνουργιο Ariya NISMO διαθέτει ένα σχολαστικά επανασχεδιασμένο εσωτερικό, από τα καθίσματα μέχρι τα εσωτερικά του φινιρίσματα, παρέχοντας μια premium εμπειρία για όλους. Τα καθίσματα, διακοσμημένα σε σουέντ υλικό και με ραμμένα λογότυπα NISMO, είναι ειδικά σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, προσφέροντας βελτιωμένη υποστήριξη και κράτημα που αγκαλιάζει το σώμα σε απότομες στροφές, αλλά όχι σε βάρος της άνεσης.

Η αύρα της NISMO ρέει σε όλο το εσωτερικό, από τα νέα σχέδια των ψηφιακών οργάνων έως τις εμβληματικές κόκκινες ραφές της μάρκας στο τιμόνι, μαζί με τις χαρακτηριστικές κόκκινες πινελιές NISMO σε όλο το μήκος, δημιουργώντας μια σπορ και υψηλής ποιότητας ατμόσφαιρα. Αυτή η κομψή ατμόσφαιρα ενισχύεται περαιτέρω από μια νέα μαυρισμένη υφή ξύλου που χρησιμοποιείται σε όλο το όχημα, προσφέροντας μια εκλεπτυσμένη και μοντέρνα εμφάνιση.

Οι βελτιώσεις στο εσωτερικό αντικατοπτρίζουν τον πιο σπορ χαρακτήρα του Ariya NISMO, αλλά η πρακτικότητα και η άνεση παραμένουν ασυμβίβαστες.

«Γνωρίζοντας ότι ένα καθαρό ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης προσφέρει άμεση ροπή, ακριβή έλεγχο και αβίαστη απόδοση, ήταν απολύτως λογικό για τη Nissan να αναπτύξει αυτήν την βελτιωμένη έκδοση του όμορφου μας Ariya EV. Η απόδοσή του αντικατοπτρίζεται από τις οπτικές αναβαθμίσεις του που δίνουν στο Ariya μια εντυπωσιακή παρουσία στο δρόμο», δήλωσε ο Arnaud Charpentier, Αντιπρόεδρος Περιφέρειας, Marketing & Mobility, AMIEO.

Έναρξη Πωλήσεων

Το Ariya NISMO θα είναι διαθέσιμο σε Gun Grey, Pearl Black και σε δίχρωμα χρώματα που είναι White Pearl & Stealth Grey.

Οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2025 σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές όπου το μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο, εκτός από την Κύπρο, τη Μάλτα και τη Βόρεια Ιρλανδία.

Γκάμα Ariya:

  • Ariya NISMO e-4ORCE (87kWh)
  • Ariya Evolve e-4ORCE (87kWh)
  • Ariya Evolve (87 ή 63 kWh)
  • Ariya Advance e-4ORCE (87kWh)
  • Ariya Advance (87 ή 63 kWh)
  • Ariya Engage (87 ή 63 kWh)
Nissan Ariya NISMO e-4ORCE  
Ηλεκτρικός κινητήρας EESM
Χωρητικότητα μπαταρίας – (kWh) 91/87
Μέγιστη ροπή εμπρός (Nm) 300
Μέγιστη ροπή πίσω (Nm) 300
Μέγιστη ροπή συνδυασμένου συστήματος (Nm) 600
Μέγιστη ισχύς (kW) 320
Μέγιστη ισχύς (HP) 429
Μέγιστη ισχύς (PS) 435
Συντελεστής οπισθέλκουσας 0.3
Πλάτος χωρίς καθρέφτες (mm) 1850
Πλάτος με καθρέφτες (mm) 2172
Μήκος (mm) 4655
Ύψος (mm) 1660
Μεταξόνιο (mm) 2775
Μετατρόχιο εμπρός (mm) 1585
Μετατρόχιο πίσω (mm) 1585
Σύστημα πέδησης EBA
Σύστημα πέδησης εμπρός Αεριζόμενα δισκόφενα
Σύστημα πέδησης πίσω Αεριζόμενα δισκόφενα
Τύπος ανάρτησης εμπρός Ανεξάρτητα γόνατα MacPherson
Τύπος ανάρτησης πίσω Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

 

Όλες οι ειδήσεις

Η Ford Mustang Mach-E και πως μπορεί να γίνει δική σας

Νέα BMW M3 CS Touring: Από τη Βαυαρία με αγάπη

Τι είναι και που οφείλονται οι «ψηφιακές επιληπτικές κρίσεις» των αυτόνομων αυτοκινήτων

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο