Το MG Cyberster, ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά roadster που θα κυκλοφορήσουν, αναμένεται να φτάσει στις αγορές προς το τέλος του 2025.
Αυτό το διθέσιο αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Goodwood Festival of Speed σε μια πρωτότυπη εκδοχή με σκληρή οροφή αντί της κλασσικής υφασμάτινης. Οι εικόνες δείχνουν ένα coupe, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για μια προκαταρκτική μορφή ενός μελλοντικού μοντέλου με ηλεκτρικά αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή.
Το MG Cyberster με hardtop βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, παρουσιάζεται όμως για να μετρηθεί η απήχησή του στο κοινό. Πολλές λεπτομέρειες δεν έχουν αναπτυχθεί πλήρως, αλλά το πρωτότυπο υποδεικνύει ορισμένες σιγουριές: Πρώτα απ’ όλα, το μοντέλο παραγωγής θα έχει έναν χώρο επιβατών 2+2, με την κλίση και τη γραμμή των πίσω κολόνων να έχουν σχεδιαστεί για καλύτερη άνεση και περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες.
Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό του Cyberster είναι οι γραμμές και οι αναλογίες του. Τα λεπτά σχήματα το κάνουν να φαίνεται μικρότερο από το μήκος του (4,53 μέτρα), και ακόμη και με τη σκληρή οροφή το αποτέλεσμα αυτό διατηρείται ή και ενισχύεται, χάρη στη μικρότερη ουρά που συνδέεται καλά με την οροφή. Επιπλέον, ο Carl Gotham, διευθυντής της Saic Design Advanced London και “πατέρας” του Cyberster, επιβεβαίωσε την πρόθεση να διατηρηθεί το κάθετο άνοιγμα των θυρών, όπως και στην έκδοση με την υφασμάτινη οροφή.
Οι λεπτομέρειες για το βάρος και τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά παραμένουν κρυφές, αλλά η MG έχει επιβεβαιώσει τα στοιχεία της πλατφόρμας που κινεί το Cyberster. Δεν υπάρχουν αλλαγές από την έκδοση roadster: προσφέρονται δύο τύποι κινητήρων, μια δικίνητη έκδοση με 536 ίππους και 725 Nm που επιταχύνει από 0-100 σε 3,2 δευτερόλεπτα και υπόσχεται αυτονομία 580 χιλιομέτρων (στον κινεζικό κύκλο CLTC) χάρη στις μπαταρίες των 77 kWh, και μια δεύτερη έκδοση με έναν μόνο κινητήρα και κίνηση στους πίσω τροχούς, με περίπου 300 ίππους και αυτονομία 520 χιλιομέτρων.
Αναμένεται η τελική απόφαση της MG, όπου η πιθανή έναρξη παραγωγής του Cyberster με σκληρή οροφή θα γίνει μεταξύ τέλους του 2025 και αρχών του 2026.