Η PEUGEOT συμπληρώνει τη σειρά ηλεκτρικών της οχημάτων, με την πλήρως ηλεκτρική έκδοση PEUGEOT Ε-408
Το νέο PEUGEOT E-408 ανεβάζει την ηλεκτρική στρατηγική στο επόμενο επίπεδο με ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης μηδενικών εκπομπών, ισχύος 157 kW/210 hp σε συνδυασμό με μια μπαταρία NMC 58,2 kWh.
Η κυκλοφορία του PEUGEOT E-408, στις αρχές του 2025, σηματοδοτεί το πιο πρόσφατο βήμα στην επιδίωξη της PEUGEOT να γίνει ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη. Το νέο PEUGEOT E-408 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Mulhouse και θα επωφελείται από το πρόγραμμα ALLURE CARE, με εγγύηση έως και 8 χρόνια / 160.000 χλμ.
Με συνολικό μήκος 4,69 μ. και πλάτος 1,85 μ., το PEUGEOT E-408 χρησιμοποιεί την πολυενεργειακή πλατφόρμα E-EMP2 (Efficient Modular Platform), γνωστή για το μεγάλο μήκος του μεταξονίου 2,79 μ.
Με φαρδιά μετατρόχια – 1,59μ μπροστά και 1,60μ πίσω – το PEUGEOT E-408 πατά σταθερά στο δρόμο. Παρά το γεγονός ότι είναι υπερυψωμένο από το έδαφος (χαρακτηριστικό Crossover), προσφέρει ένα κομψό και σπορ προφίλ χάρη στο περιορισμένο ύψος των 1,49μ, το οποίο βελτιώνει την αεροδυναμική.
Τα προστατευτικά του αμαξώματος και των θόλων των τροχών εκτείνονται σε έναν στιβαρό μαύρο πίσω προφυλακτήρα, ο οποίος, κόβοντας το χρώμα του αμαξώματος διαγώνια, τονίζει τον δυναμισμό του πίσω μέρους. Οι μεγάλοι τροχοί γραφίτη 19 ιντσών με καινοτόμο σχεδιασμό έχουν ελαστικά 225-50R19 με πολύ χαμηλή αντίσταση κύλισης (κατηγορία A+).
Στο μπροστινό μέρος, η τεχνολογία LED επιτρέπει πολύ λεπτούς – και πολύ αποτελεσματικούς – προβολείς που διαμορφώνουν την εμφάνιση του PEUGEOT E-408: μια απόλυτα PEUGEOT εμφάνιση. Η φωτεινή υπογραφή εκτείνεται προς τα κάτω με δύο λωρίδες LED σε σχήμα κυνόδοντων που βυθίζονται στον προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος, η ταυτότητα της PEUGEOT παίρνει τη μορφή των εμβληματικών τριών νυχιών LED, για ακόμα περισσότερο δυναμισμό.
Πέντε χρώματα είναι διαθέσιμα για το νέο PEUGEOT E-408: Λευκό Okenite, Μπλε Obsession, Γκρι Selenium, Κόκκινο Elixir και Μαύρο Perla Nera.
Το μικρό τιμόνι ενισχύει την οδηγική απόλαυση επιτρέποντας μοναδική ευελιξία και ακρίβεια στις κινήσεις. Το ψηφιακό ταμπλό, τοποθετημένο στο επίπεδο των ματιών ακριβώς πάνω από το τιμόνι, περιλαμβάνει έναν πλήρως παραμετροποιήσιμο και ρυθμιζόμενο ψηφιακό πίνακα 10 ιντσών σε 3D.
Το νέο PEUGEOT E-408 διαθέτει σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα με μόνιμους μαγνήτες που παράγει 157 kW (210 hp) και γενναιόδωρη ροπή 345 Nm. Αυτός ο κινητήρας παράγεται στη Γαλλία, στο Trémery, από την κοινοπραξία STELLANTIS-NIDEC. Ο μειωτήρας με τον οποίο συνδέεται κατασκευάζεται από τη STELLANTIS στη Valenciennes (Γαλλία).
Ο όγκος αποσκευών του νέου PEUGEOT E-408 είναι ιδιαίτερα γενναιόδωρος, προσφέροντας χωρητικότητα φόρτωσης 471 dm3 (VDA). Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο διαθέσιμος χώρος αυξάνεται περαιτέρω στα 1.545 dm3. Μόλις η πλάτη του καθίσματος αναδιπλωθεί, είναι δυνατή η φόρτωση αντικειμένων μήκους έως 1,89 m. Για καθημερινή πρακτικότητα, ο χώρος αποσκευών είναι εξοπλισμένος με πρίζα 12V που βρίσκεται στη δεξιά επένδυση του χώρου αποσκευών, φωτισμό LED, ελαστικό δίχτυ με έξτρα αποθηκευτικό χώρο στο πλάι.
Για φόρτιση AC, το νέο E-408 εφοδιάζεται στάνταρ με τριφασικό φορτιστή 11 kW. Για φόρτιση DC, το E-408 δέχεται ισχύ έως 120 kW, επιτρέποντας φόρτιση από 20% έως 80% της μπαταρίας σε 30 λεπτά (υπό συνθήκες κανονικής θερμοκρασίας μπαταρίας) και ανάκτηση 100 km αυτονομίας σε 10 λεπτά φόρτισης. Για τη βελτιστοποίηση της φόρτισης, ο οδηγός μπορεί να προγραμματίσει τα κατώτερα και ανώτερα όρια από την κεντρική οθόνη του PEUGEOT E-408. Για παράδειγμα, από 20% ελάχιστη έως 80% μέγιστη.
Όλες οι ειδήσεις
Kawasaki Versys 1100: Το νέο ισχυρότερο Versys έφτασε στην Ευρώπη
Video: Αθλητής της Red Bull προσγείωσε μοτοσυκλέτα με αλεξίπτωτο
Ανακοινώθηκαν οι τιμές και οι εκδόσεις του νέου BYD SEAL U DM-i