ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το Honda Prelude μπαίνει ξανά στη γραμμή παραγωγής

to-honda-prelude-bainei-xana-sti-grammi-paragogis-721835

Εικοσιπέντε χρόνια μετά το λανσάρισμα του πρώτου υβριδικού μοντέλου της, η Honda παρουσιάζει το νέο Prelude Concept.

Το 1999, στην Ιαπωνία, η Honda παρουσίασε το επαναστατικό Insight, το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Τα χαρακτηριστικά του ήταν εκείνα ενός μικρού διθέσιου κουπέ, το οποίο μπορούσε να διανύσει περισσότερα από 30 χιλιόμετρα με ένα μόνο λίτρο βενζίνης. Μετά από 25 χρόνια, η εταιρεία από το Χαμαμάτσου αποφάσισε να γιορτάσει συμβολικά την επέτειο της τεχνολογίας της με το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του Prelude Concept: η εν λόγω παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στο Goodwood Festival of Speed, που έχει προγραμματιστεί από τις 11 έως τις 14 Ιουλίου.

Η επιστροφή ενός ιστορικού ονόματος

Το νέο Prelude παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο τον περασμένο Οκτώβριο, και αναμένουμε το επόμενο κεφάλαιο ενός μοντέλου της σειράς που έφτασε στη Γηραιά Ήπειρο ήδη από το 1979 και παρέμεινε στη γκάμα της Honda μέχρι το 2001, καλύπτοντας πέντε γενιές και συνολικά πάνω από 300 χιλιάδες μονάδες που πωλήθηκαν παγκοσμίως .

Honda

Συνδυάζοντας αποδοτικότητα και οδηγική απόλαυση

Το όνομα Prelude υποδηλώνει τον πρόδρομο χαρακτήρα αυτού του μοντέλου της Honda, αλλά όχι μόνο: “Ο στόχος”, εξηγεί ο Tomoyuki Yamagami (επικεφαλής μηχανικός της Honda Motor), “είναι να διασφαλίσουμε ότι το Prelude θα διατηρήσει το σπορ DNA του, συνδυάζοντας την αποδοτικότητα και τα περιβαλλοντικά οφέλη της ηλεκτροκίνησης με μια συναρπαστική εμπειρία πίσω από το τιμόνι.

Με αυτό το μοντέλο επαναλαμβάνουμε τη συνεχή εστίαση της Honda στην ανάπτυξη των υβριδικών συστημάτων κίνησης, ένα θεμελιώδες βήμα προς τον στόχο για 100% πωλήσεις μπαταριών ή ηλεκτρικών οχημάτων. κυψελών καυσίμου υδρογόνου μέχρι το 2040″.

Honda

Insight: ένας πρωτοπόρος με ρόδες

Όπως έχει ήδη αναφερθεί, η εμπειρία ενός τετάρτου αιώνα της Honda στον τομέα των υβριδικών οχημάτων ξεκίνησε με το Insight. Τα αξιοσημείωτα νούμερα κατανάλωσης ήταν επίσης αποτέλεσμα ενός αμαξώματος αφιερωμένου στην αεροδυναμική (ο συντελεστής οπισθέλκουσας ήταν 0,25), κατασκευασμένου, όπως και ένα μεγάλο μέρος του αμαξώματος, από κράμα αλουμινίου. Κάτω από το μικρό πορτμπαγκάζ, υπήρχε η μπαταρία και η ηλεκτρονική μονάδα για τη διαχείρισή της- μέσα στο καπό, ωστόσο, υπήρχε ένας τρικύλινδρος 995 κυβικών εκατοστών με μια ιδιαιτερότητα: ο σφόνδυλος είχε αντικατασταθεί από έναν ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια, ικανό να υποβοηθά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (σε στιγμές που η ζήτηση ισχύος ήταν μεγαλύτερη) και να ανακτά ενέργεια κατά τη φάση της απελευθέρωσης και κατά τις κατηφόρες.

Honda

Στην αρχή το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν μόνο χειροκίνητο, στη συνέχεια έφτασε και ένα CVT. Μάλιστα το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι το αυτοκίνητο προσγειώθηκε στην αγορά της Βόρειας Αμερικής – το πρώτο εκτός Ιαπωνίας για το Insight – τον Δεκέμβριο του 1999, προλαβαίνοντας το Toyota Prius κατά επτά μήνες.

Honda

Ολόκληρη η γκάμα είναι ηλεκτροκίνητη

Μετά το Insight, η Honda λάνσαρε το 2003 το Civic Ima, το οποίο συνδύαζε ένα κιβώτιο CVT με έναν τετρακύλινδρο i-VTEC 1,3 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων.

Επτά χρόνια αργότερα ήρθε το παράλληλο υβριδικό του CR-Z, ενώ το 2011 ήταν η σειρά του Jazz Hybrid και, το 2016, το αναγεννημένο NSX. Σήμερα, η γκάμα της Honda είναι πλήρως ηλεκτροκίνητη: Τα Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V είναι όλα διαθέσιμα με κινητήρες e:Hev στον βασικό εξοπλισμό.

Όλες οι ειδήσεις

F1: Στη δημοσιότητα το τρέιλερ της νέας ταινίας του Μπραντ Πιτ – Υποδύεται βετεράνο πιλότο της Φόρμουλα 1

Σίγουρα προφέρεις σωστά τα ονόματα των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Δοκιμή Ducati Multistrada V4S Grand Tour: Όταν το Touring μοιάζει παιχνιδάκι

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο