ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το δεύτερο εξάμηνο του 2025 το νέο Jeep Cherokee

to-deftero-examino-tou-2025-to-neo-jeep-cherokee-737830

Ο νέος Οικονομικός Σύμβουλος του ομίλου Stellantis αποκάλυψε πως το νέο Jeep Cherokee θα αποκαλυφθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2025.

«Η πτώση των πωλήσεων που βιώνει η Stellantis είναι αποτέλεσμα του κύκλου εργασιών των προϊόντων που υπάρχουν σήμερα στη σειρά». Αυτό επανέλαβε ο νέος Οικονομικός Σύμβουλος του ομίλου, Doug Ostermann, κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους αναλυτές μετά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου του 2024. «Εργαζόμαστε για να καλύψουμε τα κενά που έχουν δημιουργηθεί στην προσφορά και έχουμε προγραμματίσει αρκετά λανσαρίσματα για το 2025, συμπεριλαμβανομένου αυτού του νέου Jeep Cherokee».

Stellantis

Το ντεμπούτο θα γίνει το δεύτερο εξάμηνο του έτους

Ο Ostermann επεσήμανε ότι η νέα γενιά θα φτάσει «στο δεύτερο εξάμηνο του έτους και θα συμβάλει καθοριστικά στην τόνωση των πωλήσεων στη Βόρεια Αμερική». Μια παρουσίαση που στην πραγματικότητα έχει καθυστερήσει πολύ: η τελευταία γενιά χρονολογείται από το 2014 και η παραγωγή έχει σταματήσει από τον περασμένο Φεβρουάριο.

Maserati

Η Maserati είναι στο -60%

Η επιτακτική ανάγκη να επανέλθει σε τροχιά, για τον νέο οικονομικό διευθυντή -που ανακοινώθηκε στη θέση του μόλις πριν από τρεις εβδομάδες- ισχύει και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Και ένας από τους πιο καυτούς φακέλους στον ευρωπαϊκό κλάδο είναι αναμφίβολα αυτός της Maserati: την εν λόγω περίοδο, η μάρκα υπέστη πτώση πωλήσεων κατά -60% (από 5.300 σε 2.100 μονάδες), λόγω της πτώσης της Grecale και των πωλήσεων στην Κίνα. «Η νέα ομάδα που βρίσκεται στο τιμόνι από τον Οκτώβριο (η Maserati έχει εδώ και λίγες εβδομάδες νέο CEO, τον Santo Ficili) εργάζεται ήδη σκληρά για την αποκατάσταση της κερδοφορίας της μάρκας».

Stellantis ηλεκτρικά

Καλή ανατροφοδότηση από τα ηλεκτρικά

Επίσης, όσον αφορά την Ευρώπη, παρά τις αβεβαιότητες στην ηλεκτρική αγορά, ο Ostermann εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στις προοπτικές των μοντέλων μηδενικών εκπομπών της Stellantis: το νέο Citroën C3 κατέγραψε το 47% των παραγγελιών στην ηλεκτροκίνητη έκδοσή του, ενώ το Peugeot 3008 ανήλθε στο 25%. Το στέλεχος μίλησε για ένα «ενθαρρυντικό» ποσοστό, επαναλαμβάνοντας τον μακροπρόθεσμο στόχο: «Κερδίζουμε από τα ηλεκτρικά στην Ευρώπη και στοχεύουμε να έχουμε κέρδη ίσα με εκείνα των θερμικών. Θα χρειαστούν περισσότερα χρόνια από τα αναμενόμενα, για λόγους που σχετίζονται με τα εξαρτήματα, τις μπαταρίες και την αγορά, αλλά κάνουμε σημαντική πρόοδο προς αυτή την κατεύθυνση.

Tavares

Tavares: «Είναι “εστιασμένος” στο κόστος

Ένα από τα μεγάλα ζητήματα για έναν όμιλο όπως η Stellantis είναι η τιμολόγηση. Μια πτυχή που ο Ostermann γνωρίζει καλά, δεδομένου του ρόλου του και του επαγγελματικού του υπόβαθρου: «Η προσιτότητα αποτελεί πρόκληση για ολόκληρο τον κλάδο, διότι όσο αυξάνουμε την τεχνολογία στα αυτοκίνητα, τόσο περισσότερο απομακρυνόμαστε από αυτήν. Ο στόχος είναι να εργαστούμε για να διατηρήσουμε το κόστος υπό έλεγχο, όχι μόνο επειδή ο Carlos (Tavares) είναι εξαιρετικά επικεντρωμένος σε αυτή την πτυχή».

Αμερικανικές εκλογές, «πολύ κοντά για να αποφανθούμε»

Τελευταίες, αναπόφευκτες εκτιμήσεις είναι αυτές σχετικά με τις επερχόμενες εκλογές στις ΗΠΑ, οι οποίες θα διεξαχθούν την ερχόμενη Τρίτη: «Το αποτέλεσμα είναι ακόμη πολύ κοντά για να ειπωθεί: όλοι στον κλάδο μελετούν τις διαφορές στις θέσεις των υποψηφίων σχετικά με τους δασμούς και τις πολιτικές για τις εκπομπές ρύπων. Αλλά το θέμα», σημείωσε ο Ostermann, »δεν είναι τόσο να προβλέψουμε ποιος θα κερδίσει, αλλά να κατανοήσουμε πόσο καλά θα είμαστε σε θέση να προσαρμοστούμε στα διάφορα σενάρια. Και έχουμε την ευελιξία να αντιμετωπίσουμε τις αλλαγές πολιτικής.

Όλες οι ειδήσεις

Audi RS Q8 Performance: Δύο ψυχές, ένα σώμα

Ο Tom Cruise σε συζητήσεις για τη συνέχεια της ταινίας Days of Thunder

Θα μπορούσε να είναι έτσι μια σύγχρονη BMW M3 E30;

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο