Η Skoda αποκαλύπτει το ανανεωμένο Octavia, με την γκάμα κινητήρων να περιλαμβάνει βενζινοκινητήρες, ήπιους υβριδικούς, αλλά και diesel.
Πέντε χρόνια μετά το ντεμπούτο της 4ης γενιάς, η Skoda ανανεώνει το Octavia, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό, με στόχο το αγαπημένο μοντέλο να μην έχει τίποτα να ζηλέψει από τα νέα Superb και Kodiaq. Παράλληλα, η κορυφαία έκδοση RS προσφέρεται αρχικά μόνο με κινητήρες βενζίνης, ενώ εστιάζει στις επιδόσεις με ένα πιο σπορ στυλ και πλούσιο εξοπλισμό.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το νέο Octavia διαθέτει νέους προβολείς οι οποίοι είναι διαθέσιμοι προαιρετικά με τεχνολογία LED Matrix “Crystallinium”. Παράλληλα, οι εισαγωγές αέρα έχουν μεταφερθεί πιο ψηλά στον επανασχεδιασμένο μπροστά προφυλακτήρα.
Περνώντας στο πίσω μέρος, ο προφυλακτήρας είναι επίσης τροποποιημένος και τα πίσω φώτα διαθέτουν πλέον LED γραφικά, ενώ η έκδοση Octavia Sportline διαθέτει προαιρετικούς τροχούς 19 ιντσών.
Το ανανεωμένο Skoda Octavia διατίθεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών ως στάνταρ, με την προαιρετική επιλογή αναβάθμισης σε οθόνη αφής 13 ιντσών. Οι νέες επιλογές για την εσωτερική διακόσμηση εστιάζει στη βιωσιμότητα, ενώ τα συστήματα ασφαλείας έχουν αναβαθμιστεί με το ADAS και συμπληρώνεται από εξελιγμένες λειτουργίες όπως: Remote Park Assist και τον φωνητικό βοηθό Chat GPT.
Η κορυφαία έκδοση Octavia RS διαθέτει πιο σπορ προφυλακτήρες με τριγωνικούς αεραγωγούς στο μπροστά μέρος και διπλές απολήξεις εξάτμισης πίσω. Στο εσωτερικό συναντάμε bucket καθίσματα, μαύρες ταπετσαρίες, κόκκινες ραφές, επένδυση σε στυλ carbon, αλουμινένια πεντάλ και τιμόνι τριών ακτίνων με την επωνυμία RS, που του δίνουν μια πιο σπορ αίσθηση.
Το ανανεωμένο Skoda Octavia RS καταφτάνει μονάχα σε αμιγώς θερμική μορφή, με τον turbo TSI κινητήρα 2,0 λίτρων να διαθέτει ισχύ 261 ίππων. Οι υπόλοιπες εκδόσεις του νέου Octavia διατίθενται με θερμικούς, ήπιο υβριδικούς, αλλά και diesel κινητήρες.
Βενζίνη | Ισχύς | Ροπή | Κιβώτιο |
1.5 TSI | 114 hp (85 kW / 116 PS) | 220 Nm (162 lb-ft) | 6-Speed Manual |
1.5 TSI | 148 hp (110 kW / 150 PS) | 250 Nm (184 lb-ft) | 6-Speed Manual |
2.0 TSI (AWD) | 201 hp (150 kW / 250 PS) | 320 Nm (236 lb-ft) | 7-Speed DSG |
2.0 TSI (RS) | 261 hp (195 kW / 265 PS) | 370 Nm (273 lb-ft) | 7-Speed DSG |
Mild-Hybrid | |||
1.5 TSI mHEV | 114 hp (85 kW / 116 PS) | 220 Nm (162 lb-ft) | 7-Speed DSG |
1.5 TSI mHEV | 148 hp (110 kW / 150 PS) | 250 Nm (184 lb-ft) | 7-Speed DSG |
Diesel | |||
2.0 TDI | 114 hp (85 kW / 116 PS) | 300 Nm (221 lb-ft) | 6-Speed Manual |
2.0 TDI | 148 hp (110 kW / 150 PS) | 360 Nm (266 lb-ft) | 7-Speed DSG |
Όλες οι ειδήσεις
Οι 6 στους 10 δεν θα αγόραζαν μεταχειρισμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο – Δείτε γιατί
Νέο Ford Ranger MS-RT: Κορυφαία παραγωγικότητα και αγωνιστικά γονίδια