Η νέα Cayenne ετοιμάζεται με τα δοκιμαστικά οχήματα να υποβάλλονται σε δοκιμές για να διασφαλιστεί ότι πληρούν τις προδιαγραφές της Porsche.
Από όταν πρωτοκυκλοφόρησε το 2017, η Porsche δεν έπαψε να βελτιώνει την τρίτη γενιά της Cayenne στους τομείς του κινητήρα, του πλαισίου, της σχεδίασης, του εξοπλισμού αλλά και της συνδεσιμότητας. «Πρόκειται για μια από τις πιο εκτεταμένες αναβαθμίσεις προϊόντων στην ιστορία της Porsche», λέει ο διευθυντής σειράς Michael Schätzle. Οι μηχανικοί στο κέντρο ανάπτυξης της εταιρείας έχουν προχωρήσει σημαντικές αλλαγές στο πλαίσιο του SUV, με στόχο να επιτευχθεί ένα ακόμη μεγαλύτερο εύρος μεταξύ της τυπικής απόδοσης της Porsche στο δρόμο, της άνεσης σε μεγάλες αποστάσεις και της ικανότητας του αυτοκινήτου σε διαδρομές εκτός δρόμου.
Η νέα Cayenne διαθέτει, μεταξύ άλλων, ένα νέο ημιενεργό πλαίσιο, ενώ οι επιβάτες θα μπορούν να ψυχαγωγούνται μέσω μιας νέας ψηφιοποιημένης οθόνης με βελτιωμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας. Άλλες βελτιώσεις περιλαμβάνουν τη νέα τεχνολογία φωτισμού χάρη στους νέους προβολείς HD-Matrix LED, που ενισχύουν τόσο την άνεση όσο και την ασφάλεια.
Οι νέες τεχνολογικές βελτιώσεις είναι ο λόγος που απαιτούνται εκτεταμένες δοκιμές για να συντονιστούν τέλεια όλα τα νέα εξαρτήματα. «Υποβάλλουμε τη νέα Cayenne σε ένα πλήρες και ολοκληρωμένο πρόγραμμα δοκιμών, σαν να το έχουμε αναπτύξει από την αρχή», εξηγεί ο διευθυντής δοκιμών Ralf Bosch. Πέρα από τις εικονικές προσομοιώσεις, οι πραγματικές δοκιμές εξακολουθούν να αποτελούν υψηλή προτεραιότητα για την Porsche. Κατά τη διάρκεια αυτών των δοκιμών, στόχος είναι να διασφαλιστεί η σταθερότητα και η λειτουργικότητα όλων τον εξαρτημάτων και των συστημάτων.
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών αντοχής, η ζωή ενός οχήματος προσομοιώνεται κάτω από δύσκολες συνθήκες που σπάνια θα συναντήσει ένας πελάτης. Κάτω από καθημερινές συνθήκες, τα οχήματα διανύουν πάνω από 200.000 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, σε επαρχιακούς δρόμους αλλά και σε αυτοκινητόδρομους μέσα σε λίγους μήνες.
Για την προσομοίωση ακραίων συνθηκών, τα πρωτότυπα ταξιδεύουν επίσης σε όλο τον κόσμο, με στόχο να δοκιμάσουν την ποιότητα και την αντοχή τους σε διαφορετικές κλιματικές ζώνες. Για τη νέα Cayenne πραγματοποιήθηκαν δοκιμές στην Ασία, την Αφρική, την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Συνολικά, διανύθηκαν περισσότερα από τέσσερα εκατομμύρια χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια των δοκιμών. «Αυτό που απαιτούμε από τη νέα Cayenne σε σκληρές δοκιμές εκτός δρόμου στην Ισπανία, στους αμμόλοφους στο Μαρόκο ή σε παγωμένους δρόμους στη Φινλανδία και στο Nürburgring Nordschleife δεν είναι κάτι που υποθέτουμε ότι πολλοί πελάτες θα κάνουν ποτέ», λέει ο Dirk Lersch, ο οποίος ηγείται της ομάδας συναρμολόγησης και δοκιμών πρωτοτύπων για το Cayenne. «Όμως, όποιος αγοράζει μια Porsche θα πρέπει να γνωρίζει ότι μπορεί να αντέξει εξαιρετικά υψηλά φορτία – ανεξάρτητα από την επιφάνεια στην οποία κινείται».
https://www.youtube.com/watch?v=KD93slyCykc
Όλες οι ειδήσεις