ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πρώτη επαφή: Μercedes-AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+

proti-epafi-mercedes-amg-gle-53-hybrid-4matic-721144

Σημείο συνάντησης υψηλής τεχνολογίας, απόδοσης, πολυτέλειας και δυναμισμού

Η Μercedes-AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+, αποτελεί το σημείο συνάντησης της υψηλής απόδοσης με τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες. Το μοντέλο, που διατίθεται επίσης και ως coupe με πιο έντονη κλίση στο πίσω παράθυρο, ανήκει στην maxi-SUV κατηγορία (μήκος 4,95 μέτρα) και στην plug-in υβριδική έκδοση που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την AMG, φιλοξενεί κάτω από το καπό έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων με απόδοση 449 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων.

Συνδυαστικά, η ισχύς ανέρχεται στους 544 ίππους και η ροπή στα 750 Nm. Η μπαταρία με την χωρητικότητα των 31,2 kWh, προσφέρει, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει ο οίκος της Στουτγκάρδης, 80 χιλιόμετρα αυτονομία, σε πλήρη ηλεκτρική λειτουργία. Για την ενεργειακή πλήρωση τη συστοιχίας, με τον φορτιστή 60 kW ο οποίος ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό, χρειάζονται 20 λεπτά για να ανέβουν οι δείκτες χωρητικότητας από το 10, στο 80%.

Σχεδιαστικά, η Μercedes-AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+ ξεχωρίζει από τα λογότυπα που υπογραμμίζουν την υβριδική της φύση, ενώ στοιχεία όπως οι μεγάλου μεγέθους εισαγωγές μπροστά,  οι διαμέτρου 21 ιντσών τροχοί με τις αντίστοιχα μεγάλες δισκόπλακες και τα τέσσερα τελικά της AMG πίσω, αποπνέουν δυναμισμό.

Στο εσωτερικό, το περιβάλλον είναι πολυτελές και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, δεδομένου του ότι η συγκεκριμένη έκδοση ξεκινά από τα 125.000 ευρώ (τιμές Ιταλίας) και ξεπερνά τα 127.500 για την GLE coupe παραλλαγή. Oι τιμές αυτές μπορούν να μεταβληθούν αναλόγως της προσθήκης προαιρετικού εξοπλισμού, αν και στοιχεία όπως η πανοραμική οροφή, το ηχοσύστημα της Burmester και οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πνευματικές αναρτήσεις αποτελούν standard.

Κατά την δοκιμή της Μercedes-AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+ περιηγηθήκαμε σε οδηγικά πεδία που περιελάμβαναν τις γερμανικές autobahn αλλά και του στριφογυριστούς δρόμους που «σκαρφάλωναν» στις αυστριακές Άλπεις. Η τετρακίνηση αλλά και η απόκριση και του συστήματος διεύθυνσης, είχε ως αποτέλεσμα ακρίβεια στην εκτέλεση των εντολών και προθυμία στις εισόδους των στροφών, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι περιορισμένες.

Στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση το αυτοκίνητο διατηρεί τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της οδηγικής συμπεριφοράς του αν και η τελική ταχύτητα, περιορίζεται, για λόγους οικονομίας στα αποθέματα ενέργειας των μπαταριών, στα 140 km/h. Στην υβριδική λειτουργία, η Μercedes-AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+ είναι ικανή για ταχύτητες μέχρι 250 κm/h, όπου και επεμβαίνει ο κόφτης. Πέραν των συνηθισμένων driving modes, υπάρχουν ορισμένα προγράμματα που αφορούν της αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, ενώ μέσω της εντολής «Battery Hold Function», γίνεται η μέγιστη οικονομία στα ενεργειακά αποθέματα της μπαταρίας.

Πηγή: Quattroruote

Όλες οι ειδήσεις

Αγόρασε η σύζυγος του Zelensky, Olena, Bugatti Tourbillon έναντι 4,5 εκατομμυρίων;

Δοκιμή MG ZS 1.0 MT 111PS: Τουρμπίζει το Value for Money

Πρώτες εντυπώσεις από την ηλεκτρική Lotus Emeya: Κινέζος Sir

 

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο