Ηχηρό παρών έδωσε το Smart #1 Brabus στο International Electric Mobility Showcase του 2023, με όλα τα βλέμματα να είναι πάνω του.
Πέρα από τον κομψό συνδυασμό χρωμάτων, που συνδυάζει το γκρι ματ αμάξωμα με την κόκκινη γυαλιστερή οροφή και τις μαύρες πινελιές, το Brabus #1 είναι, από κάθε άποψη, αρκετά συγκρατημένο – τουλάχιστον, σε σύγκριση με το προηγούμενο έργο του οίκου στην ίδια κατηγορία.
Η κύρια οπτική διαφορά μεταξύ της έκδοσης Brabus και του «απλού» Smart #1 είναι ένα κιτ αμαξώματος, το οποίο προσθέτει δύο εισαγωγές πάνω από τη μάσκα, έναν βαθύτερο πίσω προφυλακτήρα και μια διακριτή αεροτομή οροφής. Αξιοσημείωτες είναι επίσης οι δίχρωμες (ασημί και μαύρες) ζάντες διαμέτρου 19 ιντσών, όπως επίσης και οι κόκκινες δαγκάνες φρένων που εντοπίζονται στους εμπρός τροχούς.
Το Smart #1 Brabus τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, καθιστώντας το έτσι τετρακίνητο. Συνδυαστικά, το #1 Brabus αποδίδει 422 ίππους και 543 Nm ροπής, δηλαδή είναι κατά 150 ίππους και 200 Nm πιο δυνατό από το #1 Premium. Η Smart αναφέρει πως το #1 Brabus θα φτάσει τα 100χλμ./ώρα από στάση σε 3,9 δευτερόλεπτα και θα έχει τελική ταχύτητα 180χλμ./ώρα.
Η μπαταρίας της έκδοσης Brabus είναι η ίδια 66 kWh της έκδοσης #1 Premium. Με το πρόσθετο φορτίο ενός δεύτερου, η αυτονομία του Brabus πέφτει από τα 440 χλμ. στα 400 χλμ. στον κύκλο WLTP, κάτι που μπορεί να θεωρηθεί εντυπωσιακό αν ληφθεί υπόψη η ώθηση στην ισχύ που έχει η Brabus σε σχέση με το «τυπική» έκδοση. Η δυνατότητα αξιοποίησης ενός ρυθμού φόρτισης DC έως και 150 kW παραμένει.
Στο εσωτερικό του Brabus #1, υπάρχει ένα αξιοσημείωτο άλμα στην ποιότητα των εσωτερικών υλικών, αλλά όπως και το εξωτερικό – εκτός από τα διαφορετικά χρώματα – θα δυσκολευτείτε να παρατηρήσετε οποιεσδήποτε θεμελιώδεις αλλαγές. Εκτός όμως από τις κόκκινες ζώνες ασφαλείας, τις ραφές στα προσκέφαλα και τα σπορ πεντάλ, δεν μένουν πολλά να διαφοροποιηθούν. Στο εσωτερικό κυρίαρχο είναι το Alcantara.
Φωτογραφίες: Sam D. Smith / CarScoops