Η Nissan παρουσίασε το 2025 Model Year του GT-R R35 για την ιαπωνική αγορά, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα είναι και η τελευταία έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το νέο Nissan GT-R θα είναι ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής και θα διατίθεται στην αγορά από τον Ιούνιο. Θα τροφοδοτείται από τον V6 twin-turbo 3,8 λίτρων και θα συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση, αποδίδοντας ισχύ 570 ίππων (600 ίπππων για το Nismo και Track Edition) και 633 Nm ροπής.
Δύο νέες εκδόσεις
Το Nissan GT-R MY25 δεν παρουσιάζει αισθητικές αλλαγές, αλλά μηχανικές που περιορίζονται μόνο στα μοντέλα Premium Edition T-spec και Track Edition, τα οποία κληρονομούν έμβολα, μπιέλες και στροφαλοφόρους άξονες από την έκδοση Nismo Special Edition. Με αυτόν τον τρόπο, η καθυστέρηση του turbo μειώνεται σημαντικά και ο κινητήρας ανεβάζει στροφές πιο γρήγορα. Τα δύο μοντέλα χαρακτηρίζονται επίσης από την παρουσία μιας χρυσής πλάκας στο χώρο του κινητήρα με το σασί και τον αριθμό μοντέλου και μια πλάκα αλουμινίου με το όνομα του μηχανικού που συναρμολόγησε τον κινητήρα. Μόνο για την έκδοση Premium, διατίθεται ένα αποκλειστικό χρώμα για το εσωτερικό δέρμα, που ονομάζεται Blue Heaven.
Τιμές και διαθεσιμότητα
Η Premium Edition T-Spec κοστίζει κάτι παραπάνω από 125.000 ευρώ, ενώ η Track Edition κοστίζει περίπου 140.000 ευρώ. Οι παραγγελίες είναι ήδη ανοιχτές, αλλά η Nissan δεν έχει πει πόσες μονάδες του νέου GT-R θα παραχθούν, υπογραμμίζοντας απλώς ότι, λόγω περιορισμένης παραγωγής, ορισμένες παραγγελίες ενδέχεται να μην γίνουν δεκτές. Αυτό κατά τη γνώμη μας συνιστά έναν κομψό τρόπο να πούμε ότι αυτή η έκδοση του R35 θα μπορούσε να είναι η τελευταία, περιμένοντας τον 100% ηλεκτρικό διάδοχο. Το πρωτότυπο Hyper Force, που παρουσιάστηκε πέρυσι στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, χαρακτηρίστηκε ως ένα «απτό όνειρο, το οποίο μπορεί να γίνει πραγματικότητα μέχρι το τέλος της δεκαετίας».
Όλες οι ειδήσεις
Αλφίστι ενωθείτε: Έρχεται το 2028 η νέα Alfa Romeo Giulietta
Ο ρότορας επέστρεψε στο νέο υβριδικό Mazda MX-30!
Η νέα Porsche Taycan Turbo GT «σαρώνει» σε Laguna Seca και Nürburgring