Το MG MG3 θα παρουσιαστεί στην ερχόμενη Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης που θα διεξαχθεί από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 3 Μαρτίου 2024.
Στη σημερινή αυτοκινητοβιομηχανία, για να πάτε ενάντια στις τάσεις, πρέπει να κάνετε τα πράγματα με τον παλιό τρόπο. Για παράδειγμα, το λανσάρισμα ενός κόμπακτ αυτοκινήτου στην αγορά, σε προσιτή τιμή, το οποίο εξακολουθεί να χρησιμοποιεί κινητήρες εσωτερικής καύσης, χωρίς να παρέχει μια πλήρη ηλεκτρική παραλλαγή. Κάποτε, αυτό ήταν ο κανόνας για τους ευρωπαίους κατασκευαστές. Το ίδιο ισχύει για γενικές μάρκες όπως η Ford, η οποία έχει σημειώσει σημαντική επιτυχία με το Fiesta. Αλλά όπως συνηθίζουμε, και σίγουρα δεν ανακαλύπτουμε τώρα, αυτοκίνητα σαν αυτό θα γίνονται όλο και πιο σπάνια: όχι μόνο λόγω των ηλεκτρικών οχημάτων, στο επίκεντρο των στρατηγικών των κατασκευαστών, αλλά και λόγω των επιχειρηματικών μοντέλων που πιέζουν περισσότερο, για περιθώρια κέρδους από ό,τι σε όγκους, προκαλώντας άνοδο των τιμών. Και ποιος φτιάχνει οικονομικά αυτοκίνητα; Η κινεζική MG, για παράδειγμα που θα παρουσιάσει το MG3 στην επόμενη Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (26 Φεβρουαρίου-3 Μαρτίου).
Η εμφάνισή του είναι πλέον αρκετά γνωστή, μετά τις θεάσεις των πρωτοτύπων, τη διαρροή των πατεντών στυλ και τα επίσημα teaser που διαδέχονται το ένα το άλλο τους τελευταίους μήνες. Λίγες μέρες μετά την παρουσίαση, το αποκλειστικό μας rendering ανασυνθέτει μια πλήρη εικόνα του τι θα δούμε μόλις πέσουν τα πέπλα από το αυτοκίνητο. Με μήκος περίπου 4 μέτρων, το MG3 εισάγει την επιλογή ενός κλασικού πεντάθυρου hatchback στην έως τώρα γκάμα της MG, και από άποψης χώρων τοποθετείται κάτω από το αμιγώς ηλεκτρικό MG4, που παρουσιάστηκε επίσημα στη χώρα μας τον περασμένο Σεπτέμβριο. Τίποτα επαναστατικό, σύμφωνα με τις πρώτες εντυπώσεις (και προεπισκοπήσεις), αλλά σίγουρα κάτι που πολλοί οδηγοί αισθάνονται ακόμα την ανάγκη. Ειδικά αν, όπως φαίνεται, η τιμή παραμένει ανταγωνιστική.
Ακόμη και για το εσωτερικό, η MG έχει ήδη δώσει μια γεύση από το πιάτο που θα σερβίρει στη Γενεύη. Η φωτογραφία δείχνει καθίσματα με επένδυση σε απομίμηση δέρματος με ρομβοειδή ένθετα και δύο οθόνες στο ταμπλό: μία για τα ψηφιακά όργανα πίσω από το τιμόνι και μια μεγαλύτερη, τοποθετημένη στο κέντρο, αφιερωμένη στις λειτουργίες του infotainment και της συνδεσιμότητας. Περισσότερες λεπτομέρειες για το σχήμα και τη σύνθεση του τούνελ και της κεντρικής κονσόλας φαίνονται από την εικόνα. Ακριβώς κάτω από την οθόνη αφής, έχει δημιουργηθεί ένα πάνελ κουμπιών που χρησιμεύουν για τον χειρισμό των βασικών λειτουργιών του infotainment. Το τούνελ ωστόσο, φιλοξενεί έναν διακόπτη για την επιλογή της σχέσης στο κιβώτιο, διάφορους αποθηκευτικούς χώρους και την αναπόφευκτα χώρο για την ασύρματη φόρτιση του smartphone.
Η τιμή του MG3 θα εξαρτηθεί πολύ από τη γκάμα των κινητήρων. Δεδομένης της πιθανής απουσίας μιας αμιγώς βενζινοκίνητης παραλλαγής, ο τιμοκατάλογος μπορεί να μην ξεκινά από ένα εξαιρετικά χαμηλό όριο με την απόλυτη έννοια. Ωστόσο, το αναμενόμενο ποσό (πιθανώς κάτω από 20 χιλιάδες ευρώ, έναντι των 22 και 24 χιλιάδων αντιπάλων όπως το Renault Clio E-Tech και το Toyota Yaris) θα εξακολουθεί να κάνει το κινεζικό αυτοκίνητο πολύ ανταγωνιστικό στην κατηγορία του για τον τύπο του συστήματος μετάδοσης κίνησης που προσφέρεται: ένα πλήρως υβριδικό, που ονομάζεται Hybrid Plus και βασίζεται σε έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο ταχυτήτων CVT. Η παραπάνω διαμόρφωση θα κάνει το MG3 το πρώτο MG εξοπλισμένο με παραδοσιακό υβριδικό σύστημα.
Όλες οι ειδήσεις
Βασίλης Μπούδρος: Ο Έλληνας του Dakar
Volkswagen ID.7 Tourer: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό station wagon της μάρκας