Η μπροστινή όψη φαίνεται να είναι παραπάνω ένα λίφτινγκ της τρέχουσας γενιάς, παρά ένα εντελώς νέο αυτοκινήτου.
Το Suzuki Swift τρίτης γενιάς είναι ήδη επτά ετών, έχοντας αποκαλυφθεί στα τέλη του 2016. Αυτός είναι περίπου ο μέσος κύκλος ζωής ενός αυτοκινήτου, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη το supermini πρόκειται να στραφεί στο μοντέλο επόμενης γενιάς. Πριν συμβεί αυτό, σας κάνουμε μια προεπισκόπηση ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου ενόψει του πλήρους ντεμπούτου του που θα πραγματοποιηθεί στα τέλη του μήνα στο Japan Mobility Show που θα πραγματοποιηθεί στο εκθεσιακό κέντρο Tokyo Big Sight.
Μπορεί να χαρακτηρίζεται επίσημα ως πρωτότυπο αυτοκίνητο, αλλά έχουμε την εντύπωση ότι το Suzuki Swift που αναμένουμε να δούμε να παρουσιάζεται στο Τόκυο, είναι πολύ κοντά στο επόμενης γενιάς μοντέλο. Ίσως φαίνεται αμέσως οικείο, όμως υπάρχουν πολλές αλλαγές που αξίζει να επισημανθούν. Για αρχή, οι χειρολαβές για τις πίσω πόρτες δεν είναι πλέον τοποθετημένες ψηλά δίπλα στην κολόνα C καθώς έχουν μετακινηθεί στο κανονικό τους σημείο. Το προφίλ δείχνει ένα σταθερό τζάμι στις πίσω πόρτες που δεν υπήρχε πριν, ενώ η νέα προεξέχουσα γραμμή εκτείνεται από μπροστά προς τα πίσω. Από κατασκοπευτικές λήψεις, έχουμε επίσης παρατηρήσει ένα σήμα “Hybrid” στο μπροστινό φτερό μαζί με μια κάμερα τοποθετημένη στο κάτω μέρος των πλαϊνών καθρεπτών.
Η μπροστινή όψη φαίνεται να είναι παραπάνω ένα λίφτινγκ της τρέχουσας γενιάς, παρά ένα εντελώς νέο αυτοκινήτου. Διαθέτει μια μικρή μάσκα με έναν αισθητήρα ραντάρ τοποθετημένο στην κορυφή και μια κάμερα από κάτω. Αυτή η νέα μάσκα δεν περιέχει πλέον το σήμα της Suzuki καθώς το εταιρικό λογότυπο βρίσκεται πλέον στον προφυλακτήρα. Το εμφανώς πιο κοντό καπό φαίνεται πιο στρογγυλό από πριν αν κρίνουμε από το περίγραμμά του ενώ οι προβολείς έχουν αναδιαμορφωθεί διακριτικά. Το Swift του 2024 έχει ακόμα ξεχωριστούς προβολείς ομίχλης αντί να τους ενσωματώνει στα κύρια φώτα όπως συμβαίνει με πολλά αυτοκίνητα σήμερα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο Swift θα έχει φαρδύτερα πίσω φώτα που θα ενσωματώνονται στην πίσω πόρτα, ενώ θα διατηρήσει το πίσω φως τοποθετημένο χαμηλά κάτω από την πινακίδα κυκλοφορίας, μαζί με τους οριζόντιους κόκκινους ανακλαστήρες στα πλαϊνά του προφυλακτήρα.
Ελπίζουμε πως η Suzuki θα φέρει και στην Ευρώπη το σούπερμίνι της, παρά την τάση των αυτοκινητοβιομηχανιών να σταματούν την παραγωγή της κατηγορίας Β. Το VW Group ακολουθώντας την Ford που σταμάτησε την παραγωγή του Fiesta είπε ότι μπορεί να σταματήσει και αυτό με τη σειρά του τα Polo, Ibiza και Fabia λόγω αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, αλλά αυτό είναι απίθανο να συμβεί πλέον, χάρη στους περιορισμένους κανονισμούς Euro 7.