Η Porsche λανσάρει τα δυναμικά κορυφαία μοντέλα της σειράς Panamera, εστιάζοντας στις επιδόσεις και την πολυτέλεια.
Η Porsche Panamera, από την πρώτη παρουσίαση της, συνδυάζει οδηγική άνεση με τις ιδιότητες ενός σπορ αυτοκινήτου. Τώρα δύο ιδιαίτερα ισχυρές και σπορ παραλλαγές έχουν προστεθεί στη γκάμα μοντέλων διευρύνοντας ακόμη περισσότερο τα χαρακτηριστικά αυτά. Πρόκειται για αυτοκίνητα με διαφορετικούς στόχους: η Panamera GTS είναι ένα δυναμικό σπορ saloοn που τοποθετεί την οδηγική εμπειρία σε πρώτο πλάνο, ενώ η Panamera Turbo S E–Hybrid, βρίσκεται στην κορυφή της σειράς μοντέλων ως η πιο ισχυρή, γρήγορη και πολυτελής έκδοση και πλέον, η νέα κάτοχος του ρεκόρ των ταχύτερων υβδριδικών της κατηγορίας της, στο Nürburgring.
Αμφότερα τα μοντέλα φέρουν τον εξελιγμένο κινητήρα biturbo V8 4,0 λίτρων, ο οποίος είναι προσαρμοσμένος για τις αυστηρές απαιτήσεις του προτύπου εκπομπών ρύπων Euro 7. Το 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Porsche (PDK) έχει επανασχεδιαστεί εκ βάθρων, με βελτιωμένες θερμοαπαγωγικές ιδιότητες, ενώ είναι ικανό να μεταφέρει στο δρόμο, την τεράστια ροπή της Panamera Turbo S E–Hybrid.
Η νέα Panamera Turbo S E–Hybrid είναι η πιο ισχυρή Panamera που έχει παραχθεί μέχρι στιγμής. Ο V8 biturbo κινητήρας αποδίδει 599 ίππους και η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται στους 190 ίππους. Σε σύγκριση με την προκάτοχό έκδοση, η απόδοση έχει αυξηθεί κατά 102 ίππους και συνδυαστικά φθάνει τους 782 ίππους. Σε ότι αφορά στη ροπή, αυτή έχει αυξηθεί κατά 150 Nm κα φθάνει πλέον τα 1.000 Nm. Η Panamera Turbo S E–Hybrid επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 2,9 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 325 km/h.
Ταυτόχρονα, η νέα Panamera Turbo S E–Hybrid είναι ικανότερη στην διαχείριση της ενέργειας. Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, ο υβριδικός κινητήρας προσφέρει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση. Η μπαταρία υψηλής τάσης αποθηκεύει 45 τοις εκατό περισσότερη ενέργεια, γεγονός που προσδίδει στην πιο ισχυρή Panamera ηλεκτρική αυτονομία έως και 88 km. Ο ενσωματωμένος φορτιστής AC 11 kW φορτίζει την μπαταρία από το μηδέν έως το 100 τοις εκατό σε περίπου δύο ώρες και 39 λεπτά, με την προϋπόθεση της σύνδεσης σε ταχυφορτιστή.
Περνώντας στην Panamera GTS, αυτή διακρίνεται επίσης από ένα πλαίσιο σχεδιασμένο και εξελιγμένο για υψηλές επιδόσεις. Ο ισχυρός, πλήρως αναβαθμισμένος κινητήρας V8 biturbo αποδίδει 500 PS ίππους, 20 περισσότερους από την προκάτοχο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα καλύτερες επιδόσεις και δυναμική στην οδήγηση με το τετράθυρο σπορ αυτοκίνητο να επιταχύνει από το μηδέν στα 100 km/h σε 3,8 δευτερόλεπτα και να επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 302 km/h.
Η Porsche Panamera Turbo S E–Hybrid και η Panamera GTS, είναι διαθέσιμες για προπαραγγελία, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για το φθινόπωρο του 2024, στην Γερμανία.
Πηγή: Porsche Newsroom
Όλες οι ειδήσεις
Porsche 935… street legal: Υπάρχουν; -Κι όμως ναι!!
Η νέα Porsche Panamera αφήνει το στίγμα της στο Nürburgring
Κέντρικ Ναν: Η υπέροχη Porsche που του έκανε δώρο ο Δ. Γιαννακόπουλος