Η νέα BMW M4 CS αποδίδει 543 ίππους και 650 Nm ροπής, ικανά να επιταχύνουν το αμάξωμα στα 100χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3.2 δευτερόλεπτα.
Η νέα BMW M4 CS είναι εδώ, που τοποθετείται μεταξύ της Competition και της CSL για να φέρει περισσότερη ισχύ, λιγότερο βάρος και περισσότερη αίγλη στο σπίτι των M μοντέλων.
Εάν είστε εξοικειωμένοι με τη M3 CS, τίποτα από αυτά δεν θα σας εκπλήξει. Το δίθυρο μοντέλο υψηλών επιδόσεων έχει την ίδια ισχύ των 543 ίππων από τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα του. Η μέγιστη ροπή είναι 650Nm και φτάνει στο έδαφος μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive της BMW. Το μοναδικό διαθέσιμο κιβώτιο είναι το οκτατάχυτο αυτόματο Steptronic το οποίο συμβάλει στην επιτάχυνση των 0-100 χλμ./ώρα φτάνουν σε 3,2 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 302 χλμ./ώρα, ταιριάζοντας με τη M3 CS.
Η BMW αναφέρει ότι 20 κιλά εξοικονομούνται έναντι της M4 Competition χάρη στη χρήση πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα για πολλά πάνελ αμαξώματος όπως το καπό, το μπροστινό και τον πίσω διαχύτη, μεταξύ άλλων. Δεν είναι μόνο στο εξωτερικό ωστόσο όπου η BMW M4 CS διαθέτει ελαφρύτερα μέρη. Η κεντρική κονσόλα, τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων και διάφορα εσωτερικά διακοσμητικά στοιχεία χρησιμοποιούν επίσης το ίδιο ελαφρύ υλικό. Τα στάνταρ καθίσματα M Carbon είναι ελαφρύτερα και η BMW εξοικονόμησε ακόμη οκτώ κιλά από το σύστημα εξάτμισης.
Σε συνδυασμό με τη ρύθμιση του πλαισίου και της ανάρτησης που είναι ειδικά κατασκευασμένες για τη CS, το αποτέλεσμα είναι ένα γρήγορο κουπέ που περνάει με ακρίβεια και από τις στροφές. Όχι, δεν είναι πιο γρήγορο γύρω από το Nürburgring σε σχέση με τη CSL, αλλά είναι απίστευτα κοντά. Η BMW σημείωσε επίσημο χρόνο 7 λεπτών 21,99 δευτερολέπτων—περίπου 1,5 δευτερόλεπτο πιο αργό από το αναμφισβήτητα σκληροπυρηνικό CSL. Για να βοηθήσει τους αγοραστές να αξιοποιήσουν στο έπακρο το CS σε έναν αγώνα, η BMW προσφέρει ελαστικά πίστας ως επιλογή χωρίς επιπλέον κόστος. Τοποθετούνται σε ένα σετ ζαντών αλουμινίου M που προσφέρονται είτε σε μαύρο είτε σε χρυσό, διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω.
Άλλες πινελιές περιλαμβάνουν ένα μαύρο εσωτερικό με κόκκινη επένδυση, από δέρμα και Alcantara. Τα εξωτερικά χρώματα κατά την κυκλοφορία περιορίζονται στο Riviera Blue ή στο Frozen Isle of Man Green, σε αντίθεση με τα εκτεθειμένα ανθρακονήματα και τα κίτρινα φώτα στους προβολείς. Θα βρείτε την επωνυμία CS στα καθίσματα, την κεντρική κονσόλα και τα μαρσπιέ των θυρών, για να μην αναφέρουμε τα σήματα CS στο πορτμπαγκάζ και τη μάσκα. Η μεγάλη μάσκα —τώρα χωρίς πλαίσιο για εξοικονόμηση βάρους— αποκτά κόκκινη επένδυση για να διαφοροποιηθεί σε σύγκριση με την τυπική M4.
Η παραγωγή ξεκινά τον Ιούλιο με τις παραδόσεις να έρχονται αργότερα φέτος.
Όλες οι ειδήσεις
Στο γκαράζ του Γιάννη Αντετοκούνμπο