ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Παρουσίαση BYD SEAL U DM-i: Ιδιαίτερα ικανό, ανέλπιστα προσιτό!

parousiasi-byd-seal-u-dm-i-idiaitera-ikano-anelpista-prosito-733095

Το νέο BYD SEAL U DM-i είναι άμεσα διαθέσιμο και στη χώρα μας με τις τιμές να εκκινούν από τις 38.900 ευρώ.

Κορυφαίοι εσωτερικοί χώροι, γρήγορες επιδόσεις, μηδαμινή κατανάλωση καυσίμου, πλούσιος εξοπλισμός και προσιτή τιμή αγοράς μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Seal U DM-i. Της ολοκαίνουργιας plug-in υβριδικής πρότασης της BYD που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην Αθηναϊκή Ριβιέρα στα πλαίσια της παρουσίασης του νέου μοντέλου στον Ελληνικό ειδικό τύπο που διοργάνωσε ο όμιλος Σφακιανάκη, αποκλειστικός εισαγωγέας της Κινέζικης φίρμας στη χώρα μας.

Κατ’ αρχήν, το εντυπωσιακό ως εικόνα νέο SEAL U DM-i ξεκινά τη καριέρα του με μία πρωτιά, καθώς αποτελεί το πρώτο Plug-in Hybrid της BYD που διαθέτει την τεχνολογία Super DM (Dual Mode), η οποία αναπτύχθηκε αποκλειστικά από τη Κινέζικη εταιρεία και δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική ισχύ με χαμηλή εξάρτηση από το καύσιμο προσφέροντας, υψηλή ενεργειακή απόδοση, πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Συνοπτικά αποτελεί ένα μεγάλο οικογενειακό αυτοκίνητο που αναμένεται να προκαλέσει ανακατατάξεις στη μεγάλη κατηγορία των SUV, όχι μόνον λόγω του γεγονότος ότι, προσφέρεται με μία πολύ καλή σχέση τιμής-εξοπλισμού. Συνολικά πρόκειται για μία εντυπωσιακή στην όψη plug in υβριδική πρόταση, η οποία χάρη σε μία σειρά εγγενών χαρακτηριστικών (βλ. επιδόσεις, άνεση, χώροι) μπορεί να παρακολουθήσει τον αξιόλογο ανταγωνισμό και γιατί όχι να διεκδικήσει τη δική της «θέση στον ήλιο» της Ελληνικής αγοράς.

BYD SEAL U DM-i

Εντυπωσιακή και ιδιαίτερη

Αυτό είναι το σχόλιο που αποσπά η εξωτερική σχεδίαση του Seal U DM-i. «Υπαίτιες» τόσο οι τεράστιες διαστάσεις του αμαξώματος (μήκος 4,77 μ., πλάτος 1,89μ. και ύψος 1,67μ) που όπως και να το κάνουμε προσθέτουν πόντους, όσο και κυρίως, οι γραμμές που ορίζουν την εξωτερική του εμφάνιση. Εδώ λοιπόν η σχεδιαστική φιλοσοφία Ocean Aesthetics – που πρωτογνωρίσαμε στο αμιγώς ηλεκτρικό Seal – έχει κάνει τη μεγάλη διαφορά προσδίδοντας και στο μεγάλο SUV ένα μοναδικό προφίλ.

Σήμα κατατεθέν για μία ακόμα φορά, το ελκυστικό σε σχήμα Χ εμπρόσθιο μέρος, το οποίο τονίζεται από τον στρογγυλεμένο και κυρτό σχεδιασμό.

Οι προβολείς τεχνολογίας full LED σε σχήμα U δένουν άψογα με το μεγάλο καπό, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή και ξεχωριστή ταυτότητα, ενώ ανάλογα ξεχωριστή και η σχεδίαση του πίσω μέρους, που συμπληρώνει την κυρτή αισθητική προσέγγιση του εμπρός μέρους, με αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας αρμονικής σιλουέτας με σωστά ζυγισμένες αναλογίες. Εδώ τη παράσταση κλέβουν τα διάφανα πίσω φανάρια (επίσης τεχνολογίας LED) και ο εντυπωσιακός πίσω προφυλακτήρας, ενώ το επιβλητικό τζιποειδές παράστημα του Seal U DM-i συμπληρώνεται από τις ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και τις μπάρες οροφής (ομοίως αλουμινίου οροφής).

BYD SEAL U DM-i

Premium ατμόσφαιρα

Περνώντας στο σαλόνι του Seal U DM-i και τα στοιχεία που κυριαρχούν είναι, οι άπλετοι διαθέσιμοι χώροι για πέντε επιβάτες και φυσικά ο ιδιαίτερα προσεγμένος διάκοσμος με μπόλικα στοιχεία που αποπνέουν premium αίσθηση. Το μεγάλο μεταξόνιο των 2,77 μέτρων λοιπόν, έχει αντίκρισμα σε εξαιρετικούς χώρους για πέντε επιβάτες (το πίσω κάθισμα προσφέρει επιπλέον δυνατότητα ρύθμισης κλίσης), ενώ ανάλογα ευρύχωρο είναι και το πορτ μπαγκάζ που διαθέτει 425 λίτρα χωρητικότητας (ή 1.440 λίτρα με τη αναδίπλωση του πίσω καθίσματος).

Οι υψηλές προσδοκίες της Κινέζικης φίρμας ωστόσο για τη νέα plug in υβριδική πρόταση της, αναδεικνύονται εμφατικά από την ατμόσφαιρα που διακατέχει το ευρύχωρο σαλόνι. Η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής-συναρμολόγησης, η πολύ καλή ποιότητα υλικών που το απαρτίζουν(βλ. οικολογικές δερμάτινες επενδύσεις “vegan” σε καθίσματα, ταμπλό, εσωτερικά πάνελ θυρών) και ο καλόγουστος διάκοσμος σε συνδυασμό με το πληρέστατο βασικό εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης, διαμορφώνουν ένα σύγχρονο, ιδιαίτερα καλόγουστο και ευχάριστο, σύνολο ικανό σε όλα τα επίπεδα.

BYD SEAL U DM-i

Η ψηφιακή τεχνολογία εδώ εκπροσωπείται από το γνωστό Intelligent Cockpit System της BYD. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, η χαρακτηριστική περιστρεφόμενη κεντρική οθόνη αφής 15,6” ιντσών, οι πολλαπλές δυνατότητες συνδεσιμότητας smartphone Android Auto/ Apple CarPlay (σε δίκτυο 4G, ενσωματωμένο Spotify/ πλοήγηση HERE και έλεγχος λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ’ αποστάσεως), μερικά από τα στοιχεία που ανήκουν στο μακροσκελέστατο βασικό εξοπλισμό και των δύο εκδόσεων του μοντέλου. Στάνταρ εξοπλισμός επιπλέον είναι, η «ομπρέλα» ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού ADAS (βλ. προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση οπίσθιας σύγκρουσης, υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας κ.α.), η γυάλινη ηλεκτρικά ανοιγόμενη ηλιοροφή, τα ηλεκτρικά ρυθμιοζόμενα/ αεριζόμενα/ θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, αλλά και η δερμάτινη επένδυση στο σαλόνι (με δυνατότητα δύο επιλογών απόχρωσης μάυρο ή συνδυασμό μαύρο-καφέ).

BYD SEAL U DM-i

Επιδόσεις και οικονομία

Το SEAL U DM-i προσφέρεται στις εκδόσεις Boost (προσθιοκίνητη) και Design (τετρακίνητη).

Πιο αναλυτικά, η προσθιοκίνητη βασική έκδοση Boost προσφέρεται με έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 98 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 122Nm (στις 4.000 σ.α.λ.) και συνδυάζεται με, έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη ισχύος 198 ίππων (145 kW) καθώς και μία μία μπαταρία ιόντων λιθίου 18,3 kWh που η BYD ονομάζει Blade Battery. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος είναι 218 ίπποι και η μέγιστη ροπή φτάνει τα 300 Nm. Λαμβάνοντας υπόψη το βάρος του αμαξώματος που φθάνει τα 1940 κιλά, οι επιδόσεις που ανακοινώνει η εταιρεία είναι οριακά επαρκείς καθώς από 0-100 χλμ./ώρα επιταχύνεται σε 8,9 δευτ. ενώ η τελική του ταχύτητα σταματά στα 170 χλμ./ώρα. Ωστόσο τα σημαντικά εδώ είναι η αυτονομία σε αμιγώς ηλεκτρική κίνηση η οποία φθάνει στα 80 χλμ. αλλά και η μηδαμινή μέση κατανάλωση καυσίμου 0,9 λίτρα/100χλμ. εξασφαλίζοντας συνολική αυτονομία 1.080 χιλιομέτρων κατά WLTP.

Στο αντίποδα η ισχυρότερη τετρακίνητη έκδοση Design προσφέρει όντως εξαιρετικές επιδόσεις, χωρίς όμως να υπολείπεται στο κομμάτι της οικονομίας. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από, ένα turbo τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα ομοίως 1,5 λίτρων που αποδίδει 131 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 220Nm από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ. και δύο ηλεκτροκινητήρες 204 και 164 ίππων που είναι τοποθετημένο στον εμπρός και το πίσω άξονα αντίστοιχα. Και εδώ συναντούμε τη μπαταρία ιόντων λιθίου Blade Battery” με ίδια ακριβώς χωρητικότητα 18,3 kWh, η οποία στη φόρτιση της υποστηρίζεται από το θερμικό κινητήρα. Η συνδυαστική απόδοση εδώ φθάνει τους 324 ίππους και τα 550 Nm μέγιστης ροπής που τελικώς φθάνουν και περισσεύουν για να προσδώσουν στο βαρύ αμάξωμα των 2.100 κιλών εξαιρετικές επιδόσεις, ιδιαίτερα στη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα (σε μόλις 5,9 δευτ.) αλλά και στις επιταχύνσεις εν κινήσει όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας τη συγκεκριμένη έκδοση στα πλαίσια της δημοσιογραφικής παρουσίασης της. Η αυτονομία της σε αμιγώς ηλεκτρική κίνηση είναι 70 χιλιόμετρα και η μέση κατανάλωση καυσίμου 1,2 λίτρα/100χλμ. εξασφαλίζοντας συνολική αυτονομία 870 χιλιομέτρων κατά WLTP.

Όλες οι εκδόσεις του BYD SEAL U DM-i προσφέρουν τριφασική φόρτιση ΑC στα 11 kW και DC στα 18 Kw, ενώ ο χρόνος φόρτισης DC (30-80%) είναι μόλις 35 λεπτά.

BYD SEAL U DM-i

Οικογενειακός χαρακτήρας 100%

Η γνωριμία μας με το νέο Seal U DM-i επί Ελληνικού εδάφους έγινε με την κορυφαία τετρακίνητη έκδοση Desing των 324 ίππων. Το μεγάλο κινέζικο SUV σ’ αυτή τη πρώτη επαφή λοιπόν έδειξε ένα ιδιαίτερα πολιτισμένο χαρακτήρα που ορίζεται από, την άνεση των αναρτήσεων (γόνατα Μc Pherson εμπρός/ πολλαπλών συνδέσμων πίσω) και τη συνολικά καλή ποιότητα κύλισης.

Το δυνατό υβριδικό πακέτο σαφώς και προκαλεί να πιέσεις αν και, η μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων και το αυξημένο βάρος του ψηλού αμαξώματος σαφώς και λειτουργούν αποτρεπτικά στο να πιέσεις, γεγονός που το εισπράττεις άλλωστε από τις αυξημένες κλίσεις στις στροφές. Παρόλα αυτά στη πράξη, είναι ασφαλές και έχει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης χάρη και στη τετρακίνηση. Σε κανονικούς ρυθμούς οδήγησης πάντως, (σ.σ. όπως δηλαδή πρόκειται να οδηγηθεί από το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται), θα κερδίσει τις εντυπώσεις χάρη στην καλή ποιότητα κύλισης, την άνεση αλλά και την ευκολία με τη οποία κινείται εντός πόλης. Περισσότερα για το νέο plug in υβριδικό BYD Seal U DM-i όταν το παραλάβουμε για πλήρη δοκιμή.

Και οι δύο εκδόσεις του BYD Seal U DM-i είναι άμεσα διαθέσιμες με τη τιμή πώλησης της βασικής έκδοσης Boost (με τους 218 ίππους) στις 38.900 ευρώ, ενώ η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση Desing των 324 ίππων διατίθεται στις 46.500 ευρώ. Αμφότερες δε προσφέρονται με πλήρη εργοστασιακή εγγύηση 6 ετών/150.000 χλμ., εργοστασιακή εγγύηση 8 ετών/200.000 χλμ. για τη μπαταρία, καθώς και εργοστασιακή εγγύηση 8 ετών/150.000 χλμ. για τους ηλεκτροκινητήρες.

Φωτογραφίες: BYD

Όλες οι ειδήσεις

Kawasaki Versys 1100: Το νέο ισχυρότερο Versys έφτασε στην Ευρώπη

Video: Αθλητής της Red Bull προσγείωσε μοτοσυκλέτα με αλεξίπτωτο

Ανακοινώθηκαν οι τιμές και οι εκδόσεις του νέου BYD SEAL U DM-i

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο