Το Huayra Epitome αγγίζει την κορυφή της τεχνολογίας που διατίθεται επί του παρόντος για τα «road legal» αυτοκίνητα της Pagani.
Το Huayra Epitome, το πρώτο Huayra εξοπλισμένο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, αποτελεί πόνημα του τμήματος «Grandi Complicazioni» της Pagani Automobili, αντικείμενο του οποίου είναι η δημιουργία custom, μοναδικών παραγγελιών:
«Ο πελάτης ήρθε σε εμάς με ξεκάθαρες ιδέες» αναφέρει η Pagani στο σχετικό δελτίο τύπου. «Ήθελε ένα μοναδικό αυτοκίνητο, με βάση και φορέα την Huayra αλλά στην υψηλότερη δυνατή έκφρασή της. Το όνομά του δεν θα μπορούσε παρά να είναι Επιτομή, η πιο ουσιαστική ενσάρκωση μιας έννοιας, ιδέας ή αξίας.»
«Καρδιά» του νέου Huayra Epitome είναι ο κατασκευασμένος από την AMG, σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Pagani κινητήρας V12, με ζεύγος υπερσυμπιεστών και απόδοση 864 hp στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 1.100 Nm. Το Epitome, είναι το πρώτο και μοναδικό Huayra εξοπλισμένο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, προσφέροντας μια αμιγώς μηχανική και «αναλογική» εμπειρία οδήγησης.
Χάρη σε ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, το κιβώτιο επτά σχέσεων Pagani επιτρέπει τη μεταφορά όλης της ισχύος και της απόκρισης του κινητήρα, στο δρόμο, ενώ ο συμπλέκτης φέρει τρεις δίσκους, για την βέλτιστη μετάδοση της ροπής. Οι αναρτήσεις και η γεωμετρία του αυτοκινήτου, μειώνουν τις αντιδράσεις και τις αναδράσεις κατά την δυναμική οδήγηση, αναδεικνύοντας τα sport χαρακτηριστικά και την ακρίβεια του οχήματος στο μέγιστο.
Ωστόσο ο οδηγός, χάρη στο νέο σύστημα ενεργής ανάρτησης του Huayra Epitome, μπορεί να επιλέξει την ρύθμιση «super soft», όταν το όχημα διέρχεται από δρόμους με κακοτεχνίες ανώμαλους δρόμους, για επιπλέον άνεση. Πάνω από τα 150 km/h η ρύθμιση της ανάρτησης επιστρέφει στην εργοστασιακή της ρύθμιση, ανάλογα με τον drive mode που έχει επιλεχθεί.
Σε ότι αφορά στην εξαγωγή, το ελαφρύ σύστημα εξάτμισης τιτανίου δημιουργεί το κατάλληλο ηχητικό υπόβαθρο κατά την επιτάχυνση, το οποίο γίνεται ακόμα πιο συναρπαστικό, όταν ενεργοποιείται από κουμπί στην κεντρική κονσόλα , η επιλογή «τεσσάρων» εξατμίσεων, που βρίσκονται στην ουρά.
Το μπροστινό μέρος διαθέτει νέο προφυλακτήρα με εισαγωγή σχεδιασμένη κατόπιν αιτήματος του πελάτη, ώστε να δημιουργεί downforce και να ισορροπεί το αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Τα φωτιστικά σώματα, που απαρτίζονται από τέσσερις μονάδες μπροστά και δύο DRL πίσω, είναι επίσης σχεδιασμένα αποκλειστικά για αυτή την μοναδική έκδοση, Huayra Epitome.
Όλες οι ειδήσεις
Nέο παγκόσμιο ρεκόρ 0-400-0 km/h από την Koenigsegg (Video)
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai: Με το “καλημέρα” έκπτωση 2.000€
6 Ιουλίου μπαίνει ο κόφτης ταχύτητας: Τι είναι; Πώς θα κόβει το γκάζι;